- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij deze contest niet gaat winnen, dan weet ik het niet meer ouwe ...
Ga je vanavond deadliften en zaken doen zoals BOR/pullups (ik schat jou zeker op 12 reps ...)?
Ik heb net mijn EK '88 T-shirt binnen en vanavond de stad in om te kijken: wat ga jij doen, kerel?![]()
. bevalt me best zo.

Nog een keer gewoon omdat het kan[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Niet normaal meer zo snel veranderd.

wat een kontgekruip hierzo, haha geintje - fcking brutaal!Daan gaat een stuk dieper dan ik ben geweest hoor,onder de 105 kg ben ik vorig jaar niet gegaan. Daarom respect voor die ouwe hardcore gekwat een kontgekruip hierzo, haha geintje - fcking brutaal!
zou geinig zijn geweest als Daan vorig jaar mee had gedaan
Yin Yang VS Nachtvlieg

Bicep ader =wel ja, mijn vrouw zei "ieuwh" toen ze die bicep ader zag ... daardoor weet je gewoon dat je goed bezig bent![]()
ze zegt het om jou niet jaloers te maken, de enigste aders die ze ziet...wel ja, mijn vrouw zei "ieuwh" toen ze die bicep ader zag ... daardoor weet je gewoon dat je goed bezig bent![]()

maar ja jij hebt nog hartkwaaltjes etc. gehad, heeft Daan geen klachten gehad door ouderdom of iets dergelijks? (benieuwd wat ik hier van de oudere generatie van kan verwachtten..)Daan gaat een stuk dieper dan ik ben geweest hoor,onder de 105 kg ben ik vorig jaar niet gegaan. Daarom respect voor die ouwe hardcore gek![]()
je staat er geweldig bij kerel!
en over winnen...het wordt natuurlijk wel lastig tegen beesten als Kuki en Jeppe - maar jij hebt ook de gun-factor mee heh --> op zo'n leeftijd zo'n fysiek, dat is wel een overwinning opzich!
succes vanavond
Je staat er werkelijk goed bij man, echt een streefvoorbeeld!
Dedicated tot en met ben je ook!![]()
Hondsbrutale foto's weer! Ik ken niemand in mijn omgeving die er zo bruut bij staat op 45jarige leeftijd, mijn respect heb je!
wat een kontgekruip hierzo, haha geintje - fcking brutaal!
zou geinig zijn geweest als Daan vorig jaar mee had gedaan
Yin Yang VS Nachtvlieg

Daan gaat een stuk dieper dan ik ben geweest hoor,onder de 105 kg ben ik vorig jaar niet gegaan. Daarom respect voor die ouwe hardcore gek![]()
....derde is heel goed natuurlijk!wel ja, mijn vrouw zei "ieuwh" toen ze die bicep ader zag ... daardoor weet je gewoon dat je goed bezig bent![]()

ze zegt het om jou niet jaloers te maken, de enigste aders die ze ziet...
---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------
maar ja jij hebt nog hartkwaaltjes etc. gehad, heeft Daan geen klachten gehad door ouderdom of iets dergelijks? (benieuwd wat ik hier van de oudere generatie van kan verwachtten..)
en bedankt he, maar kan het wel voorstellen....op jou leeftijd vond ik mijn vader ook oud
maar wordt/ben over het algemeen wel wat voorzichtiger geworden.
.
.
.Je staat er nog beter bij dan je broer vorig jaar, en die vond ik er al heel goed bijstaan (sorry YY).
Spiermassa genoeg, nu nog wat droger en wat vocht verliezen de laatste weken! Dit gaat echt spannend worden.

wel ja, mijn vrouw zei "ieuwh" toen ze die bicep ader zag ... daardoor weet je gewoon dat je goed bezig bent![]()

Zo gaat het altijd, eerst zeggen ze "ieuwh", daarna zijn ze er niet van af te slaan![]()

vanavond gaan we benen trainen, niet superzwaar....maar intensief en geconcentreerd
grt.
, hehehe ik zwijg. Denk dat jou ''gecontroleerde'' high rep gewichten nog niet eens in de buurt komen van mijn heaviest cheat sets ever