Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

yep right! eerst maar weer is gewoon lekker eten een paar maandjes....daarna gaan we wel weer filteren, wil toch wel weer na een kleine 100 kilo eind van het jaar.
dan volgend jaar maar vroeg beginnen met cutten en kijken hoever we komen:)

de training vandaag....rug.

seated row
3 x 12 x 80

lat puldown, smalle greep met de handpalmen naar mij toe.
3 x 10 x 80

rowing torso machine
3 x 12 x 30/35/40

lat puldown front wide
3 x 10 x 70/75/80

straight arm pulldown with rope's
2 x 12 x ?:?
1 x 8 x 8 x 8 x 8 x 8 x ???, (40 repper dus) steeds ff wat gewicht er af en doorpompen die zooi :D

deadlift
3 x 10 x 100 weinig zin om zwaarder te gaan:), misschien pak ik hem v/d week nog wel een keer.

Lekkere training toch, gewoon ff die spieren laat werken en binnenkort weer volop knallen!

Een totaal andere vraag, die ik aan jou vraag gezien je kennis:p Wat zou je mij aanraden om te doen: een cut in lassen of clean door bulken? twijfel ongelofelijk wat ik moet doen.:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
vanmiddag benen getraind.
behoorlijk last van mijn onderrug, dus een behoorlijke klote training.

legextensions
12 x 25
12 x 30
2 x 12 x 35

hacksquat op de machine
12 x 180
12 x 190
12 x 200
12 x 210

frontsquat in smith
10 x 60
10 x 70
10 x 80

stiff legged deadlift
3 x 10 x 60

4 setjes kuiten.

De pijn in je onderrug, is dat 1 van de vele irritaties of pijntjes die je zo vaak hebt gehad en na een paar dagen over is?

Maar toch weer een strakke training, hoor! :D

Vraagje: welke spieren train je met de hacksquat en is dit een oefening voor gevorderden of kan ik dat ook doen?

vanmiddag benen getraind.
behoorlijk last van mijn onderrug, dus een behoorlijke klote training.

legextensions
12 x 25
12 x 30
2 x 12 x 35

hacksquat op de machine
12 x 180
12 x 190
12 x 200
12 x 210

frontsquat in smith
10 x 60
10 x 70
10 x 80

stiff legged deadlift
3 x 10 x 60

4 setjes kuiten.

Vind jij die front squats in smith goed te doen? Bij ons gaat de smith niet recht omhoog maar zit er een kleine hoek in, zeer vervelend bij front squats.

Wat doe je precies voor kuiten Nightfly? Meer reps als je andere oefenening?

De pijn in je onderrug, is dat 1 van de vele irritaties of pijntjes die je zo vaak hebt gehad en na een paar dagen over is?

Vraagje: welke spieren train je met de hacksquat en is dit een oefening voor gevorderden of kan ik dat ook doen?

Kun jij wel doen, je bent tenslotte een elite member:p

http://www.youtube.com/watch?v=64PFHtq5XO8

Nu vind ik haar uitvoering niet zo best btw, bij negatieve rep "duwt" ze de bar in haar knieholtes om haar benen maar te volgen..

• #1.205

ja meer irritaties....ging er gister, op mijn rustdag nog wel, een beetje doorheen:p. soms duurt het weken, soms ben ik er binnen een paar dagen weer vanaf.

met hacksquat pak je voornamelijk de onderkant van de quadriceps, de druppel net boven je knie. maar andere beenspieren worden uiteraard ook aangesproken;)
tuurlijk kan jij hem ook doen, zou liever wel een machine pakken in plaats van de barbel.
vind ook met hacksquat de diepte (uitvoering) belangrijker als het gewicht.

nu heb ik hem op de legpressmachine gedaan, die je ook kan plat liggen. maar die is vrij licht. normaal doe ik hem op zo'n ouderwets bakbeest....die zo zwaar is dat er nauwelijks gewicht bij kan:)

• #1.206
Vind jij die front squats in smith goed te doen? Bij ons gaat de smith niet recht omhoog maar zit er een kleine hoek in, zeer vervelend bij front squats.

..

vandaag voor het eerst gedaan, volgens mij zwaarder als los....maar dat kan aan de smith liggen natuurlijk:) of aan mij hehe:D

kuiten meestal maar 1 oef in de gym, gewoon een op een balk staan die we daar voor hebben in de gym. en dan gebruik ik een oude borstmachine, die kan je teminste goed volladen.
meestal tussen de 15/20 reps.

pak kuiten ook wel thuis op de trap ofzo, maar dan met 1 been 30/40 reppers zonder gewicht. gewoon op bw.

