XXL Nutrition

Nightfly's working on body for life!

Mooie front squats, heerlijke oefening is dat toch he!

• Topic Starter Topic Starter
lekker veel sets op de kuiten :p

die legpress is ook niet misselijk ;)

Nice man.
Hoe oud was je toen je begon met trainen?

Nice man.
Hoe oud was je toen je begon met trainen?

de eerste periode zo'n beetje tussen mijn 20 en 23ste, nu weer ruim 5 jaar....waarvan echt met schema's en goede voeding laatste drie jaar ofzo.
maar spiergeheugen werkt zelfs na 15 jaar nog....was behoorlijk snel weer op volume en kracht!

de eerste periode zo'n beetje tussen mijn 20 en 23ste, nu weer ruim 5 jaar....waarvan echt met schema's en goede voeding laatste drie jaar ofzo.
maar spiergeheugen werkt zelfs na 15 jaar nog....was behoorlijk snel weer op volume en kracht!

heb je geen foto's van hoe je er vroeger bijstond?

ik leek conan wel....haar tot aan mijn lats....geen gezicht als je dat nu ziet:p

:D
conan.jpg - 194073

haha was het maar waar, iets minder kilo's dan he:)....blijven gave foto's dit van arnie!

Harde training weer gister! je gaat IMO hoge ogen gooien @ the contest!

Stuur ff een pm als je die oude foto's plaatst, dan kan ik vast wat kussens naast me liggen voor als ik van de stoel glij van het lachen.

Goede trainingen!

Ik ben wel benieuwd hoe je er vroeger bijstond.:D
Fijn weekend!

Harde training weer gister! je gaat IMO hoge ogen gooien @ the contest!

thnks man!

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Stuur ff een pm als je die oude foto's plaatst, dan kan ik vast wat kussens naast me liggen voor als ik van de stoel glij van het lachen.

:rolleyes:

:D

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Goede trainingen!

Ik ben wel benieuwd hoe je er vroeger bijstond.:D
Fijn weekend!

laten we het maar bij deze foto's houden hehe, heb nog wel een fototje dat ik net weer begon 5 jaar terug ofzo....die plaats ik wel is haha :D

prettig weekend!

Whaha, je moet die pics zeker ff online knallen baas, zou zeker lachen zijn!

Lekkere beentraining Daan!

Die liggende legcurl mis ik bij mij op de gym, had het idee dat het echt een old school apparaat was.

Maar jullie hebben er dus eentje, lekker!

Kom op Daan ik wil je hippie haren zien! Had je toen ook al van die dikke onderarmen?

nightfly;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven