Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ripped al, maar dat moet nog een stukje droger kunnen binnen 1maandje!
keep it up![]()
Een beetje beach-waardig?
Je staat er extreem goed bij! Ik heb nog nooit echt zichtbare buikspieren gehad in mijn leven..![]()
Ik vind dit al Ibiza-strand waardig: keep up the good work!
Het mooiste is dat het niet alleen er goed uit ziet, maar dat je ook echt sterk bent ... en dat wil iedere man, toch?![]()
Kerel je staat er super bij, eigenlijk ben je al af.
hoop nog wel een paar % droger te staan tegen die tijd.Ik moet toch maar es leren met paintshop om te gaan
Maareh, Daan, levert meer beach ook meer peach op?
TOP man! Wat een progressie sinds 1,5 jaar (?) terug alweer....

arm-cardio?![]()
lekker bezig, ondanks de temperatuur!
die paar procent gaan je wel lukken

@gert-jan die machine is 100 kilo blokken en dan het frame denk 30/40 kilo...
normaal gooi ik er elke set wel een plate van 20 kilo bij....maar daar ik vandaag geen zin in![]()

Echt een top fysiek.
De meeste mannen van jou leeftijd lopen met een bierbuik rond en de trainende mannen van je leeftijd doen voor me gevoel niet aan cutten. (tenminste dat idee krijg ik in me gym)
Ik ben benieuwd naar je eind resultaat van deze contest!

Echt een top fysiek.
De meeste mannen van jou leeftijd lopen met een bierbuik rond en de trainende mannen van je leeftijd doen voor me gevoel niet aan cutten. (tenminste dat idee krijg ik in me gym)
Ik ben benieuwd naar je eind resultaat van deze contest!

Ik heb nog 6 jaar te gaan voor een bierbuik....
Zal alleen nooit van ze leven gebeuren.![]()

Tsja, op onze leeftijd lijkt het moeilijker om een beetjre strak te staan. Als het goed is is je metabolisme na je 40e ook anders dan op je 25e. Dat word wel algemeen zo gesteld, ook vanuit de wetenschap.
Goed, het gaat allemaal wellicht wat langzamer, maar het is zeker wel mogelijk, je moet alleen wat meer geduld hebben en iets minder hooggespannen verwachtingen. Spreek vooral voor mezelf hier
Wel grappig dat je met een wat beter figuur ook meteen jaren jonger geschat word.
Mooi werk Daan, en leuk op tijd voor de zomer. Kunnen we al op je stemmen?
. heb nog nooit eerder echt gecut....en het vetpercentage waar ik heen wil, daar staat iemand van 20 jaar....die lekker traint, van nature al op

kerel begint er nu echt goed bij te staan man! nog maantje knallen en onderste uit de kan halen![]()

holy crap dat ziet er al netjes uit !
En reppen met 95kg op je neck press ... respect !
Geen 150 op je bench?
Zit je trouwens nog steeds op 375 test per week?
. dus weer ff rustig alles op pakken.