Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

Bruut fysiek, brute trainingen op zo weinig koolhydraten, respect.

PS; later ook even foto's posten van de rebound, wanneer je straks stopt met de cut en weer meer calorieën gaat vreten, ik denk dat we dan helemaal schrikken.

Gaat nog steeds lekker hier lees ik ;) Top Daan :thumbs:

Ga je je fans nog blij maken met een filmpje deze week?

Schouder training ovso:)

• Topic Starter Topic Starter
thanks mannen!!

vond nog een fototje van net buiten...... :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

jammer van die foto bij het raam dat ik mijn borst en schouders niet ff lekker optrek....ben een beet asymmetrisch wat dat betreft.:)

Laatst bewerkt:
Had je leeftijd nog niet eens gezien, echt heel goed, benen zijn heel goed. Misschien eens een wedstrijdje draaien ?

Je quads overpoweren precies wel wat ?
But damn nice shape bro !

dikke poten! maar soieso bruut fysiek

Wow...the champ is here!!

t*ring wat ga je goed maatje! :)

Had je leeftijd nog niet eens gezien, echt heel goed, benen zijn heel goed. Misschien eens een wedstrijdje draaien ?

haha zou wel leuk wezen....maar eerst maar is kijken hoe diep(droog) ik nu kan gaan, zonder al te veel spiermassa in te leveren. voorlopig hebben we nog een aantal weken...en doe mijn best om nog zo veel mogelijk vet te verliezen:).
als de contest is afgelopen gaan we eerst ff op vakantie, daarna ga ik misschien nog wel een paar weken doorcutten. dan kan er later weer wat droge massa op.
maar ben wel van plan om mijn vet zo laag mogelijk te houden...gewicht op 95 kilo ofzo...dan voel ik mij het prettigst. en dat is ook belangrijk:D

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Je quads overpoweren precies wel wat ?
But damn nice shape bro !

zal je hoek van de camera wezen rob, iets van onderen af genomen.:)

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

dikke poten! maar soieso bruut fysiek

ja .....voelde dat ook maar altijd zo, vind ze zelf altijd ieniemienie...:D, maar dat zit dan weer in je kop....:o

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Wow...the champ is here!!

t*ring wat ga je goed maatje! :)

thanks maat, doe mijn best!

heel goed droog al! vind het raar dat er nog geen blokskes zichtbaar zijn, want je vetpercentage is toch al goed laag? nu de sixpack er nog op en ik geef u een 10 op de contest :D

heel goed droog al! vind het raar dat er nog geen blokskes zichtbaar zijn, want je vetpercentage is toch al goed laag? nu de sixpack er nog op en ik geef u een 10 op de contest :D

haha idd, daar hadden wij het gister toch over....bloaten, vocht vasthouden. als je foto's terug ziet van een paar weken geleden zie je meer abs....
dat is echt met het uur verschillend...en daar ben ik nou zo angstig voor met een fotoshoot...dat ik op dat moment vol vocht sta. en als de fotograaf weg is kurkdroog sta....heb ook geen ervaring voor de rest...:p
vetpercentage weet ik niet, maar er moet nog heel wat vanaf...vind ik zelf.:)

Geen stress! ;)

BimbamBOEM, harde training en goede foto's. Zie dat er zeker nog ruimte is voor verbetering ;)!

nee zeker geen stress....:shake: haha, nee maar het is lullig als je er goed droog bij staat en op de shoot sta je vol vocht.:D

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

BimbamBOEM, harde training en goede foto's. Zie dat er zeker nog ruimte is voor verbetering ;)!

thanks, ja ik weet het ....doe mijn best met de tijd die we nog hebben!:cool:

top fysiek kerel !

Ik ben fan van die front double biceps ! Je lats komen er lekker op uit. Je hebt ook een goed bruin kleurtje. Top

nee zeker geen stress....:shake: haha, nee maar het is lullig als je er goed droog bij staat en op de shoot sta je vol vocht.:D

Hou op, schei uit!
Dat gaat mooi niet gebeuren D.! Ik sluit die waterleiding wel even bij je af een dag voor de shoot :eyebrow:

tjonge jonge wat een bruutheid weer :P

Kijk die benen nou eens! Je zit helemaal onder de bulten Daan. Gaat goed maatie en je bent nog niet eens klaar hehehehe.:D

Joh, je moet niet zeuren Daan, je staat er 100x beter bij dan ik.

Vooral je poten erg goed man! Zag ik daar al adertjes verschijnen??

Terug
Naar boven