Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

thanks man, was v/h weekend ff lekker weg geweest....ff ouderwets beesten hehe:D. dus weer ff rustig alles op pakken.
zit nu op test 500/ winstrol 40 mg. misschien die laatste nog wat verhogen naar 50/60, weet niet of het nut heeft met weinig koolhydraten?

grt

Ik merkte geen drol van winny toen ik low carb stond ... mss, daarom dan ...

• Topic Starter Topic Starter
dat zijn heel wat sets op die BP, hoelang hield je het bezet:p

thanks, behoorlijk tijdje koen...denk toch wel een 40 min, eerst met zijn tweeen. later kwam er nog een maatje bij...maar we waren alledrie zo suf als een konijn:D.
zijn met die borst en biceps bijna 2 uur bezig geweest:p

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

Ik merkte geen drol van winny toen ik low carb stond ... mss, daarom dan ...

ja klopt, nouja de kracht blijft in ieder geval een beetje......anders had die wel in elkaar gezakt:). en als je naar die refeed/junkdag kijkt vorige week, en dan die borsttraining geef ik je gelijk....toen was ik echt lekker sterk. dus het ligt gewoon aan de koolhydraten.

Haha zieke training, die bench press zal nu wel versleten zijn haha!:D

de training van gisteravond.

rug.

chins
3 x 10 x bw

t-bar row
12 x 100
12 x 105
12 x 110
12 x 115
12 x 100

lat pully front wijd
12 x 60
12 x 70
12 x 80
12 x 90

seated row van boven met driehoek
12 x 70
12 x 80
12 x 85
12 x 90

deadlift
4 setjes 12 reps 100/110 kilo.

Barbell Triceps Extension
4 setjes 20 reps 30 kilo

triceps pussdown
3 setjes 20 reps, 10 smal/10 wijd, 30 tm 45 kilo

triceps machine
3 setjes 25 reps 70/80/90 kilo.....voor wat het waard is:)

35 min cardio, fiets en crosstrainer.

grt.

Damn wat een rows en pulls !

En dat in de cut :roflol:

Damn wat een rows en pulls !

En dat in de cut :roflol:

heb nog niet echt last van krachtverlies....gewicht was trouwens kleine 94 ???kilo vanmorgen. vorige week was dat kleine 93 kilo???. en dat met ongeveer 100/150 gr kh per dag gemiddeld.
vandaag een rustdag (misschien uurtje cardio)....in ieder geval geen kracht, dus ga ik het proberen zonder kh. hooguit een paar gram uit groente;)

je bent echt nog bere sterk, vooral aangezien je al een tijdje aan het cutten bent. Die kilo kan ook wel eens vocht wezen, heel misschien een beetje stress in het lichaam je zal dit weekend wel niet veel rust hebben gekregen. Ook houd het lichaam meer vocht vast met dit warme weer om je lichaam te koelen. Voor de rest niks anders dan respect voor jouw trainingen en vooruitgang.

Hehe ik blijf t bruut vinden, die trainingen van je :D! Hoi ik ben 45 en ik ben sterker jullie allemaal hihi. Wahaha ;).

nog een fototje van vanmorgen, begin nu echt droger te worden. de adertjes beginnen ook zichtbaar te worden op de onderbuik en heupen....moest de foto wel iets schaduwen...weer een verkeerde lichtval.
taille is zo'n 8 cm minder als bij aanvang contest. hou hier nog wat vocht vast...was v/d week ook wat verbrand, misschien wel daar door:p
gewicht staat ook nog op zo'n kleine 93 kilo's:)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

begin in ieder geval een beetje beach-waardig te worden :D

grt

Wat is je taille nu? Foto ziet er goed uit. Zodra je weer een beetje koolydraten gaat eten ga jij mega vol lijken!

je bent echt nog bere sterk, vooral aangezien je al een tijdje aan het cutten bent. Die kilo kan ook wel eens vocht wezen, heel misschien een beetje stress in het lichaam je zal dit weekend wel niet veel rust hebben gekregen. Ook houd het lichaam meer vocht vast met dit warme weer om je lichaam te koelen. Voor de rest niks anders dan respect voor jouw trainingen en vooruitgang.

zal idd wel vocht wezen, was geen rustig weekendje...ff lekker uit mijn dak gegaan, moet kunnen zullen we maar zeggen. nu ff een week of vier serieus:D. thanks!

