Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben alleszins enorm benieuwd naar uw contestfoto's, met goede belichting! als je er al zo groot uitziet met een slechte belichting...![]()

belichting zal ik op de bewuste dagen dat ik foto's neem ook een beetje mazzel mee moeten hebben, doe het namelijk zelf....foto's nemen.
de pomp, hardheid, vasculariteit....die zal op dat moment er uit moeten springen, dat is op deze foto's(bovenste zeker niet) nog niet het geval...maar dat heb ik zelf in de hand![]()

ik denk ik trek me terughaha - hondsbrutaal gewoon de hardheid die jij gaat brengen!
Man... je hebt echt mijn respect makker!
****ing groot!![]()
Goed bezig goser!!
Paar glazen wijn doet wonderen om de adertjes nog wat extra duidelijk te maken!
goeie volle ronde borst , ziet er echt goed uit !
keep it up
Ziet er top uit Daan nog wat vocht eruit op de laatste dagen en je gaat schrikken!!
thanks....jazeker ton, aan dat vocht gaan we zeker werken!!![]()
ah nice, nog iemand die het zelf doet. Als we slecht scoren, dan kunnen we het op de fotokwaliteit steken é![]()

t*ring jantje Daan, dat gaat lekker met je! Je staat kurk droog
---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------
EDIT: En die poten van je... helemaal te gruwelijk natuurlijk!
---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------
Sja, hier onderscheiden de jongens zich van de mannen eh...Ik ben blij dat ik niet heb meegedaan hahaha, ik had geheid laatste geworden
heeeeeeel bruut, ben benieuwd naar je wedstrijdfoto's, een 10 krijg je zowiezo blijf erg onder de indruk van je.

.....lag wat engelse drop kwijlend naar me te kijken....kon het niet weerstaan
.....na **** it
Echt... impressive!!! Ziet er goed uit, nu al... zeer benieuwd naar je eindfoto's!
Niet iemand die effe samen met je die foto's kan schieten...? Zwart-wit staat je denk ook heel goed!

Maakt voor Daan niks uit, al eet hij geroosterde everzwijn met een pot calve mayo op adertjuhs heeft hij toch wel.Gaat ie uitgerekend DROP eten! Drop is katabool,gek! Vreet dan een slagroom taart ofzo, maar geen DROP!!!!
ow.... die jeugd van tegenwoordig....
Gaat ie uitgerekend DROP eten! Drop is katabool,gek! Vreet dan een slagroom taart ofzo, maar geen DROP!!!!
ow.... die jeugd van tegenwoordig....
, okee man het waren maar 5 droppie's
....k*t nu ben ik katabool 
Maakt voor Daan niks uit, al eet hij geroosterde everzwijn met een pot calve mayo op adertjuhs heeft hij toch wel.
damn horny hoor...