Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Dat hoort er inderdaad te staan:P En damn, wat ziet die rug er toch geweldig uit:o

thanks....toch wil ik mijn rug nog meer aandacht geven, ook mijn hamstrings. armen zijn een aandachtspunt, maar dat heeft meer te maken met mijn pezen en aanhechtingen...hoop dat het nu weer wat beter daar mee gaat na wat rust...voorlopig heb ik nog geen last:)
voorheen kon ik toch een stuk zwaarder trainen met armen.

mooi pakketje indd!;)

wat staat er vandaag op de planning?
En kan je de draad weer beetje oppakken na de vakantie?

• #1.183
zo mensen weer ff een update....heb eigenlijk weinig te melden, ben vanaf zondag t/m woensdag grieperig geweest.
gisteren weer een beetje licht benen getraind op wat machine's, niet echt noemenswaardig.
hoop dat ik er volgende week er weer een beetje in kom, sinds de vakantie is het eigenlijk al ''ik worstel maar kom niet boven'':)
gewicht is gelukkig niet al te veel verandert, zit nog steeds op zo'n 92 kilo.

volgens mij zitten er meer momenteel in een trainingsdip..waaronder ik..maar maandag is het echt zo ver..
Jij succes..en qua gewicht is t top toch? meestal als je griep krijgt val je ook weer af.. jij dus oook succes maandag;)

zo mensen weer ff een update....heb eigenlijk weinig te melden, ben vanaf zondag t/m woensdag grieperig geweest.
gisteren weer een beetje licht benen getraind op wat machine's, niet echt noemenswaardig.
hoop dat ik er volgende week er weer een beetje in kom, sinds de vakantie is het eigenlijk al ''ik worstel maar kom niet boven'':)
gewicht is gelukkig niet al te veel verandert, zit nog steeds op zo'n 92 kilo.

Ziek zijn sucks. Straks er weer keihard tegenaan!

succes pik!

Sterkte, misschien even paar dagen veel eten.

Word hier nog hardcore getrained en gegeten?:P

• #1.190
Word hier nog hardcore getrained en gegeten?:P

haha net terug kerel, laat dat hardcore nog maar ff achterwege...maar het begin is er weer:)
voeding heb ik sinds het weekend weer op 5 maaltijden, nog niet helemaal op orde...maar we doen ons best.

oja de training....

borst

banken
4 x 10 x 110

dummbells schuin
4 x 10 x 32

fly's
3 x 10 x 20

cable fly's
3 x 12 x ????

dummbell curl
4 x 10 x 20

alle oef strikt uitgevoerd, op zich wel een lekkere training.
maar echt veel meer zat er toch niet in, weinig tot geen spanning en kracht;)

haha net terug kerel, laat dat hardcore nog maar ff achterwege...maar het begin is er weer:)
voeding heb ik sinds het weekend weer op 5 maaltijden, nog niet helemaal op orde...maar we doen ons best.

oja de training....

borst

banken
4 x 10 x 110

dummbells schuin
4 x 10 x 32

fly's
3 x 10 x 20

cable fly's
3 x 12 x ????

dummbell curl
4 x 10 x 20

Toch best netjes na een periode van ziek zijn, 100% zit er dan nooit in. Gewichten zijn een beetje die ik pak (behalve die bench:P), alleen ik heb ongelofelijk zwaar dan, en jij niet:P

Cable fly's verschilt per machine dus is moeilijk te zeggen...:D

Zou je ook wat meer over je voeding willen vertellen hoe of wat?:o

begin is er weer man!lekker door knalluh!

• #1.193
Toch best netjes na een periode van ziek zijn, 100% zit er dan nooit in. Gewichten zijn een beetje die ik pak (behalve die bench:P), alleen ik heb ongelofelijk zwaar dan, en jij niet:P

Cable fly's verschilt per machine dus is moeilijk te zeggen...:D

Zou je ook wat meer over je voeding willen vertellen hoe of wat?:o

zit nu midden in een reeks nachtdiensten....6 om precies te zijn, dan ziet mijn voeding er ook altijd ff anders uit. maar bij deze....

