Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

Als jij deze contest niet gaat winnen, dan weet ik het niet meer ouwe ... ;)

Ga je vanavond deadliften en zaken doen zoals BOR/pullups (ik schat jou zeker op 12 reps ...)?

Ik heb net mijn EK '88 T-shirt binnen en vanavond de stad in om te kijken: wat ga jij doen, kerel? :D

• Topic Starter Topic Starter
Als jij deze contest niet gaat winnen, dan weet ik het niet meer ouwe ... ;)

Ga je vanavond deadliften en zaken doen zoals BOR/pullups (ik schat jou zeker op 12 reps ...)?

Ik heb net mijn EK '88 T-shirt binnen en vanavond de stad in om te kijken: wat ga jij doen, kerel? :D

haha leuk dat je dat zegt kerel, maar winnen is niet eens mijn doel.....vind het leuk om mee te doen. en nu heb ik eindelijk is een stok achter de deur om is goed droog en diep te gaan.
heb altijd wel behoorlijk hoog in vet gezeten, en weet nu gewoon dat ik dat nooit meer wil:D. bevalt me best zo.

en kijk is naar de deelnemers...echt wel mannen waar ik respect voor heb, die een niveau hebben waar ik nooit aan zal komen.;)

ja begin is met dead's vanavond....niet zwaar hoor, gewoon lekker setjes maken.
daarna idd wat bor's en pull's...zien het wel, heb nog nooit een vast schema gehad.

voetbalminded ben ik nooit zo geweest...maar vanavond gaan we uiteraard wel ff kijken. als iedereen met een alcoholische versnapering en een snack zit, pak ik wel wat koolvis met rijst:p

grt

je staat er geweldig bij kerel!

en over winnen...het wordt natuurlijk wel lastig tegen beesten als Kuki en Jeppe - maar jij hebt ook de gun-factor mee heh --> op zo'n leeftijd zo'n fysiek, dat is wel een overwinning opzich!

succes vanavond

Je staat er werkelijk goed bij man, echt een streefvoorbeeld!

Dedicated tot en met ben je ook! :)

Hondsbrutale foto's weer! Ik ken niemand in mijn omgeving die er zo bruut bij staat op 45jarige leeftijd, mijn respect heb je!

:gay: wat een kontgekruip hierzo, haha geintje - fcking brutaal!
zou geinig zijn geweest als Daan vorig jaar mee had gedaan
Yin Yang VS Nachtvlieg
Daan gaat een stuk dieper dan ik ben geweest hoor,onder de 105 kg ben ik vorig jaar niet gegaan. Daarom respect voor die ouwe hardcore gek:D

wel ja, mijn vrouw zei "ieuwh" toen ze die bicep ader zag ... daardoor weet je gewoon dat je goed bezig bent :roflol:

wel ja, mijn vrouw zei "ieuwh" toen ze die bicep ader zag ... daardoor weet je gewoon dat je goed bezig bent :roflol:
ze zegt het om jou niet jaloers te maken, de enigste aders die ze ziet...:rolleyes::P

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Daan gaat een stuk dieper dan ik ben geweest hoor,onder de 105 kg ben ik vorig jaar niet gegaan. Daarom respect voor die ouwe hardcore gek:D
maar ja jij hebt nog hartkwaaltjes etc. gehad, heeft Daan geen klachten gehad door ouderdom of iets dergelijks? (benieuwd wat ik hier van de oudere generatie van kan verwachtten..)

je staat er geweldig bij kerel!

en over winnen...het wordt natuurlijk wel lastig tegen beesten als Kuki en Jeppe - maar jij hebt ook de gun-factor mee heh --> op zo'n leeftijd zo'n fysiek, dat is wel een overwinning opzich!

succes vanavond

Je staat er werkelijk goed bij man, echt een streefvoorbeeld!

Dedicated tot en met ben je ook! :)

Hondsbrutale foto's weer! Ik ken niemand in mijn omgeving die er zo bruut bij staat op 45jarige leeftijd, mijn respect heb je!

thanks mannen!

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

:gay: wat een kontgekruip hierzo, haha geintje - fcking brutaal!
zou geinig zijn geweest als Daan vorig jaar mee had gedaan
Yin Yang VS Nachtvlieg

haha had idd wel leuk geweest:D

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

maar jij heb een ereplaats gehaald ouwe:D....derde is heel goed natuurlijk!

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

hehe mijn vrouwtje vind dat adergedoe ook maar niks....dus kan het me wel voor stellen. loop gelukkig ook niet continu met spinnenwebben in het rond:D

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

als je in de gym bezig bent geeft het wel een vette kick als ze er uit knallen!

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

ze zegt het om jou niet jaloers te maken, de enigste aders die ze ziet...:rolleyes::P

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

maar ja jij hebt nog hartkwaaltjes etc. gehad, heeft Daan geen klachten gehad door ouderdom of iets dergelijks? (benieuwd wat ik hier van de oudere generatie van kan verwachtten..)

haha ouderdom....:roflol: en bedankt he, maar kan het wel voorstellen....op jou leeftijd vond ik mijn vader ook oud:)
maar laat ik het afkloppen....op wat normale blessures na, heb ik verder nooit wat gehad;) maar wordt/ben over het algemeen wel wat voorzichtiger geworden.

Nog geen krukken nodig na benen dag?

Je staat er nog beter bij dan je broer vorig jaar, en die vond ik er al heel goed bijstaan (sorry YY ;)).

Spiermassa genoeg, nu nog wat droger en wat vocht verliezen de laatste weken! Dit gaat echt spannend worden.

uiteraard is er nog getraind gister....rug!

deadlift
20 x 70
10 x 100
10 x 120
10 x 140
08 x 150

lat pulley front
10 x 65
10 x 75
10 x 80
10 x 85 al deze setjes zonder ondersteuning of klem zetten.

seated row driehoek
10 x 90
10 x 100
08 x 110
08 x 100

lat pulley met handvaten half wijd
08 x 90
08 x 100
08 x 110
08 x 120

nog een row met driehoek van boven.
3 setjes licht gewicht volpompen

cardio...na 32 min crosstrainer ging het licht bijna ff bij me uit hehe:nut:.
daarna nog maar ff 10 min gefietst....maar ging niet meer echt lekker:D.
grt.

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Nog geen krukken nodig na benen dag?

ja wat zal ik zeggen hehe, loop soms wel heel raar terug:D.

en de dagen erna verschrikkelijke stijve benen....voor al als je ff stil hebt gezeten.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Je staat er nog beter bij dan je broer vorig jaar, en die vond ik er al heel goed bijstaan (sorry YY ;)).

Spiermassa genoeg, nu nog wat droger en wat vocht verliezen de laatste weken! Dit gaat echt spannend worden.

maar het zit in ieder geval in de familie:D

goed bezig bro, nice pics weeral! ;)

wow tijdje niet op de pc kunnen zitten, maar zie weer een paar brute pics, wat een fysiek kerel, wanneer kon er ookalweer gestemd worden?

vanavond gaan we benen trainen, niet superzwaar....maar intensief en geconcentreerd:)

grt.

NIet superzwaar :D, hehehe ik zwijg. Denk dat jou ''gecontroleerde'' high rep gewichten nog niet eens in de buurt komen van mijn heaviest cheat sets ever :P

Terug
Naar boven