AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

succes met trainen straks!

• Topic Starter Topic Starter
wow tijdje niet op de pc kunnen zitten, maar zie weer een paar brute pics, wat een fysiek kerel, wanneer kon er ookalweer gestemd worden?

voor de 31ste moeten de foto's ingeleverd zijn geloof ik:), dus we hebben nog een aantal weekjes ;)

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

NIet superzwaar :D, hehehe ik zwijg. Denk dat jou ''gecontroleerde'' high rep gewichten nog niet eens in de buurt komen van mijn heaviest cheat sets ever :P

vind het wel meevallen....train nou echt niet zo zwaar meer hoor, met wat minder KH en deze warmte is het toch behoorlijk aan passen hehe:D

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

haha reeds getraind dus....thanks!

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

beentjes waren vandaag aan de beurt...:cool:
alle sets en reps zo strikt mogelijk en geconcentreerd met goede spanning!

hacksquat
15 x machine + 25
12 x ,, ,, + 35
10 x ,, ,, + 45
10 x ,, ,, + 60
08 x ,, ,, + 75
08 x ,, ,, + 85

frontsquat
10 x 50
10 x 70
08 x 80
08 x 90

lunges
20 x bw + 32 kilo
18 x bw + 40 kilo
16 x bw + 40 kilo

stiff legged deadlift
15 x 50
12 x 70
12 x 80

leggextensions
3 setjes ff volpompen, maar wel elke rep vast zetten boven in.

kuiten
morgen of v/h weekend wel weer:p

cardio 35 min cross en fiets.

Jezus wat een training :D! Kan me wel voorstellen dat je de kuiten even door geschoven hebt.

zou jij het niet even wat rustiger aan doen kerel ... der zit veel ozon in de lucht nu :p

:jk:

lookin goood

Ik was al bang voor een dergelijke training..met lichte:rolleyes: gecontroleerde gewichen:eek:

Jezus wat een training :D! Kan me wel voorstellen dat je de kuiten even door geschoven hebt.

ja idd, keek daar zo tegen op.....moest maar een andere keer. verder heb ik me wel vermaakt ja:D

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

zou jij het niet even wat rustiger aan doen kerel ... der zit veel ozon in de lucht nu :p

:jk:

lookin goood

ik weet het rob, maar we moeten er nog ff doorheen.....:)

nog een paar weekjes.

de bedoeling is trouwens om na het laden een dikke vette junkdag te doen, en dan weer een paar dagen cutten. daarna wordt het 15 dagen kreta :D.

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

Ik was al bang voor een dergelijke training..met lichte:rolleyes: gecontroleerde gewichen:eek:

sorry.....zal het niet meer doen:o........:D

vanavond wordt het schouders en nog wat armen....want die laatste heb ik v/d week bijna nog niet getraind.
press-oef hou ik laag in reps...max 8 op werksetjes.

Laatst bewerkt:
niet teveel mensen bang maken op kreta dan he :)
mooie training man!

de laatste krachttraining van deze week is weer achter de rug.
ging op zich best lekker...heb de laatste 2 maaltijden voor de training iets meer carbs gegeten, en dat is goed merkbaar!
vrijwel alles strikt en langzaam uitgevoerd.

schouders.

neckpress
20 x 40
10 x 60
08 x 80
08 x 90
06 x 100 laatste 2 met een beetje hulp.

dumbbellpress
4 setjes 8 reps 32 kilo

upright row
10 x 45
08 x 65
07 x 75
08 x 65

side raises
4 x 12 x 12 kilo

biceps barbell curl
10 x 30
08 x 40
08 x 50
08 x 60
08 x 50

liggend triceps ???
4 setjes x 40 kilo ofzo.

triceps machine
4 setjes 15 reps tot volle bak???

biceps dumbbell curlen
4 setjes 8 reps per arm, t/m 28 kilo

onderarmen, weet niet hoe die heet. omgekeerde van barbell curlen???
3 setjes 15 reps pussyweight:D

20 min cardio :zweet:

prettig weekend :hello:

die neckpress man, daar kan'k alleen maar van dromen :mad:

100 kilo neckpress - bruut man!!!

en omgekeerd bb curls zijn gewoon reverse bb curls :P zijn echte onderarm killers

was het warm in de gym?

coole avatar! kan je wel zien waar je voor bezig bent!

t*ring, ziet er weer goed uit. Vooral die neckpress. Je zou mij zo in je nek kunnen leggen :D!

