AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
Buffe buffel.. neem nog even een abbeau, beter laat dan nooit :)

welkom, des te meer zielen...des te meer vreugd!!:)

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

training vanavond was rug...

vrij simpele eenvoudige training :cool:
wel alles zo strikt mogelijk.

chinnen
vast houden boven en beneden:P
3 x 8 x bw

T-barr
12 x 75
10 x 90
08 x 105
08 x 120
06 x 135

deadlift alles met een stop.
10 x 70
06 x 100
06 x 150
06 x 170 easy:cool:
06 x 130

lat pully front bull-bar halfwijd
10 x 85
08 x 95
08 x 105
08 x 85

rowing torso machine
4 setjes 12 reps 30 t/m 45 kilo

30 min cardio eerst steppen, daarna fiets.

prettige avond!:)

Laatst bewerkt:
nette training weer gast! dikke deathlift!

bruut hoor, vooral omdat het strikt is!

heb je een plaatsing voor deze contest is je hoofd?

lekkere gewichten kerel !

Wat een training weer, groot respect

nice nice :D lekker bezig ouwe;)
blijf het maar zeggen begint te vervelen ;) ga nou is wat aankloten kunnen we is wat commentaar geven:p

haha thanks mannen!!

training van vanavond....extra...dus apart armen gedaan, ook wel is lekker. helemaal uitleven op die stompie's :D
zo goed als mogelijk alles weer strikt gedaan.

preacher curl ez-stang
12 x 35
10 x 45
08 x 55
08 x 65

lying triceps met 2 dumbbells
10 x 36
10 x 40
10 x 44
10 x 48

dippen
4 x 12 x BW

dumbbell curl
12 x 18
10 x 20
10 x 22
08 x 24

triceps pussdown
12 x 30
10 x 40
10 x 50
10 x 40

onderarmen
5 setjes bovenkant onderarmen 35 kilo curlen
wijd -smal

biceps kabels volpompen
3 setjes ??? reps met pussyweight :)

50 min cardio
30 cross, 20 fiets en loopband.
lekkere superdude training!

grt.

heey bikkel gaat lekker he. filmpjes zijn weer top!

nice :sd: training, o really?
doe je altijd 50min cardio of eenmalig dit?

heey bikkel gaat lekker he. filmpjes zijn weer top!

thanks ton, ja kom er lekker in...krachtverlies valt me op zich ook nog wel mee. al hoewel ik wel weer wat meer eet deze week. maar wordt toch droger...en datv is de bedoeling!:)

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

nice :sd: training, o really?
doe je altijd 50min cardio of eenmalig dit?

wil toch deze laatste weken onderste uit de kan qua cardio...dus minimaal een half uur elke dag 7/7. het liefst iets meer als de zin en fut daar is. met voeding zit ik weer iets hoger in KH....dus compenseer ik het zo maar;)

in het weekend pak ik ook wel de fiets voor meer als een dik uur buiten, dat is veel fijner natuurlijk.

zo lange dikke training!goed bezig en dat met dit weer!!!!respect!

• Like
Waarderingen: verb
thanks ton, ja kom er lekker in...krachtverlies valt me op zich ook nog wel mee. al hoewel ik wel weer wat meer eet deze week. maar wordt toch droger...en datv is de bedoeling!:)

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

wil toch deze laatste weken onderste uit de kan qua cardio...dus minimaal een half uur elke dag 7/7. het liefst iets meer als de zin en fut daar is. met voeding zit ik weer iets hoger in KH....dus compenseer ik het zo maar;)

in het weekend pak ik ook wel de fiets voor meer als een dik uur buiten, dat is veel fijner natuurlijk.
Hoe voel je jezelf nu lichamelijk, ik bedoel minder vet dan zal je het ook niet zo snel meer warm hebben. Lager gewicht dus zal je wellicht ook wel wat betere conditie krijgen. Gaat het allemaal wat makkelijker of valt dat tegen. Ik sta nu al 3 weken op dakterassen te werken met mijn 115 kg en heb onderhand een douche op mijn rug nodig om nog af te koelen, ik heb het al snel warm maar met dit weer zou ik toch wel ff 80 kg willen wegen.

Hoe voel je jezelf nu lichamelijk, ik bedoel minder vet dan zal je het ook niet zo snel meer warm hebben. Lager gewicht dus zal je wellicht ook wel wat betere conditie krijgen. Gaat het allemaal wat makkelijker of valt dat tegen. Ik sta nu al 3 weken op dakterassen te werken met mijn 115 kg en heb onderhand een douche op mijn rug nodig om nog af te koelen, ik heb het al snel warm maar met dit weer zou ik toch wel ff 80 kg willen wegen.

heb al hetzelfde zitten denken (en ik weeg nog een pak minder dan u :D ) Het minste dat ik doe tegenwoordig stroomt het zweet van men kop, terwijl ik vroeger als mager ventje nooit echt veel zweette. Best wel hatelijk...

je moet wat karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je nightfly opnieuw punten kan geven

=> we gaan hier eens wat karma uitdelen é :D

zo lange dikke training!goed bezig en dat met dit weer!!!!respect!

thanks hendrie!!

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

haha zijn natuurlijk al een paar keer naar het strand geweest....maar idd, voorheen was ik altijd als eerste door! nu sta ik een beetje met mijn tenen in het water.....als een klein kind....echt ik kan niet doorkomen van de kou:D
sta daar met mieretietjes op mijn hele lichaam te rillen:rolleyes:

en wat betreft het gewicht...voel me stukken beter als dat ik 105 woog vorige winter, dus naar dat gewicht ga ik niet meer toe. lekker droog blijven:D

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

heb al hetzelfde zitten denken (en ik weeg nog een pak minder dan u :D ) Het minste dat ik doe tegenwoordig stroomt het zweet van men kop, terwijl ik vroeger als mager ventje nooit echt veel zweette. Best wel hatelijk...

je moet wat karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je nightfly opnieuw punten kan geven

=> we gaan hier eens wat karma uitdelen é :D

haha dat zweten is ook niet normaal meer, is alleen maar erger geworden sinds ik train!

hmmmm ik hou me hier normaal nooit bezig met dat karmagedoe, maar wou er hier eens wat uitdelen aan die twee oude venten nightfly en yin yang, en blijkbaar kan ik aan beide geen uitdelen, ik moet er eerst aan anderen uitdelen. Aan hoeveel anderen isdat dan? :D

is mss wel een beetje offtopic maar soit haha

hmmmm ik hou me hier normaal nooit bezig met dat karmagedoe, maar wou er hier eens wat uitdelen aan die twee oude venten nightfly en yin yang, en blijkbaar kan ik aan beide geen uitdelen, ik moet er eerst aan anderen uitdelen. Aan hoeveel anderen isdat dan? :D

is mss wel een beetje offtopic maar soit haha

Ken er zelf ook niets van, maar give it to me :p
Beetje onbeleefd mss om op deze mannier een eerste post in je blog te zetten, maar ik volg je al een tijdje op.
Geweldige trainingen en wat een body man, goed bezig :thumbs:

Ken er zelf ook niets van, maar give it to me :p
Beetje onbeleefd mss om op deze mannier een eerste post in je blog te zetten, maar ik volg je al een tijdje op.
Geweldige trainingen en wat een body man, goed bezig :thumbs:

geen probleem kerel, altijd leuk als mensen je logje volgen...keep it up! :D

65 kilo preacher curls :P dat is heavy...

nog een paar weekjes man, blijven bikkelen en daarna lekker genieten van je vakantie!

Terug
Naar boven