- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, 150kg benchen doe ik ook nog wel!!!
over 10 jaar y/k

Goed hoor die 6x150!
Wanneer ga je kijken of je zwaarder kunt of wil je persé aan minimaal die 6 reps komen?
.
ziet er straks uit die trainingen - 6x150 bench...****ing belachelijk!![]()

haha, met jou komt het zeker wel goed, daar heb ik alle vertrouwen in
---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------
de bedoeling in deze set was 4 mooie reps...kwamen er 6 uit, zonder fail of hulp...lekker houden zo.
voorheen had ik er gelijk 160/170 op gegooid, maar je wordt wat voorzichtiger met de jaren. heb trouwens al een tijdje een raar gevoelig plekje bij mijn binnenkant borst, word langzaam iets minder...maar het is gevoelig. af en toe verschijnt daar ook een blauwe plek.
dus ff rustig aan
---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------
thanks kerel.....zal hem volgende week is proberen te filmen, kijken of ik
grt.
nee hoor niet te hopen kerel
je hebt cardio genoeg gehad dus vandaag..enne morgen benen..succes ik heb ze vandaag gedaan en heb nu al zo'n spijt dat ik toch weer max ben gegaan..laat staan hoe ik mij morgen voel..ach best een lekkere sport toch
![]()

dus houden we dit er voorlopig er even in
Echt een fysiek om naar te streven op zo'n leeftijd!

nog een fototje van vanmorgen, begin nu echt droger te worden. de adertjes beginnen ook zichtbaar te worden op de onderbuik en heupen....moest de foto wel iets schaduwen...weer een verkeerde lichtval.
taille is zo'n 8 cm minder als bij aanvang contest. hou hier nog wat vocht vast...was v/d week ook wat verbrand, misschien wel daar door
gewicht staat ook nog op zo'n kleine 93 kilo's
[afbeelding niet meer beschikbaar]
begin in ieder geval een beetje beach-waardig te worden
grt