XXL Nutrition

Nightfly's working on body for life!

Man, man! Heftig armen werk! En dan vooral die preacher met 65kg!:fire:

goede trainingen en goed fysiek heb je voor je leeftijd, top gast!

• Topic Starter Topic Starter
65 kilo preacher curls :P dat is heavy...

nog een paar weekjes man, blijven bikkelen en daarna lekker genieten van je vakantie!

Man, man! Heftig armen werk! En dan vooral die preacher met 65kg!:fire:

goede trainingen en goed fysiek heb je voor je leeftijd, top gast!

thanks! was wel weer is lekker om armen apart te doen, na een grote groep trainen heeft het toch minder de aandacht over het algemeen.
het is alleen jammer dat ik niet echt verder kom met armen...steeds behoorlijk last van de aanhechtingen. de gewichten waar ik nu mee train pakte ik een aantal jaar geleden ook al.
echt progressie is er dus niet meer....jammer genoeg:)

spierkwaliteit - hoewel je al een tal jaar kwaliteit op je frame hebt zitten.

spierkwaliteit - hoewel je al een tal jaar kwaliteit op je frame hebt zitten.

ja die is uiteraard wel verbeterd...zo lang train ik ook nog niet deze periode, nu ruim 5 jaar weer. waarvan 3/4 serieus misschien.
maar goed...je armen kunnen ook niet blijven groeien...in ieder geval niet meer echt hard. anders is het ook geen gezicht meer hehe.:)

beentjes stonden er vandaag op het programma...

getraind in de ochtend ivm werk, ging op zich lekker...en bewust licht getraind! voorheen met zware been-trainingen merkte ik toch dat ik slecht herstelde(6/7 dagen spierpijn), eigenlijk tot de volgende training aan toe. en daar werd ik niet echt vrolijk van.
nu lichte trainingen met goede intensiteit, en de pomp en groei is er niet minder van bij mij.;)

hacksquat
15 x machine + 25 kilo
12 x ,, ,, + 35 kilo
10 x ,, ,, + 50 kilo
10 x ,, ,, + 70 kilo
08 x ,, ,, + 90 kilo

frontsquat
08 x 70
08 x 80
08 x 90
08 x 90

lunges
4 setjes 20 reps + 40 kilo

stiff legged deadlift
10 x 40
10 x 60
10 x 70
10 x 80

leg extensions
3 setjes tigtig reps licht gewicht, hele reps ...halve reps boven in beneden boven beneden...???:rolleyes: oja ook nog quarter-reps:).

grt.

Laatst bewerkt:
branduh die handel, je gaat nog aardig zwaar voor de laatste week(jes)

Wheelchair word zo afgeleverd

effe wachte nog.:D

hmmmm ik hou me hier normaal nooit bezig met dat karmagedoe, maar wou er hier eens wat uitdelen aan die twee oude venten nightfly en yin yang, en blijkbaar kan ik aan beide geen uitdelen, ik moet er eerst aan anderen uitdelen. Aan hoeveel anderen isdat dan? :D

is mss wel een beetje offtopic maar soit haha

Dat karma verdelen heb je onderhand een dagtaak aan, het is ook niks bijzonder meer. Het is wel leuk om kleine prive en offtopic berichtjes te versturen meer niet. Btw karmasletten zijn bijna uitgestorven op het forum dus de gein is er van af.:(
Maar als je graag wilt geven, Daan houd wel van een broodje kebap hij zal onderhand wel honger hebben:p

Dat karma verdelen heb je onderhand een dagtaak aan, het is ook niks bijzonder meer. Het is wel leuk om kleine prive en offtopic berichtjes te versturen meer niet. Btw karmasletten zijn bijna uitgestorven op het forum dus de gein is er van af.:(
Maar als je graag wilt geven, Daan houd wel van een broodje kebap hij zal onderhand wel honger hebben:p

karmasletten uitgestorven :eek2:...dat meen je niet, kunnen we niet een actiegroep opstarten ''RED DE KARMASLET'' :rolleyes:

broodje kebab :lick: lekker weer, maak me ff gek:o
zit momenteel op zo'n kilo van die lekkere koolvis op een dag:kots:

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

branduh die handel, je gaat nog aardig zwaar voor de laatste week(jes)

Wheelchair word zo afgeleverd

effe wachte nog.:D

qua zware gewichten valt alles nog mee hoor koen;)

haha ja daarom ook lichtere gewichten voor dat ik daar in beland porter:D

Laatst bewerkt:
karmasletten uitgestorven :eek2:...dat meen je niet, kunnen we niet een actiegroep opstarten ''RED DE KARMASLET'' :rolleyes:

broodje kebab :lick: lekker weer, maak me ff gek:o
zit momenteel op zo'n kilo van die lekkere koolvis op een dag:kots:
Kilo koolvis:eek: hoe maak je dat klaar?

Kilo koolvis:eek: hoe maak je dat klaar?

fl**ker ze half bevroren in een steelpan( anders valt het zo snel uit elkaar)...beetje kokosolie, zachtjes opzetten...als ze gaar zijn opvretuh met sla.....burp :meal:

neem niet eens meer de moeite om het op te warmen op mijn werk, het is toch niet te vreten.

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

enige vis die ik eet is zeg maar tonijn op waterbasis, wat voor vis gebruiken jullie dan van die kabbeljauw beesten of iets anders?

panga is ook wel lekker...maar dan vers, en die is duur! die bevroren is net zo smerig als koolvis.

Laatst bewerkt:
Haha niet te vreten, wat ben je ook een animal he. Gewoon erin stampen die vis blehhh.

lekker die poten aangepakt zware gewichten zeggen mij persoonlijk ook niet veel meer.
Althans dat is mijn ervaring na al die jaren. Goede uitvoering en intensiteit groei ik het beste op.

Lekker bezig man.

Echt een voorbeeld-fysiek voor mij! Geweldige benen en borst. Die front-squat is trouwens ook niet misselijk hè:eek:

Succes verder!

• Like
Waarderingen: TGA
Kwestie witvis eet ik liever tilapia eigenlijk, daar zit wat meer smaak in :)
Momenteel ook in de cut, waar ik veel vis eet oa veel tonijn, tilapia, zalm, haring (mindere maten panga) maar ook garnalen, scampies, mosselen ...
Ik hou van afwisseling, een kilo van hetzelfde op een dag is niet aan mij besteed :p

koolvis is idd niet te eten..gatver..maarja..ik zat al te kijken ik denk jij hebt t recept om t lekker te maken..maar die kokosolie maakt dus ook geen fluit uit..ik heb nog een stukkie of 5 in mijn vriezer liggen..(nog van mijn voorbereiding) maar ik kan mij er niet toe zetten om t weer klaar te maken..alleen die geur al..:barf: maar je wel het product voor in de cut! goed bezig hoor!! je kan zo het podium op!

Terug
Naar boven