AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

:fuu: Man... je hebt echt mijn respect makker!

****ing groot! :D

goeie volle ronde borst , ziet er echt goed uit !
keep it up

• Topic Starter Topic Starter
ben alleszins enorm benieuwd naar uw contestfoto's, met goede belichting! als je er al zo groot uitziet met een slechte belichting... :p

belichting zal ik op de bewuste dagen dat ik foto's neem ook een beetje mazzel mee moeten hebben, doe het namelijk zelf....foto's nemen.

de pomp, hardheid, vasculariteit....die zal op dat moment er uit moeten springen, dat is op deze foto's(bovenste zeker niet) nog niet het geval...maar dat heb ik zelf in de hand;)

belichting zal ik op de bewuste dagen dat ik foto's neem ook een beetje mazzel mee moeten hebben, doe het namelijk zelf....foto's nemen.

de pomp, hardheid, vasculariteit....die zal op dat moment er uit moeten springen, dat is op deze foto's(bovenste zeker niet) nog niet het geval...maar dat heb ik zelf in de hand;)

ah nice, nog iemand die het zelf doet. Als we slecht scoren, dan kunnen we het op de fotokwaliteit steken é :D

ik denk ik trek me terug:P haha - hondsbrutaal gewoon de hardheid die jij gaat brengen!

:fuu: Man... je hebt echt mijn respect makker!

****ing groot! :D

Goed bezig goser!!
Paar glazen wijn doet wonderen om de adertjes nog wat extra duidelijk te maken!

goeie volle ronde borst , ziet er echt goed uit !
keep it up

Ziet er top uit Daan nog wat vocht eruit op de laatste dagen en je gaat schrikken!!

thanks....jazeker ton, aan dat vocht gaan we zeker werken!!:)

ah nice, nog iemand die het zelf doet. Als we slecht scoren, dan kunnen we het op de fotokwaliteit steken é :D

ach, daar hebben wij het al over gehad....ik wil foto's maken als ik denk dat ik daar aan toe ben. foto's zullen kwalitatief minder wezen....maar uiteindelijk gaat het om het fysiek toch?

het is voor mij ook de eerste keer dat ik echt aan het cutten ben, dus weet ook niet echt waar mijn piek ligt....als ik geladen heb.
dat kan bij 1 dag wezen....maar op dag 4 kan je wel veel harder wezen....en in feite heb ik er zeven om te laden tot de 31ste:)

lees dat veel atleten er beter bij staan een paar dagen na de wedstrijd, ondanks dat ze 2/3 dagen geladen hebben.
als je alles er goed op na leest zijn je glycogeenvoorraden pas echt vol na een dag of 5/6.

DAMMIT! ik trek me terug net als Koen!!:mad:

t*ring jantje Daan, dat gaat lekker met je! Je staat kurk droog ;)

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

EDIT: En die poten van je... helemaal te gruwelijk natuurlijk!

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Sja, hier onderscheiden de jongens zich van de mannen eh...Ik ben blij dat ik niet heb meegedaan hahaha, ik had geheid laatste geworden

heeeeeeel bruut, ben benieuwd naar je wedstrijdfoto's, een 10 krijg je zowiezo blijf erg onder de indruk van je.

Echt... impressive!!! Ziet er goed uit, nu al... zeer benieuwd naar je eindfoto's!
Niet iemand die effe samen met je die foto's kan schieten...? Zwart-wit staat je denk ook heel goed!

t*ring jantje Daan, dat gaat lekker met je! Je staat kurk droog ;)

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

EDIT: En die poten van je... helemaal te gruwelijk natuurlijk!

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Sja, hier onderscheiden de jongens zich van de mannen eh...Ik ben blij dat ik niet heb meegedaan hahaha, ik had geheid laatste geworden

heeeeeeel bruut, ben benieuwd naar je wedstrijdfoto's, een 10 krijg je zowiezo blijf erg onder de indruk van je.

thanks mannen,
zoveel zullen de wedstrijdfoto's niet meer schelen...ga nog wel ff verschrikkelijk mijn best doen natuurlijk voor een dag of 10;)
vannacht laatste nachtdienst gehad...wel ff een steekje laten vallen, but who cares:D.....lag wat engelse drop kwijlend naar me te kijken....kon het niet weerstaan:o.....na **** it:)
laatste week is weer geheel clean en sober....
grt

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Echt... impressive!!! Ziet er goed uit, nu al... zeer benieuwd naar je eindfoto's!
Niet iemand die effe samen met je die foto's kan schieten...? Zwart-wit staat je denk ook heel goed!

thanks!!! ja heb wel iemand om samen te schieten, iemand die ook op het podium heeft gestaan.....gelukkig, dus die er wel kijk op heeft.
zal alleen met mijn huistuinkeukentoestelletje gebeuren:D

Laatst bewerkt:
damn gek - echt immens!

Gaat ie uitgerekend DROP eten! Drop is katabool,gek! Vreet dan een slagroom taart ofzo, maar geen DROP!!!!

ow.... die jeugd van tegenwoordig....

Gaat ie uitgerekend DROP eten! Drop is katabool,gek! Vreet dan een slagroom taart ofzo, maar geen DROP!!!!

ow.... die jeugd van tegenwoordig....
Maakt voor Daan niks uit, al eet hij geroosterde everzwijn met een pot calve mayo op adertjuhs heeft hij toch wel.

Vet fysiek, je zult hoge ogen scoren op de contest

Ik denk dat hij na Jeppe eindigd... Al vind ik dat Jeppe als wedstrijd atleet er niks te zoeken heeft.

Verb en Nachtvlieg zijn mijn favoriet...

Terug
Naar boven