XXL Nutrition

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
Heavy grippers daar ontploffen je onderarmen van:D Maar wrist curls is ook erg lekker!

Ben ook benieuwd daar de gewichten op een 6 a 8 reps schema:cool:

thanks man, uiteraard ga ik die ook weer rustig opbouwen....met blessures ed heb ik het eigenlijk wel een beetje gehad. :)

trouwens net terug van een beentraining.

had van te voren een sample Nox Pump genomen, had wel wat meer drive...maar vond het niet supel;) hehe. heb een betere ervaring met Superpump van Gaspari...maar dat is mijn mening!

single leg legpress
15 x 100
15 x 120
12 x 130

hacksquat machine
15 x 140
12 x 160
10 x 180

single leg leg extensions
10 x 30
10 x 35
10 x 40
10 x 45

frontsquat
08 x 80
08 x 90
08 x 90 echt zwaar pffff

stiff legged deadlift
3 x 12 x 70

lying leg curl
3 x 12 x 30

kuiten pak ik morgen na schouders, anders werd de training ff te lang:)

op zich een goede training.

Blessures moet je inderdaad niet hebben.

Toch grappig om te lezen hoe andere mensen op pre-work out producten reageren.
Ik voelde me vandaag een beetje vaag in de gym na het nemen van een Crack sample maar weet nou eigenlijk niet eens of ik nou veel heb gemerkt van de voordelen.
De vorige keer met een halve sample ging ik zweten als een gek + trillen en nou met een hele ervaarde ik het weer heel anders.:p
Waarschijnlijk heeft het denk ik ook wel te maken met hoe je je lichamlijk voelt enz.
Ik was vandaag heel moe dus waarschijnlijk had ik zonder Crack wel slechter getraind denk ik...

nice goeie frontsquat

Lol ik heb nog een 3/4 pot crack thuis staan ;)
Persoonlijk vind ik het zonde van je geld,ik voelde me altijd een opgeblazen kikker daardoor.
Ik gebruik het niet meer,ik ben geen zeurderd met smaak maar dat spul valt niet te zuipen.
Ik hou het bij een creatine :)

O ja en weer een nette training fly,ga zo door.

Laatst bewerkt:
Damn nihgtfly je gaat nog steeds keihard, thumbs up hoor!!!

• #1.306
Blessures moet je inderdaad niet hebben.

Toch grappig om te lezen hoe andere mensen op pre-work out producten reageren.
Ik voelde me vandaag een beetje vaag in de gym na het nemen van een Crack sample maar weet nou eigenlijk niet eens of ik nou veel heb gemerkt van de voordelen.
De vorige keer met een halve sample ging ik zweten als een gek + trillen en nou met een hele ervaarde ik het weer heel anders.:p
Waarschijnlijk heeft het denk ik ook wel te maken met hoe je je lichamlijk voelt enz.
Ik was vandaag heel moe dus waarschijnlijk had ik zonder Crack wel slechter getraind denk ik...

idd, zal ook met je gestel te maken hebben hoe jij je voelt op die dag. had al behoorlijk wat vroege dagen achter de rug....dus zo'n slechte training was het nou ook weer niet. misschien had die sample toch wel een beetje effect, we verwachten er misschien te veel van:)

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Lol ik heb nog een 3/4 pot crack thuis staan ;)
Persoonlijk vind ik het zonde van je geld,ik voelde me altijd een opgeblazen kikker daardoor.
Ik gebruik het niet meer,ik ben geen zeurderd met smaak maar dat spul valt niet te zuipen.
Ik hou het bij een creatine :)

O ja en weer een nette training fly,ga zo door.

Damn nihgtfly je gaat nog steeds keihard, thumbs up hoor!!!

thanks mannen, ach volgende week zal ik het is proberen die crack....we zullen het zien.
en het was gratis....dus...

