Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

Moi?...tja waar zal ik eens beginnen? op het meisje van de benzinepomp, op het meisje van de bakker, die geile chick die spinning geeft in de sportschool, het lekkertje achter de balie van de sportschool, m'n buurvrouw, de over buurvrouw, en die van daarnaast op nr 19, de secretaresse van een vriend van me, de dame die ik op de snelweg tegenkwam in d'r fiat 500, het schaars geklede joggertje die ik zag lopen met de hond uitlaten, de schooljuf van m'n zoontje en misschien ben ik er nog wel eentje vergeten..

Maar dit was alleen vandaag hè? :o
haha geile beer:p je bent die loopse herder van de buren vergeten.

Laatst bewerkt:
Je staat er verdomme goed op kerel! :thumbs:

Echt dikke shit! Benen knallen er uit, knetter hard, geen slechte punten!

Misschien nog wat zoeken naar een goede belichting voor je uiteindelijke shoot, dat kan echt nog wat extra kracht op je fysiek zetten. Succes beest!

• Topic Starter Topic Starter
zo weer een heerlijke benentraining achter de rug...:)
lekkere drive, goed de benen volgepompt...lekker licht en behoorlijk hoog in reps!

hacksquat
15 x machine
15 x machine
15 x ,, ,, + 25
15 x ,, ,, + 35
15 x ,, ,, + 45
20 x ,, ,,

single leg leg press
15 x 120
15 x 140
15 x 150
15 x 120

leg extensions
15 x 25
15 x 30
15 x 35
15 x 25

stiff leg deadlift
20 x 50
20 x 50
20 x 50
20 x 50

5 setjes kuiten van volle bak machine tot elke set 20 kilo erbij.

poten zaten weer heerlijk vol!!!;) miscchien niet zo'n zware training maar het voelde goed:D

grtjes.

die ga je voelen komende dagen - muahaha!

die ga je voelen komende dagen - muahaha!

dat denk ik ook wel, die hacksquat bijna zonder pauzes achter elkaar afgewerkt......en dat op die beentjes die al lekker opgepompt waren door het zonnetje van een middagje strand:D. lijk wel een kreeft:)

dat denk ik ook wel, die hacksquat bijna zonder pauzes achter elkaar afgewerkt......en dat op die beentjes die al lekker opgepompt waren door het zonnetje van een middagje strand:D. lijk wel een kreeft:)
haha, zit zelf ook nog na te genieten van me training van eergister, lekker die glutes aanspannen:roflol:
vandaar dat je zo'n tint hebt

De tieves, brute foto's weer ouwe baas!

Die benen zijn echt bruut, zeer respectabele quads.
Als je nog ff wat vocht en vet dropt en serieus gaat laden + wat alcohol vlak voor het maken van de foto's dan komt je fysiek nog bruter uit.

Ik teken ervoor op die leeftijd :bow:

tsja wordt een beeetje eentonig maar lekker bezig weer ouwe ;)

morguh broeders en zusters van het ijzer....

er is gister uiteraard getraind....de schouders waren aan de beurt!

neckpress
20 x 40
15 x 60
10 x 80
10 x 90
08 x 100
10 x 80
15 x 60

upright row
15 x 40
12 x 50
10 x 60
10 x 65
08 x 70

front raises
4 setjes met 15 reps 14 kilo's.

side raises
4 setjes met 10 reps met 14 kilo's
laatste 2 oef strikt en langzaam, geen steun of iets dergelijks.

barbelcurl.
4 x 20 reps x 30 kilo.

biceps machine
4 x 12 reps tot volle bak.

pussdown triceps
3 sets van minimaal 50/60 reps 25/30 kilo.

daarna zaten wij behoorlijk vol! :D

alcohol evening after training(thanks robke).
8 flesjes amstel en een pond borrelnootjes:p .....verjaardag.

vandaag gooi ik er op aanraden van een voormalig wedstrijdbodybuilder een refeed/junkdag in....dat zal ik vanavond of morgen nog ff posten hehe:D

prettig weekend!

