XXL Nutrition

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
Whaha, je moet die pics zeker ff online knallen baas, zou zeker lachen zijn!

haha zal ze eerst weer is op zoeken, zo buff was ik toen niet...voeding niet echt op schema. gewoon hardcore trainen, niet zeiken hehe. woog zo'n 85/90 ongeveer, drukte makkelijk 150 kilo. en een van de eerste keren dat ik deadlifte was tegen de 200 :D. naar de techniek moest je natuurlijk niet kijken:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

nightfly;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahahah:D

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

is idd weer een beste training!

ik moet die oefening ook eens een keer onder de knie krijgen:o

ben er ook zins een tijdje weer mee bezig, omdat ik zelf mijn onderrug minder belast met deze oefening.

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Kom op Daan ik wil je hippie haren zien! Had je toen ook al van die dikke onderarmen?

ja dat zit in de familie, mijn oma had ook van die dikke onderarmen:cool:

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Lekkere beentraining Daan!

Die liggende legcurl mis ik bij mij op de gym, had het idee dat het echt een old school apparaat was.

Maar jullie hebben er dus eentje, lekker!

thnks beest, ja alles is oud en hardcore bij ons....gelukkig wel.:)

nog ff de schoudertraining van vanavond.

schouder dumbbell press
20 x 22
10 x 30
10 x 34
8 x 38
6 x 40
15 x24

neckpress
15 x 60
10 x 80
8 x 90
20 x 60

upright row
15 x 40
15 x 50
12 x 60

machine shrugs
vollebak......100
nog 4 setjes elke keer 20 kilo erbij.

side lateral raises
3 x 10...tot het niet meer gaat

daarna nog 20 min allerlei soorten armoefeningen nonstop...zonder pauze.
toen was ik het zat....dus geen buik en cardio :p

Laatst bewerkt:
Eet je eerst nog wat koolhydraten voor je training of ga je gewoon aan de gang?

Eet je eerst nog wat koolhydraten voor je training of ga je gewoon aan de gang?

eet meestal als mijn dochter thuis komt,.en eet rond die tijd nog gewoon met de pot mee....nog wel haha ...net na zessen...dan om een uurtje of zeven trainen. heb ook een bcaa's mee naar de gym....dus kan dan wel een tijdje door.

sterke presses op 40kg baas!

Sterk Daan, schouder dumbbell press met 40kg. Very nice!

Laatst bewerkt:
Ja man, doe ze met max 32kg maar de grootste klus is om die mofo's omhoog te krijgen naar de beginpositie..

ja man, heb al is een paar keer een dikke fail gehad met opgooien....omdat je vrij recht zit voor schouders :p. maar dan werk je ook naar een blessure toe als het misgaat.

met borst heb ik geen last, ook niet met zwaarder, omdat je toch schuin ligt en makkelijker om hoog gooit.

Laatst bewerkt:
ja man, heb al is een paar keer een dikke fail gehad met opgooien....omdat je vrij recht zit voor schouders :p. maar dan werk je ook naar een blessure toe als het misgaat.

met borst heb ik geen last, ook niet met zwaarder, omdat je toch schuin ligt en makkelijker opgooit.

Exactly...Ik "zwaai" ze altijd omhoog, heb eens iemand gezien die ze eerst op z'n knie zet en dan de knie omhoog gooit.

Maar krijg zelf deze techniek niet eigen.

Zwaai jij ze omhoog of zet je ze op je knie, als er niemand is om aan te geven?

Exactly...Ik "zwaai" ze altijd omhoog, heb eens iemand gezien die ze eerst op z'n knie zet en dan de knie omhoog gooit.

ikzelf knie ze omhoog:)

Idd op je knie zetten, knie omhoog zwieren, tegelijkertijd dumbbell draaien en op je schouders zetten :) lukt mij zelfs op men eentje tot 52kg, alleen opassen voor de polsjes :D

Idd op je knie zetten, knie omhoog zwieren, tegelijkertijd "dumbbell">dumbbell draaien en op je schouders zetten :) lukt mij zelfs op men eentje tot 52kg, alleen opassen voor de polsjes :D

haha idd ja, heb al is een fail gehad met schouders....zag er raar spastisch uit:D.....borst is geen probleem tot 50 kilo. maar een goede trainings maat is bij dit soort situaties onmisbaar.
vooral als hij ff die eerste push uit stilstand meehelpt;), brengt je toch makkelijker in je set.

Nog steeds sterk bezig kerel, ben je nog van plan om iets te droppen in bf of vind je het allemaal wel goed zo?

Ik zet ze ook altijd op de knie. Is ook de beste en veiligste techniek. Dat zwaaien lijkt me zeer slecht voor je schouders.

Nog steeds sterk bezig kerel, ben je nog van plan om iets te droppen in bf of vind je het allemaal wel goed zo?

wacht het nog ff paar weekjes, dan probeer ik nog een eindje lager te komen in bf.....weet niet op hoeveel ik nu sta...maar een procentje of 4/5 lager zou mooi zijn.

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Ik zet ze ook altijd op de knie. Is ook de beste en veiligste techniek. Dat zwaaien lijkt me zeer slecht voor je schouders.

ik zwaai nog tot 32....daarna echt wel met het knietje:D

ik zwaai nog tot 32....daarna echt wel met het knietje:D

Hier het zelfde, mij wil het ook niet lukken. tot aan 38kg lukt het me nog net, om ze omhoog te zwaaien. Maar voor dat ik ze op de juiste hoogte heb ben ik al kapot voor dat ik daadwerkelijk aan me set begonne ben.

Idd op je knie zetten, knie omhoog zwieren, tegelijkertijd dumbbell draaien en op je schouders zetten :) lukt mij zelfs op men eentje tot 52kg, alleen opassen voor de polsjes :D

Baas boven baas. :D

Beestachtige schouderworkout man!

Motiveert me voor mijn schoudertraining die morgen op het programm staat... alhoewel mijne training nog niet eens in jou schaduw kan staan :)

Ik ben jaloers op de gewichten van je schouder training ook al is het wel logisch dat ik als vrouw nooit met zulke gewichten zal trainen.:(

Terug
Naar boven