@seppe, vond die Nox nou ook niet heerlijk smaken....heb het maar in 1 keer er in gekeild hehe:)

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

vanmorgen schouders en kuiten getraind.

dummbel press
10 x 28
10 x 32
07 x 38 nummer 8 was fail :p, ff de verkeerde dummbels....had 36 moeten wezen:D
08 x 36

neckpress
10 x 70
10 x 80
08 x 85 deze gingen niet meer echt lekker en diep:p
12 x 60

upright row
12 x 40
12 x 45
10 x 50
08 x 55

side raises, zoveel mogelijk achterlangs.
3 x 10 x 10

front raises met kabel tussen je benen, met 2 handen tegelijk.
3 x 10 x ??? licht

kuiten
6/7 setjes, 15 t/m 20 reps @100

vond het wel weer genoeg, lekkere pomp!

prettig weekend.

Laatst bewerkt:
weer goede trainingen, zoals alijd.

nice dumbbell press! 38kilo:) he goed weekend

Crack gaat je denk wel bevallen Nightfly! Over de 'pis' van Dorian Yates ben ik vooralsnog ook niet zo te spreken..

• #1.310
haha die nox zooi is echt goor!!! dat ze er dan nog zoiets opzetten van"tropical fruit" ofzo.

noem het gewoon vies;)

haha die nox zooi is echt goor!!! dat ze er dan nog zoiets opzetten van"tropical fruit" ofzo.

noem het gewoon vies;)

maak er gewoon een marketingstrategie van
onze NOX is echt smerig , maar werkt wel in tegenstelling tot de ''lekkere'' shakes :P

lekker getraind night

maak er gewoon een marketingstrategie van
onze NOX is echt smerig , maar werkt wel in tegenstelling tot de ''lekkere'' shakes :P

lekker getraind night

haha indd...; echt niet te zuipen, maar je moet er wat vor overhebben...;)

Die Nox vind ik best lekker smaken:D Is toch die roodkleurige? Met een bittere na-smaak.

Hoe gaat het er tegenwoordig mee, qua gewicht, droogheid, ... ? Nog steeds even goed als tijdens de contest? :D

• #1.316
gaat op zich wel lekker, op elke party scheuren de vrouwtjes mijn kleren van mijn lijf :D!
naja ff zonder gekheid....gewicht nu op 92,5 nuchter, vet denk ik op zo'n 10/11%.

tijdens de shoot contest is dat zo'n 8% geweest, heb hoofdzakelijk meer vet rond mijn middel. valt me opzich nog mee....eet wel mijn cals, maar let niet echt nog op wat ik eet. van de week ga ik proberen wat schoner te eten.
zit net weer een stuk chocolade weg te vreten :rolleyes: .

Laatst bewerkt:
Je neckpress is verhoudingsgewijs (tov van je DB press) echt heel sterk! :eek:

• #1.319
Je neckpress is verhoudingsgewijs (tov van je DB press) echt heel sterk! :eek:

thanks, in de periode dat ik trainde op mijn 20ste heb ik zelfs wel op 110/120 neckpress gezeten. maar goed dat is al weer een tijdje terug.
ga v/d week weer is licht MP proberen, had alleen de laatste keren met alles wat ik een beetje front doe een lichte pijn in de linkerschouder. rustig aan weer beginnen, want ik pas er voor om mijn schouder te vernken.

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

hee niet b**chen he? :D

v/d week ga ik weer is normaal trainen:cool:

gaat op zich wel lekker, op elke party scheuren de vrouwtjes mijn kleren van mijn lijf :D!
naja ff zonder gekheid....gewicht nu op 92,5 nuchter, vet denk ik op zo'n 10/11%.

tijdens de shoot contest is dat zo'n 8% geweest, heb hoofdzakelijk meer vet rond mijn middel. valt me opzich nog mee....eet wel mijn cals, maar let niet echt nog op wat ik eet. van de week ga ik proberen wat schoner te eten.
zit net weer een stuk chocolade weg te vreten :rolleyes: .

super dat je dat kan en toch op 10/11% zit man
ben ongv van jou leeftijd en moet me kapot cardio'en om iets van me vet kwijd te raken en maar naar iets (ongezonds) te kijken en er zit al weer extra weight aan :(

Terug
Naar boven