Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

Hahaha, 150kg benchen doe ik ook nog wel!!!

over 10 jaar y/k :D

Goed hoor die 6x150!
Wanneer ga je kijken of je zwaarder kunt of wil je persé aan minimaal die 6 reps komen?

ziet er straks uit die trainingen - 6x150 bench...****ing belachelijk! :P

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha, 150kg benchen doe ik ook nog wel!!!

over 10 jaar y/k :D

haha, met jou komt het zeker wel goed, daar heb ik alle vertrouwen in:)

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Goed hoor die 6x150!
Wanneer ga je kijken of je zwaarder kunt of wil je persé aan minimaal die 6 reps komen?

de bedoeling in deze set was 4 mooie reps...kwamen er 6 uit, zonder fail of hulp...lekker houden zo:D.
voorheen had ik er gelijk 160/170 op gegooid, maar je wordt wat voorzichtiger met de jaren. heb trouwens al een tijdje een raar gevoelig plekje bij mijn binnenkant borst, word langzaam iets minder...maar het is gevoelig. af en toe verschijnt daar ook een blauwe plek.
dus ff rustig aan ;)

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

ziet er straks uit die trainingen - 6x150 bench...****ing belachelijk! :P

thanks kerel.....zal hem volgende week is proberen te filmen, kijken of ik hem nogmaals kan pakken:cool:

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

eigenlijk een rustdag vandaag....maar we zijn vanmorgen op de bus en trein gestapt naar zandvoort.
om daar vandaan naar huis terug te lopen, ruim 15 km lekker doorstappen door het water ppfffff...en duin. zijn ruim vier uur bezig geweest...maar wel lekker met dit weer in je zwembroekje :p :D

morgen zijn de beentjes weer aan de beurt!!

grt.

Laatst bewerkt:
Echt een fysiek om naar te streven op zo'n leeftijd!

haha, met jou komt het zeker wel goed, daar heb ik alle vertrouwen in:)

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

de bedoeling in deze set was 4 mooie reps...kwamen er 6 uit, zonder fail of hulp...lekker houden zo:D.
voorheen had ik er gelijk 160/170 op gegooid, maar je wordt wat voorzichtiger met de jaren. heb trouwens al een tijdje een raar gevoelig plekje bij mijn binnenkant borst, word langzaam iets minder...maar het is gevoelig. af en toe verschijnt daar ook een blauwe plek.
dus ff rustig aan ;)

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

thanks kerel.....zal hem volgende week is proberen te filmen, kijken of ik
grt.

pecktear:P nee hoor niet te hopen kerel;)

je hebt cardio genoeg gehad dus vandaag;)..enne morgen benen..succes ik heb ze vandaag gedaan en heb nu al zo'n spijt dat ik toch weer max ben gegaan..laat staan hoe ik mij morgen voel..ach best een lekkere sport toch:rolleyes:

je hebt cardio genoeg gehad dus vandaag;)..enne morgen benen..succes ik heb ze vandaag gedaan en heb nu al zo'n spijt dat ik toch weer max ben gegaan..laat staan hoe ik mij morgen voel..ach best een lekkere sport toch:rolleyes:

die waren vandaag bij mij aan de beurt, ben niet tot de max gegaan qua kracht....wel weer uithoudingsvermogen. een lichte maar lange beentraining...een heerlijke pomp op die stokjes:D

hacksquat
25 x machine (en die is loodzwaar)
20 x machine
15 x ,, ,, + 25
12 x ,, ,, + 50
12 x ,, ,, + 75
15 x ,, ,, + 25

frontsquat
4 setjes van 12 reps 50 kilo

legextensions(apart)
12 x 25
12 x 30
12 x 35
12 x 40

Barbell Stiff Leg Deadlift
4 setjes van 20 reps 60 kilo

legpressmachine
2 setjes 20 reps x vollebak 260 kilo legpress
2 setjes x vollebak kuiten

nog 5 setjes kuiten op een andere machine
trainingstijd 1 uur en 20 min echt doorzweten :eek:

heb het gevoel momenteel..... dat als ik mijn benen wat lichter maar intensiever train, beter herstel en groei. :D dus houden we dit er voorlopig er even in;)

grt

Laatst bewerkt:
:thumb:

hack en frontsquat..dat MOET pijn doen..succes met de spierpijn!

nog een fototje van vanmorgen, begin nu echt droger te worden. de adertjes beginnen ook zichtbaar te worden op de onderbuik en heupen....moest de foto wel iets schaduwen...weer een verkeerde lichtval.
taille is zo'n 8 cm minder als bij aanvang contest. hou hier nog wat vocht vast...was v/d week ook wat verbrand, misschien wel daar door:p
gewicht staat ook nog op zo'n kleine 93 kilo's:)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

begin in ieder geval een beetje beach-waardig te worden :D

grt

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man!

ripped al, maar dat moet nog een stukje droger kunnen binnen 1maandje!
keep it up;)

Een beetje beach-waardig? :o

Je staat er extreem goed bij! Ik heb nog nooit echt zichtbare buikspieren gehad in mijn leven.. :p

nog een fototje van vanmorgen, begin nu echt droger te worden. de adertjes beginnen ook zichtbaar te worden op de onderbuik en heupen....moest de foto wel iets schaduwen...weer een verkeerde lichtval.
taille is zo'n 8 cm minder als bij aanvang contest. hou hier nog wat vocht vast...was v/d week ook wat verbrand, misschien wel daar door:p
gewicht staat ook nog op zo'n kleine 93 kilo's:)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

begin in ieder geval een beetje beach-waardig te worden :D

grt

Ik vind dit al Ibiza-strand waardig: keep up the good work! :thumbs:

Het mooiste is dat het niet alleen er goed uit ziet, maar dat je ook echt sterk bent ... en dat wil iedere man, toch? ;)

Nice! 6-packje begint ook al te komen :D.

Bruut zeg! :D

Ik moet toch maar es leren met paintshop om te gaan ;)

Maareh, Daan, levert meer beach ook meer peach op?

TOP man! Wat een progressie sinds 1,5 jaar (?) terug alweer....

Kerel je staat er super bij, eigenlijk ben je al af.

Terug
Naar boven