Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, wat rijst en ananas! hier vandaan weer aan de zoals ik bezig was, dus vanaf straks weer aan de koolvis...

ik heb precies het zelfde, ik voel me echt leeg de laatste week, in het begin vond ik me opmerkelijk droger/voller uitzien, maar dat volle is vooral afgenomen maar het droger word blijft voort doen, ananas yum!![]()

thanks iedereen....heb mezelf zojuist maar ff verwend met 300 gr mager rundergehakt, wat rijst en ananas! hier vandaan weer aan de zoals ik bezig was, dus vanaf straks weer aan de koolvis...
ga trouwens de trainingen inkorten, tis natuurlijk wel eind v/d week maar voel me echt k*t...leeg...op.
ga gewoon volgende week 10 setjes doen voor de grote groepen, met matig gewicht...vol pompen en weg.
begin nu steeds vaker te twijfelen, gaat mijn spiermassa er niet aan...ben plat...ben leeg. zo voel ik me goed vol, de andere keer kijk ik in de spiegel en dan denk ik blehhhh dit gaat niet goed.....
dus mijn mind begint een beetje te ****en met me lijkt wel haha
verder heb ik vanmorgen schouders getraind....vrij licht...zal hem straks ff posten....grt
ik heb precies het zelfde, ik voel me echt leeg de laatste week, in het begin vond ik me opmerkelijk droger/voller uitzien, maar dat volle is vooral afgenomen maar het droger word blijft voort doen, ananas yum!![]()
Hoe lang ga je nog door ouwe knoest? Wat is je planning voor de komende tijd?
. want voor zaterdag moeten ze dan binnen zijn.Gewoon doorgaan zit gewoon in je kop. Zodra je straks weer wat meer carbs gaat eten knal je uit elkaar!

Hahaha, ik heb dus precies hetzelfde als jou en koen; ik voel me leeg, me spieren voelen blubberig aan, soms wat onzeker over me lijf etc etc.
Ach na onze cut gaan we weer wat koolhydraatjes eten en ogen we binnen no-time harder terwijl we het speklaagje wel mooi kwijt zijn!
er staat mij dus nog wat te wachten als ik volgend jaar de cut in moet om naar 5% te komengelukkig hoef ik niet zo diep door te cutten, want ik ga heel langzaam terug naar 10%

ik ben in principe niet low-carb gegaan, enige carb bron bij mij is/was zv-rijst,brinta(nu niet meer), havermout, noten(nu niet meer)hoppa - weer netjes!
over dat leeg staan en vol lijken...is toch gewoon een carb-kwestie? ik stond steeds leeg na drie dagen low carb...vervolgens 1 a 2 dagen high carb en je staat op je best na een training.
hoppa - weer netjes!
over dat leeg staan en vol lijken...is toch gewoon een carb-kwestie? ik stond steeds leeg na drie dagen low carb...vervolgens 1 a 2 dagen high carb en je staat op je best na een training.

Hoge gewichten til je man, en dat op zo weinig koolhydraten. Je lichaam ziet er ook super uit.

hahahahahahaha gatver, en ik was kontent met die ene grote ader op men beenecht top man! het lijkt wel fotoshop!
![]()