Wat een fysiek op je foto's! moet je zeker nog lager gaan in bf % voor de abs? spiermassa ziet er al zo droog uit, en zul je niet meer zoveel kracht hebben , maar dat hoort erbij.. suc6 verder:)

Je staat er verdomme goed op kerel! :thumbs:

Echt dikke shit! Benen knallen er uit, knetter hard, geen slechte punten!

Misschien nog wat zoeken naar een goede belichting voor je uiteindelijke shoot, dat kan echt nog wat extra kracht op je fysiek zetten. Succes beest!

thanks rob, we doen ons best:D

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

De tieves, brute foto's weer ouwe baas!

Die benen zijn echt bruut, zeer respectabele quads.
Als je nog ff wat vocht en vet dropt en serieus gaat laden + wat alcohol vlak voor het maken van de foto's dan komt je fysiek nog bruter uit.

Ik teken ervoor op die leeftijd :bow:

precies....en dat laden daar heb ik vandaag alvast een beetje van mogen proeven!! hier onder zo meteen mijn refeed/junkdag;)
thanks.

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

tsja wordt een beeetje eentonig maar lekker bezig weer ouwe ;)

thanks, en uiteraard weer leuk om te horen..dat verveeld echt niet:)

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Wat een fysiek op je foto's! moet je zeker nog lager gaan in bf % voor de abs? spiermassa ziet er al zo droog uit, en zul je niet meer zoveel kracht hebben , maar dat hoort erbij.. suc6 verder:)

ja moet nog een heel eind lager, denk niet dat ik red wat ik wil....maar doe nog zo veel mogelijk mijn best...om zo laag en diep mogelijk tew gaan!
vind jou fysiek ook toppie....maar dat wist je al:D

zo wat betreft de refeed/junkdag....vanmorgen op de weegschaal 92,5 kilo's....
ochtenddienst, dus vroeg er uit.

als eerst een dikke shake....schat zo'n 7/800 cals
10 sneden bruin brood met kaas, corned beef etc
1 moorkop
1 bak kwark
2 appels
1 grote zak chips
1 hazelnoot reep van 200 gr
1 liter melk
5 eieren (heel uiteraard:))
uit eten...t-bone steak 500 gr, 2 borden salades, anderhalve bak patat,
5 biertjes en een calypso coffee.
vanavond voor het slapen nog ff een bak kwark met wat noten:D
uiteraard de nodige liters water en koffie.

resultaat tot nog toe.....bijna 98 kilo op de schaal :eek: hehe.

grt.

Laatst bewerkt:
Da's van al die junk ! dikz*k:D

Haha wat een ziekelijke vreetdag. En wat een bruut fysiek. Had je niet even een foto kunnen schieten aan 't einde van de dag? Zal wel heel bruut ogen.

Jezus Christus en alles wat met 'm te maken heeft dat jij er even 5 kilo aanvreet :D! Dikke respect, dat je spieren ervan mogen genieten.

Da's van al die junk ! dikz*k:D

Haha wat een ziekelijke vreetdag. En wat een bruut fysiek. Had je niet even een foto kunnen schieten aan 't einde van de dag? Zal wel heel bruut ogen.

Jezus Christus en alles wat met 'm te maken heeft dat jij er even 5 kilo aanvreet :D! Dikke respect, dat je spieren ervan mogen genieten.

knal en knalhard voelde alles aan, dikke aders overal :D. alleen na die zak chips en chocolade....begon het behoorlijk te borrelen en werd het heet in mijn buik....:p.
nu weet ik in ieder geval wat een refeed doet...en ben wat minder angstig om goed door te cutten, ook nog na de contest!!! denk dat ik gewoon groter, zwaarder en harder terug kom...zeker na een schone refeed;)

Damn what a nice refeed !

Terug
Naar boven