AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

Lekker veel lunges doe je daar weer :p

Je kan ook tilapia vis nemen ... of kabeljauw haasje ...

• Topic Starter Topic Starter
thanks iedereen....heb mezelf zojuist maar ff verwend met 300 gr mager rundergehakt:), wat rijst en ananas! hier vandaan weer aan de zoals ik bezig was, dus vanaf straks weer aan de koolvis...:o

ga trouwens de trainingen inkorten, tis natuurlijk wel eind v/d week maar voel me echt k*t...leeg...op.
ga gewoon volgende week 10 setjes doen voor de grote groepen, met matig gewicht...vol pompen en weg.

begin nu steeds vaker te twijfelen, gaat mijn spiermassa er niet aan...ben plat...ben leeg. zo voel ik me goed vol, de andere keer kijk ik in de spiegel en dan denk ik blehhhh dit gaat niet goed.....
dus mijn mind begint een beetje te ****en met me lijkt wel haha:D
verder heb ik vanmorgen schouders getraind....vrij licht...zal hem straks ff posten....grt

ik heb precies het zelfde, ik voel me echt leeg de laatste week, in het begin vond ik me opmerkelijk droger/voller uitzien, maar dat volle is vooral afgenomen maar het droger word blijft voort doen, ananas yum!:(

Hoe lang ga je nog door ouwe knoest? Wat is je planning voor de komende tijd?

ik heb precies het zelfde, ik voel me echt leeg de laatste week, in het begin vond ik me opmerkelijk droger/voller uitzien, maar dat volle is vooral afgenomen maar het droger word blijft voort doen, ananas yum!:(

ja dat is het verraderlijke aan dit ....het ene moment zeg je ...nou gaat lekker, en dan heb je zoiets van leeg, plat...ik vreet die hele kast leeg. maar dat doen we maar niet:)

thanks iedereen....heb mezelf zojuist maar ff verwend met 300 gr mager rundergehakt:), wat rijst en ananas! hier vandaan weer aan de zoals ik bezig was, dus vanaf straks weer aan de koolvis...:o

ga trouwens de trainingen inkorten, tis natuurlijk wel eind v/d week maar voel me echt k*t...leeg...op.
ga gewoon volgende week 10 setjes doen voor de grote groepen, met matig gewicht...vol pompen en weg.

begin nu steeds vaker te twijfelen, gaat mijn spiermassa er niet aan...ben plat...ben leeg. zo voel ik me goed vol, de andere keer kijk ik in de spiegel en dan denk ik blehhhh dit gaat niet goed.....
dus mijn mind begint een beetje te ****en met me lijkt wel haha:D
verder heb ik vanmorgen schouders getraind....vrij licht...zal hem straks ff posten....grt

Gewoon doorgaan zit gewoon in je kop. Zodra je straks weer wat meer carbs gaat eten knal je uit elkaar!

Hoe lang ga je nog door ouwe knoest? Wat is je planning voor de komende tijd?

volgende week nog een normale trainingsweek....uiteraard op weinig koolhydraten. iets minder in sets, wat ik al zei. probeer zo'n 10 setjes per spiergroep aan te houden. cardio blijf ik gewoon doen.

volgende week vrijdag/zaterdag/zondag indien nodig depleten..hoop van niet.
vanaf maandag 2/3 dagen laden....dan kijken wanneer ik er het beste bij loop.
ik hoop op die donderdag foto's te kunnen nemen:). want voor zaterdag moeten ze dan binnen zijn.
weet niet of ik nog ga trainen op de dagen van het laden, zal is opzoeken wat die wedstrijdgasten hier van het board doen? misschien elke dag een beetje licht volpompen...zou het echt niet weten?

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Gewoon doorgaan zit gewoon in je kop. Zodra je straks weer wat meer carbs gaat eten knal je uit elkaar!

dat is het ook, ben al weer bij getrokken van die ene maaltijd,beetje rijst, rundergehakt....8 stukjes kleine ananas die gleden als engeltjes over mijn tong hehe :D

thanks!

