AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

Ik vind dat ook altijd wel prettig aan het eind van een oefening nog een setje volpompen..beetje volgens het doggy crap principe toch?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dat ook altijd wel prettig aan het eind van een oefening nog een setje volpompen..beetje volgens het doggy crap principe toch?

dat weet ik niet...nog nooit doggy crap gedaan, in ieder geval niet in een training:P

als het contest afgelopen is ga ik me is verdiepen in fullbody a la Verb, zeker die 3 dagen trainen staan mij wel aan :D

Laatst bewerkt:
Kerel, als je 100 kilo kunt neckpressen ... wat is je OHP dan wel niet? ;)

Ik vind het allemaal eens te meer zo indrukwekkend, omdat jij alle oefeningen zo strict en goed uitvoert!

Hmm, je weegt nu 92kg: dat is net zoveel als ik, alleen heb ik 3x zo veel vet als jij, haha ... :D

dat benchen, da's mijn streefdoel :D nice!

bench is echt gruwelijk die van 167,5 ging nog best makkelijk volgens mij

Wat een power heb jij!! Bruute filmpjes!

****ing insane kerel! heel bruut die filmpjes!

Netjes kerel ! Brute filmpjes ook !

By the way, die 50'ers zijn nog nice & shiny :p Die gebruiken ze daar niet veel precies? :D

Je druk wel vrij schuin trouwens ... ik heb hem ongeveer op een 30° staan. Maar zie wel
vaker dat ze richting 45 of zelfs 60° drukken. Heb je dan niet teveel werk op je schouders?

En toch ook weer lekker cardio gedaan ... :thumbs:

Wat ben je toch godvergeten sterk Daan. Leuk die filmpjes gozer!

Super stricte uitvoeringen met die bizarre gewichten.

Beest!

Op de sportschool (''fitness centrum'') waar ik train (overigens wel gezellig daar) Lopen er 2 sterke gasten, die max 130KG drukken voor 1RM :o Kom jij hier ff aan kakken met 5x150 en 8x50 dumbbells :D

Coole filmpjes! Was 167,5 een pr?

bruut sterk, goede uitvoering, schitterende filmpjes

dat benchen, da's mijn streefdoel :D nice!

bench is echt gruwelijk die van 167,5 ging nog best makkelijk volgens mij

Wat een power heb jij!! Bruute filmpjes!

****ing insane kerel! heel bruut die filmpjes!

Wat ben je toch godvergeten sterk Daan. Leuk die filmpjes gozer!

bruut sterk, goede uitvoering, schitterende filmpjes

thanks mannen, voor de complimenten:D

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

Netjes kerel ! Brute filmpjes ook !

By the way, die 50'ers zijn nog nice & shiny :p Die gebruiken ze daar niet veel precies? :D

Je druk wel vrij schuin trouwens ... ik heb hem ongeveer op een 30° staan. Maar zie wel
vaker dat ze richting 45 of zelfs 60° drukken. Heb je dan niet teveel werk op je schouders?

En toch ook weer lekker cardio gedaan ... :thumbs:

nee, zijn 2 jaar oud...alleen mijn maat en ik gebruiken ze daar af en toe. kan er niet veel die ze ook pakken:)

stond nu op 45 graden he? ja denk het wel....soms pakken we hem nog wel een gaatje hoger in de laatste set ...maar dan wel wat lichter. en met schuin banken pak ik ook wel is de smith op 25/30 graden. daarom is schouders ook op vrijdag, altijd 3/4 dagen er tussen.

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

Super stricte uitvoeringen met die bizarre gewichten.

Beest!

Op de sportschool (''fitness centrum'') waar ik train (overigens wel gezellig daar) Lopen er 2 sterke gasten, die max 130KG drukken voor 1RM :o Kom jij hier ff aan kakken met 5x150 en 8x50 dumbbells :D

haha, heb vroeger wel met een jongen getraind...die drukte op een BW van 70/75 kilo 170/175 kilo;). als die zijn spieren aan spande veranderde die in een klein monstertje:D hehe

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Coole filmpjes! Was 167,5 een pr?

thanks, pr is tot nog toe wat ik heb geprobeerd 2 x 170 easy. maar toen woog ik wel ruim 100 kilo. maar als je echt gaat toppen ....moet je goed opwarmen en in grote stappen met setjes van 3 reps omhoog gaan.
af en toe is het wel is leuk ff toppen;) maar verder train ik nooit zo veel tegen fail aan...

damn, nice filmpjes!
5x150 is indrukwekkend, en die incline dumbbells na al dat banken is niet normaal...
goede fysiek + sterk = WIN

mooie filmpjes kerel! ziet er erg gemakkelijk uit nog

light weight!

damn, nice filmpjes!
5x150 is indrukwekkend, en die incline dumbbells na al dat banken is niet normaal...
goede fysiek + sterk = WIN

thanks kerel!

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

mooie filmpjes kerel! ziet er erg gemakkelijk uit nog

de refeed die dag deed goed zijn werk!:D

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

extra?:rolleyes:

• Like
Waarderingen: KEUN
Buffe buffel.. neem nog even een abbeau, beter laat dan nooit :)

Terug
Naar boven