Bruute pics echt brutaal er zo bij staan op je 45ste!

niet teveel mensen bang maken op kreta dan he :)
mooie training man!

die neckpress man, daar kan'k alleen maar van dromen :mad:

100 kilo neckpress - bruut man!!!

en omgekeerd bb curls zijn gewoon reverse bb curls :P zijn echte onderarm killers

was het warm in de gym?

coole avatar! kan je wel zien waar je voor bezig bent!

t*ring, ziet er weer goed uit. Vooral die neckpress. Je zou mij zo in je nek kunnen leggen :D!

Bruute pics echt brutaal er zo bij staan op je 45ste!

thanks mensen, voor de complimenten....vanmorgen 92 kilo nuchter op de schaal.
was behoorlijk ripped...schrok echt van mezelf:eek:!! zo droog heb ik nog nooit gestaan.;) aders waar ik ze nog nooit gezien heb:cool:

maar wat wil je met dit weer, dreef zowat mijn bedje uit afgelopen nacht:D

het hele weekend ga ik low-carbs, maandag weer terug refeeden:)

verder zojuist nog een uurtje op rustig tempo gefietst....was wel ff lekker tot het begon te regenen...toen werd het wel heel benauwd:p

grt.

Hee nachtvlieg, wanner ga jij naar Kreta? :o

Ik ga ook naar Kreta de laatste 2 weken van augustus. Wij gaan met Cedeska? naar Kavros Garden.

Hee nachtvlieg, wanner ga jij naar Kreta? :o

Ik ga ook naar Kreta de laatste 2 weken van augustus. Wij gaan met Cedeska? naar Kavros Garden.

de andere kant van jou dan denk ik, analypsis....dat is zo'n 5 km van chersonisos :). ik ga in de eerste week van augustus en dan 15 dagen:D

de andere kant van jou dan denk ik, analypsis....dat is zo'n 5 km van chersonisos :). ik ga in de eerste week van augustus en dan 15 dagen:D
Aw, jammer zeg... ga je je hele vakantie niets doen (buiten wat pompen, optrekken, dippen,...) of ga je ook echt een gym opzoeken?

Ik zou graag een gym willen opzoeken, maar vorig jaar was die helaas gesloten! :(

Je staat er al goed bij hoor!

Aw, jammer zeg... ga je je hele vakantie niets doen (buiten wat pompen, optrekken, dippen,...) of ga je ook echt een gym opzoeken?

Ik zou graag een gym willen opzoeken, maar vorig jaar was die helaas gesloten! :(

Je staat er al goed bij hoor!

haha idd helemaal niks....geen pompie dippie of wat dan ook, vind het wel best...kijken of ik van wat kleine pijntjes(aanhechtingen ed) af kan komen :D.

Je doet altijd even een setje achteraan met wat minder gewicht maar toch net zoveel reps ...
Is dat dan omdat je je voorlaatste set 'leeg' bent? Of heeft die een ander nut?

En je side raises doe je ook gewoon straight sets?

Je doet altijd even een setje achteraan met wat minder gewicht maar toch net zoveel reps ...
Is dat dan omdat je je voorlaatste set 'leeg' bent? Of heeft die een ander nut?

En je side raises doe je ook gewoon straight sets?

ja beide rob....meestal wel leeg, of probeer een dusdanig gewicht te pakken..dat ik er toch nog een goede pomp en het gevoel nog goed is:)
vind het ook gewoon lekker om op het eind van de oef behoorlijk wat gewicht er af te pakken...en die spiergroep dan helemaal vol te laten lopen...

of bv maak 5/6 werksets banken....vind ik het lekker, om daarna nog ff met de eerste werkset ff heel rustig te drukken. elke rep laat ik dan op de borst/keel liggen. dus extra diep en langzaam/geconcentreerd.
dit laatste heb ik weer van een powerlifter, dit gaat je op den duur toch meer kracht op leveren.

ik pak ze gewoon naast mijn lichaam. zorg met de neergaande beweging dat ze geen steun krijgen door te hangen of te rusten tegen het lichaam. en naar boven net tot boven schouderhoogte...langzaam vasthouden en weer laten zakken. dus totaal geen cheats...
begrijp ook niet hoe sommigen hier deze oef (goed) kunnen doen met de gewichten die ik lees.....maar dan zal de kwaliteit wel wat te wensen over laten!
maar dat is wel met meer oefeningen:)

Terug
Naar boven