Hahaha, ik heb dus precies hetzelfde als jou en koen; ik voel me leeg, me spieren voelen blubberig aan, soms wat onzeker over me lijf etc etc.

Ach na onze cut gaan we weer wat koolhydraatjes eten en ogen we binnen no-time harder terwijl we het speklaagje wel mooi kwijt zijn!

er staat mij dus nog wat te wachten als ik volgend jaar de cut in moet om naar 5% te komen :eek: gelukkig hoef ik niet zo diep door te cutten, want ik ga heel langzaam terug naar 10%

Hahaha, ik heb dus precies hetzelfde als jou en koen; ik voel me leeg, me spieren voelen blubberig aan, soms wat onzeker over me lijf etc etc.

Ach na onze cut gaan we weer wat koolhydraatjes eten en ogen we binnen no-time harder terwijl we het speklaagje wel mooi kwijt zijn!

er staat mij dus nog wat te wachten als ik volgend jaar de cut in moet om naar 5% te komen :eek: gelukkig hoef ik niet zo diep door te cutten, want ik ga heel langzaam terug naar 10%

idd, heb ook heel veel respect voor degene die wedstrijden doen....die nog wel ff een stuk dieper/droger gaan als ons!!!;)

schouders vanmorgen getraind.

neckpress
20 x 50
12 x 70
08 x 80
08 x 90
10 x 70

upright row
12 x 35
12 x 45
10 x 55
10 x 60

side raises
4 setjes 10 reps 12 kilo :p

shruggs
4 setjes 12 reps 100 kilo

front raises
3 setjes 10 reps 12 kilo

biceps arnold curl
4 setjes 15 reps 14 kilo

supersetje onderarmen
wristle en nog wat :D

kuiten
6/7 setjes

35 min cardio. cross en fiets.

prettig weekend!
:)

hoppa - weer netjes!

over dat leeg staan en vol lijken...is toch gewoon een carb-kwestie? ik stond steeds leeg na drie dagen low carb...vervolgens 1 a 2 dagen high carb en je staat op je best na een training.

hoppa - weer netjes!

over dat leeg staan en vol lijken...is toch gewoon een carb-kwestie? ik stond steeds leeg na drie dagen low carb...vervolgens 1 a 2 dagen high carb en je staat op je best na een training.
ik ben in principe niet low-carb gegaan, enige carb bron bij mij is/was zv-rijst,brinta(nu niet meer), havermout, noten(nu niet meer)
maar tijdens me workouts ben ik zo vol als wat, aders overal en op bepaalde tijdstippen overdag staan die er ook gewoon.

hoppa - weer netjes!

idd je heb gelijk, daarom blijft het wel mind****ing!!:D

Hoge gewichten til je man, en dat op zo weinig koolhydraten. Je lichaam ziet er ook super uit.

Hoge gewichten til je man, en dat op zo weinig koolhydraten. Je lichaam ziet er ook super uit.

thanks man....

[afbeelding niet meer beschikbaar]

nog ff een fototje van vanmiddag;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

wat adurrrrtjessss

Laatst bewerkt:
hahahahahahaha gatver, en ik was kontent met die ene grote ader op men been :D echt top man! het lijkt wel fotoshop! :thumbs:

Laatst bewerkt:
hahahahahahaha gatver, en ik was kontent met die ene grote ader op men been :D echt top man! het lijkt wel fotoshop! :thumbs:

haha, maar ook hoe verschillend....boven is uurtje terug vol vocht..., benen is uit bed om 12 uur vanmiddag na 2 bakken koffie....aders wel!! maar defenitie en lijnen zijn hier weer ver te zoeken:D
maar dat is ook belichting afhankelijk....

ben alleszins enorm benieuwd naar uw contestfoto's, met goede belichting! als je er al zo groot uitziet met een slechte belichting... :p

ik denk ik trek me terug:P haha - hondsbrutaal gewoon de hardheid die jij gaat brengen!

Terug
Naar boven