- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
gaat wat moeizamer zo, maar dat heeft ook weer zijn charmes en geeft ook de juiste voldoening

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gaat wat moeizamer zo, maar dat heeft ook weer zijn charmes en geeft ook de juiste voldoening![]()

hehehe, nu kom ik tenminste al een beeeeetje in de buurt van jouw reps & weights![]()

hehehe wacht maar jonge....tot ik aan de crack ga ...snifff sniff. of moet je dat niet snuive?![]()

zou je aub, je foto nog een......
---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------
2 x 170 heb ik een keer gebankt....maar daar zat ook nog wel een flinke sessie aan vooraf. dus er had misschien nog wel meer in gezeten.
toch heb ik er niet zo veel mee met toppen, hou het liever op een mooi setje bv 5 x 150 of zoiets!
---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------
Idd afentoe toppen is leuk voor je ego maar kwa spiermassa heb je er weinig aan. Beter wat meer reps.
Goeie training weer
Ben benieuwd naar de gewichten als jij weer 8 reps gaat doen.
zou je aub, je foto nog een......
---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------
2 x 170 heb ik een keer gebankt....maar daar zat ook nog wel een flinke sessie aan vooraf. dus er had misschien nog wel meer in gezeten.
toch heb ik er niet zo veel mee met toppen, hou het liever op een mooi setje bv 5 x 150 of zoiets!
---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------
Idd afentoe toppen is leuk voor je ego maar kwa spiermassa heb je er weinig aan. Beter wat meer reps.
lekkere training wederom...
is de crack wat of nog niet geprobeerd?
thanks mannen, voor de reply's!!
crack nog niet geprobeerd....zit nu op wat C.E.E. PRO en CITRULINE voor mijn training en nog wat megagrow erna......megagrow heb ik nog voor een week.
zal wel ff aankijken wat ik daarna ga doen.
zit een beetje met het probleem CRACK, dat ik meestal in de avond train...en dan zal het misschien ten koste van mijn nachtrust gaan
en met ploegendienst zit ik daar niet op te wachten, ben al niet een te beste slaper
misschien wat meer in de middag proberen te trainen.
---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------
training vandaag Armen.
tricepsmachine, ook lekker om ff op te warmen.
20 x 70
20 x 80
20 x 85
barbell curl
12 x 30
12 x 40
10 x 50
15 x 30
incline triceps extensions
2 x 12 x 40
1 x 12 x 45
preacher curl ez-stang
10 x 40
10 x 50
10 x 55
triceps pulldown
15 x 35
12 x 40
12 x 45
dummbell curl
10 x 22 (gewicht per arm)
12 x 20
14 x 18
onderarmen
rollen met barbell in je vingers en boven vast knijpen.
weet niet hoe die oef heet?
5 x 12 x 30
ging op zich lekker, goede boost
ongeveer 40 min bezig geweest.
lekkere gewichten goeie training die voor onderarmen doe ik ook wel is is wel lekker jah!
trouwens doe je altijd om en om triceps oefening dan biceps oefening?

tsja wakker liggen is ook niet alles...
Maar misschien voor de keren bewaren dat je smiddags kan trainen en er dan vol voor gaan(als je dat al niet doet)
ik vind ook van pre workouts dat als je ze vaak gebruikt er gewenning optreed en je lichaam minder goed reageert erop.
+1
Las in de MD van deze maand trouwens dat hypertrofie net zo groot is bij 'lage'
gewichten en minder rust, dan bij hogere gewichten en meer rust.
.volgende week weer is wat zwaarder proberen in reps, 8 t/m 6.
voor het gevoel ook wel weer lekker.

Ben benieuwd naar de gewichten die je dan gaat gebruiken![]()
, kijken of er weer wat progressie in zit.onderarmen
rollen met barbell in je vingers en boven vast knijpen.
weet niet hoe die oef heet?
5 x 12 x 30
ging op zich lekker, goede boost
ongeveer 40 min bezig geweest.

Maar wrist curls is ook erg lekker!