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Hehe ik blijf t bruut vinden, die trainingen van je :D! Hoi ik ben 45 en ik ben sterker jullie allemaal hihi. Wahaha ;).

Wat is je taille nu? Foto ziet er goed uit. Zodra je weer een beetje koolydraten gaat eten ga jij mega vol lijken!

haha thanks!! taille zal zo rond de 83 cm zitten ......hoop ik. nu misschien ff meer.:p
de koolhydraat-arme dag verloopt trouwens soepeltjes...nog niet echt moeite mee, soms een beetje geirriteerd, vooral op mijn werk vanmorgen:)

ben benieuwd hoe je er straks bijstaat kerel! als je die kracht kan vasthouden zou dat mooi zijn

zo daar zijn we weer....vanmorgen beentjes afgebeuld:)
maar het ging moeizaam, gisteren bijna geen koolhydraten gehad...alleen uit wat groenten, dus hooguit 25/30 gram.
vanmorgen voor de training kleine 40 gram koolhydraten.

leg extensions
25 x 25
12 x 30
12 x 35
12 x 40

hacksquat
15 x machine + 25
15 x ,, ,, + 25
15 x ,, ,, + 50
12 x ,, ,, + 75
15 x ,, ,, + 25

frontsquat
8 x 50
8 x 60
8 x 70
8 x 70
8 x 60
8 x 50

5 setjes kuiten

30 cardio wat was dit afzien:p

daarna nog een setje op de machine legpress 25 x 200 kilo :o
geen denderende training...maar ik had er ff genoeg aan:)

grt

Laatst bewerkt:
Geeft niks Daan. Op low carbs begint de kracht natuurlijk ook wat scheurtjes te vertonen. ;) Toch goed bezig maat!

ik vond benen echt de allerk*tste training tijdens die low carb dagen (logisch ook) - toch nog een prima training neergezet kerel!

nou mijn stem heb je kerel;)

Kan je dan niet beter je hogere carb dagen gebruiken op dagen dat je zwaarder gaat trainen?
Een beetje refeeden voor squats ofzo

Geeft niks Daan. Op low carbs begint de kracht natuurlijk ook wat scheurtjes te vertonen. ;) Toch goed bezig maat!

ik vond benen echt de allerk*tste training tijdens die low carb dagen (logisch ook) - toch nog een prima training neergezet kerel!

thanks, vind benen trainen altijd heerlijk....nu nog, zelfs op low carb. ben er alleen achter gekomen dat superzwaar benen voor mij geen zin meer heeft...verneuk mijn rug iedere keer weer.
die 12 jaar zeevisserij heeft daar geen goed aan gedaan:(

kan beter gewoon iets lichter, flinke diepe en geconcentreerde sets uitvoeren....daar ga ik gewoon goed op.;)

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:59 ----------

thanks man....

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Kan je dan niet beter je hogere carb dagen gebruiken op dagen dat je zwaarder gaat trainen?
Een beetje refeeden voor squats ofzo

ga ik ook doen rob, straks weer schouders...heb nu al meer KH op als de laaste 2 dagen:D. dan kan ik daarna en v/h weekend weer op low carb(rustdagen).
en zeker rond die beentraining weer wat meer carbs:).

grt

vanmorgen schouders....
voelde gelukkig weer goed, had vorige...en begin v/d week toch een klein pijnlijk tikje in links...:o

neckpress
25 x 40
15 x 60
12 x 80
08 x 90
10 x 80
15 x 70

dumbbellpress

08 x 24
08 x 28
08 x 32
08 x 32