hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wow tijdje niet op de pc kunnen zitten, maar zie weer een paar brute pics, wat een fysiek kerel, wanneer kon er ookalweer gestemd worden?
, dus we hebben nog een aantal weekjes 
NIet superzwaar, hehehe ik zwijg. Denk dat jou ''gecontroleerde'' high rep gewichten nog niet eens in de buurt komen van mijn heaviest cheat sets ever
![]()

Jezus wat een training! Kan me wel voorstellen dat je de kuiten even door geschoven hebt.

zou jij het niet even wat rustiger aan doen kerel ... der zit veel ozon in de lucht nu
lookin goood

.Ik was al bang voor een dergelijke training..met lichtegecontroleerde gewichen
![]()
........

niet teveel mensen bang maken op kreta dan he![]()
mooie training man!
die neckpress man, daar kan'k alleen maar van dromen![]()
100 kilo neckpress - bruut man!!!
en omgekeerd bb curls zijn gewoon reverse bb curlszijn echte onderarm killers
was het warm in de gym?
coole avatar! kan je wel zien waar je voor bezig bent!
t*ring, ziet er weer goed uit. Vooral die neckpress. Je zou mij zo in je nek kunnen leggen!
Bruute pics echt brutaal er zo bij staan op je 45ste!
!! zo droog heb ik nog nooit gestaan.
aders waar ik ze nog nooit gezien heb

Hee nachtvlieg, wanner ga jij naar Kreta?
Ik ga ook naar Kreta de laatste 2 weken van augustus. Wij gaan met Cedeska? naar Kavros Garden.
. ik ga in de eerste week van augustus en dan 15 dagen
Aw, jammer zeg... ga je je hele vakantie niets doen (buiten wat pompen, optrekken, dippen,...) of ga je ook echt een gym opzoeken?de andere kant van jou dan denk ik, analypsis....dat is zo'n 5 km van chersonisos. ik ga in de eerste week van augustus en dan 15 dagen
![]()

Aw, jammer zeg... ga je je hele vakantie niets doen (buiten wat pompen, optrekken, dippen,...) of ga je ook echt een gym opzoeken?
Ik zou graag een gym willen opzoeken, maar vorig jaar was die helaas gesloten!
Je staat er al goed bij hoor!
.Je doet altijd even een setje achteraan met wat minder gewicht maar toch net zoveel reps ...
Is dat dan omdat je je voorlaatste set 'leeg' bent? Of heeft die een ander nut?
En je side raises doe je ook gewoon straight sets?