- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben fan van die front double biceps ! Je lats komen er lekker op uit. Je hebt ook een goed bruin kleurtje. Top
Hou op, schei uit!
Dat gaat mooi niet gebeuren D.! Ik sluit die waterleiding wel even bij je af een dag voor de shoot![]()

Kijk die benen nou eens! Je zit helemaal onder de bulten Daan. Gaat goed maatie en je bent nog niet eens klaar hehehehe.![]()
Joh, je moet niet zeuren Daan, je staat er 100x beter bij dan ik.
Vooral je poten erg goed man! Zag ik daar al adertjes verschijnen??
super bruut man!
vooral je quads komen op de eerste foto hard en groot, maar kan idd ook wat aan de hoek liggen
respect!
Paar glazen rode wijn voor de photoshoot doet wonderen![]()
Echt mooie goed gevormde benen man! De rest mag er uiteraard ook wezen!![]()

T bar row..lekker ik vind t jammer dat wij m niet hebben..
Wat betreft die shoot..kan je anders niet natuurlijke vochtafdrijvers nemen..just in case..jeneverbescaps, of natuurlijk bleekselderij?? ik weet ook niet hoor maar miss helpt t..als je er 2 dgn van te voren mee begint. en je benen zien er echt goed, groot uit! rest ook hoor natuurlijk!!
. iemand die zijn onderarmen traint ... zie je niet meer vaak
die rows zijn impressive kerel

thanks mannen!!
vond nog een fototje van net buiten......
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
jammer van die foto bij het raam dat ik mijn borst en schouders niet ff lekker optrek....ben een beet asymmetrisch wat dat betreft.![]()
inderdaad, menig heel DBB doet gewoon dagelijks fappen voor die epic forearms!iemand die zijn onderarmen traint ... zie je niet meer vaak
die rows zijn impressive kerel
inderdaad, menig heel DBB doet gewoon dagelijks fappen voor die epic forearms!
---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------
heavy shit Daan!
denk dat Daan zowel met links als met rechts fapt...kan niet anders.

en aan zijn armen te zien, met een serieus snelle regelmaat![]()
denk dat Daan zowel met links als met rechts fapt...kan niet anders.
en aan zijn armen te zien, met een serieus snelle regelmaat![]()