Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

Sja zeevisserij.... maar goed, beter een goeie uitvoering, groei je harder op ;) En je hebt al waanzinnig goeie poten.

En je laatste training is ook beestig. Recht zo die gaat zal ik maar zeggen (met een knipoog naar de visserij lol)

Fijn weekend beescht!

Zieke training :D!

• Topic Starter Topic Starter
hier nog ff twee fototjes, sta nog wel wat vochtig...beide foto's zijn bijna gelijk achter elkaar gemaakt. alleen 1 foto binnen en de ander buiten. zie contrast abs hehe :) gewicht nu een kleine 93 kilo op nuchtere maag.
vetpercentage weet ik niet, durf het ook eigenlijk niet te laten meten...ben bang dat het tegen valt. komt wel een keer :D
[afbeelding niet meer beschikbaar]

grt

Laatst bewerkt:
Facking bruut die poten! echt goed kerel!
Wat meten ze nu ?
EDIT: zie net ook die andere foto, hele fysiek is gewoon goed!

Laatst bewerkt door een moderator:
Facking bruut die poten! echt goed kerel!
Wat meten ze nu ?
EDIT: zie net ook die andere foto, hele fysiek is gewoon goed!

zullen nu rond de 66 koud zitten, waren wel wat meer voor de cut....maar dat is normaal. met een flinke pomp in de gym weet ik het niet....maar dan komt er wel flink wat bij!:)
op zich maakt het ook niet zo veel uit, het moet bij je passen...en een goede spier-defenitie hebben.

:thumbs: sjieke vasculariteit! om de een of andere reden lukt het mij nooit om foto's te maken waarop je de aders op mijn benen ziet, terwijl die er toch zijn :mad:

@verb als je oud bent krijg je spataders, die zie je altijd;)
j/k daan - hehe, goede foto's weer

:thumbs: sjieke vasculariteit! om de een of andere reden lukt het mij nooit om foto's te maken waarop je de aders op mijn benen ziet, terwijl die er toch zijn :mad:

dat lukte mij vanmorgen ook niet echt....ff in een tuinstoel zitten en je benen een beetje afknellen helpt ook wel :)

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

@verb als je oud bent krijg je spataders, die zie je altijd;)
j/k daan - hehe, goede foto's weer

yep die heb ik ook hoor, van het te lang op mijn poten staan van vroeger....gemiddeld 20 uur per dag staan en dan een beetje aanleg, en je heb ze:D.
maar je kan ze zo laten strippen....

Mooie foto's.
Het gaat lekker ouwe en je hebt nog de tijd om het laatste vet en vocht kwijt te raken!

nice foto's man!!!!! stoer dikke poten!

mooie foto's en idd je bent straks echt super ripped!!

idd - je zit goed op schema!

Mooie foto's.
Het gaat lekker ouwe en je hebt nog de tijd om het laatste vet en vocht kwijt te raken!

nice foto's man!!!!! stoer dikke poten!

mooie foto's en idd je bent straks echt super ripped!!

idd - je zit goed op schema!

thanks allen, het gaat op zich wel lekker het cutten....moet nu wel steeds wat lager in KH. het plan is om vanaf morgen cardio op te schroeven, dwz cardio gaat naar een 45/60 min elke dag.
gewicht zoals gezegd kleine 93 kilo....valt op zich nog mee, zeker geen spiermassa verloren. misschien eerder nog een beetje gewonnen;)

grt

Ophouwe met die foto's, ik word jaloers :D!

tot hoe diep wil je cutten dan??je bent goed bezig man!!!respect!

de laatste 2 dan maar voor het einde contest...:D

arme tiete zullen we het maar noemen :)

Laatst bewerkt:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah bruuut!!!stoere foto's gaaaaaf!

Terug
Naar boven