Laatst bewerkt:
  • #1.207
training vandaag was schouders en wat biceps.

dummbelpress
12 x 24
12 x 28
10 x 30
10 x 32

upright row
4 x 12 x 55

side raises* met 1 arm, schuin hangend en dan zoveel mogelijk achterlangs.
3 x 10 x 12

front raises
3 x 8 x 14

barbell curl
1 x 12 x 30
2 x 10 x 45
1 x 15 x 35

preachercurl
gewichten zo technisch mogelijk op de ez-stang ingedeeld om nonstop te kunnen doorgaan:)
1 x 8 x 55, 1 x 8 x 50, 1 x 8 x 45, 1 x 8 x 40.....tot de kale stang dropsets gedaan. dus eigenlijk 1 mega-rep:p

'biceps cable's
2 x 20 x ???? niet zwaar in ieder geval.

een lichte maar lekkere training.

goed werk gast lekker goed weekend

training vandaag was schouders en wat biceps.

dummbelpress
12 x 24
12 x 28
10 x 30
10 x 32

upright row
4 x 12 x 55

side raises* met 1 arm, schuin hangend en dan zoveel mogelijk achterlangs.
3 x 10 x 12

front raises
3 x 8 x 14

barbell curl
1 x 12 x 30
2 x 10 x 45
1 x 15 x 35

preachercurl
gewichten zo technisch mogelijk op de ez-stang ingedeeld om nonstop te kunnen doorgaan:)
1 x 8 x 55, 1 x 8 x 50, 1 x 8 x 45, 1 x 8 x 40.....tot de kale stang dropsets gedaan. dus eigenlijk 1 mega-rep:p

'biceps cable's
2 x 20 x ???? niet zwaar in ieder geval.

een lichte maar lekkere training.

Back on track!

Zou trouwens als je veel last van je onderug hebt de stifflegged deadlift er even uitlaten. Super oefening voor je hamstrings... Maar doe hem niet meer omdat het bij mij elke keer een aantal dagen rugpijn betekend.

Sterke training man, echt een voorbeeld!

Kun jij wel doen, je bent tenslotte een elite member:p

http://www.youtube.com/watch?v=64PFHtq5XO8

Nu vind ik haar uitvoering niet zo best btw, bij negatieve rep "duwt" ze de bar in haar knieholtes om haar benen maar te volgen..

Hacksquat met barbell is haast niet te doen.. Paar keer gedaan maar zon lastige k*t uitvoering dat ik het de moeite niet waar vind. Hack squat machine is super! Helaas hebben weinig sportschol die meer. Alleen wel veel druk op je onderug.

preachercurl

heerlijk hè :D
feel the burn!

• #1.213
Sterke training man, echt een voorbeeld!

goed werk gast lekker goed weekend

Back on track!

Zou trouwens als je veel last van je onderug hebt de stifflegged deadlift er even uitlaten. Super oefening voor je hamstrings... Maar doe hem niet meer omdat het bij mij elke keer een aantal dagen rugpijn betekend.

thanks mannen!!!

@biejest....af en toe ff raar doen, burnen deed deze zekers:).... gewoon door pompen tot je armen er bijna afvallen:D

haha lekker bezig dus, ja is heerljik die dropsetjes, vooral als je bezig bent met cale stang en mensen aan komen lopen en denken wtf doet ie moeilijk bij een kale stang! heheh

• #1.215
haha lekker bezig dus, ja is heerljik die dropsetjes, vooral als je bezig bent met cale stang en mensen aan komen lopen en denken wtf doet ie moeilijk bij een kale stang! heheh

zeker lekker ....vooral als je aan je laatste setjes bezig bent ff alles vol trappen:)

training borst vanavond.

bank
20 x 70
10 x 110
10 x 110
08 x 120
08 x 100

dummbells schuin
10 x 32
10 x 32
10 x 34
15 x 34

cable fly's
4 x 15 x ???

borstmachine, stoeltje omhoog..dus meer voor de onderkant.
2 dropsetjes 6 x 120, 6 x 110, 6 x 100, 6 x 90

lying triceps extensions
4 x 15 x 35/40

triceps reverse pushdown
4 x 12 x 25/30

op zich een lekkere training, maar nog niet het gevoel dat ik er al ben:D

EN? Hoe gaat het met je body for life?
:p

• #1.217
EN? Hoe gaat het met je body for life?
:p

na een week of zes nauwelijks of weinig trainen toch wel goed, ben nu weer een dikke 2 weken redelijk bezig. nog niet de gewichten die ik gewend ben.....maar alles zat een beetje tegen met ziekte en zeer, en afgelopen week ook weer last van mijn onderrug gehad:p
ondanks de relatieve lichte gewichten de laatste 2 weken, komen de contouren van de contest toch wel weer te voorschijn:).
vetpercentage is dus weinig gestegen gelukkig. gaan weer rustig aan bouwen v/d winter.

zojuist rug getraind.

seated rowing machine
15 x 55
15 x 60
15 x 65
15 x 70

straight arm pulldown with rope's
4 x 12 x 30

front latpully
10 x 60
10 x 65
10 x 70
10 x 75

seated row met bullbar smal
3 x 10 x 70

deadlift, weer ff rustig spanning opbouwen ivm onderrug
10 x 50
10 x 80
08 x 110

• #1.219
vanmorgen benen....

legextensions
15 x 25
10 x 30
10 x 35
10 x 40

hacksquat, weer op de zware machine.
4 x 10 x 150 kilo ongeveer

frontsquat smith
2 x 8 x 80
1 x 8 x 90

stiff legged deadlift
3 x 10 x 65

standing calve raises
5 x 30 x 100

legcurl
3 x 15 x 30

goeie training weer man gaat weer beetje lekker dan?kwa voeding en training?kun je weer beetje ritme vinden?

Terug
Naar boven