110 gr whey, 60 gr met opstaan en 50 na de training.
120 gr brinta, 80 gr met opstaan en 40 na de training.
1 banaan, die gaat in de shake na het opstaan.
500 gr groente(avoneten)
200 gr vlees(avondeten, meestal kip of biefstuk)
12 sneden brood, 4 sneden meestal na het opstaan met stroop en kaas. 8 nu mee in de nachtdienst met kaas en filee american.
dus in totaal zo'n 100 gr kaas.
170 gr gerookte makreel.
60 gr gemengde noten.
500 gr kwark, vaak gooi ik hier ook nog 20 gr whey in!
halve liter karnemelk en een appel.
dit is zo'n beetje wat ik vandaag na binnen werk, zal tussen de 3600 / 4000 cals wezen zo'n beetje.
normaal gesproken eet ik meer rijst en kip, maar gisteravond hadden we mee-eters...dus werden dat aardappelen.:) en de zin om het te maken is er nog niet ....dus daarom wat meer brood;)

die stroop, filet americain en kaas hebben wel maar k*tvoedingswaarden hé:D

• #1.195
Goed getaind, en voeding is ook wel redelijk, redelijk in de vetten om je eigen test weer aan te wakkeren.

oja de training....

borst

banken
4 x 10 x 110

dummbells schuin
4 x 10 x 32

fly's
3 x 10 x 20

cable fly's
3 x 12 x ????

dummbell curl
4 x 10 x 20

Paar week er hard tegenaan en je zit weer op je oude gewichten!

Redelijk bulk voedsel nachtvlieg! Maar zoals je al zegt! eerst weer wat kg's erop!:D

zit nu midden in een reeks nachtdiensten....6 om precies te zijn, dan ziet mijn voeding er ook altijd ff anders uit. maar bij deze....

110 gr whey, 60 gr met opstaan en 50 na de training.
120 gr brinta, 80 gr met opstaan en 40 na de training.
1 banaan, die gaat in de shake na het opstaan.
500 gr groente(avoneten)
200 gr vlees(avondeten, meestal kip of biefstuk)
12 sneden brood, 4 sneden meestal na het opstaan met stroop en kaas. 8 nu mee in de nachtdienst met kaas en filee american.
dus in totaal zo'n 100 gr kaas.
170 gr gerookte makreel.
60 gr gemengde noten.
500 gr kwark, vaak gooi ik hier ook nog 20 gr whey in!
halve liter karnemelk en een appel.
dit is zo'n beetje wat ik vandaag na binnen werk, zal tussen de 3600 / 4000 cals wezen zo'n beetje.
normaal gesproken eet ik meer rijst en kip, maar gisteravond hadden we mee-eters...dus werden dat aardappelen.:) en de zin om het te maken is er nog niet ....dus daarom wat meer brood;)

Nu dus gewoon ff lekker bulken en binnenkort weer clean eten?

Makreel:lick:

• #1.200
Nu dus gewoon ff lekker bulken en binnenkort weer clean eten?

Makreel:lick:

yep right! eerst maar weer is gewoon lekker eten een paar maandjes....daarna gaan we wel weer filteren, wil toch wel weer na een kleine 100 kilo eind van het jaar.
dan volgend jaar maar vroeg beginnen met cutten en kijken hoever we komen:)

de training vandaag....rug.

seated row
3 x 12 x 80

lat puldown, smalle greep met de handpalmen naar mij toe.
3 x 10 x 80

rowing torso machine
3 x 12 x 30/35/40

lat puldown front wide
3 x 10 x 70/75/80

straight arm pulldown with rope's
2 x 12 x ?:?
1 x 8 x 8 x 8 x 8 x 8 x ???, (40 repper dus) steeds ff wat gewicht er af en doorpompen die zooi :D

deadlift
3 x 10 x 100 weinig zin om zwaarder te gaan:), misschien pak ik hem v/d week nog wel een keer.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven