AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
Hey nightfly, misschien dat het al eens gevraagd is..maarre hoe kom je aan al die verschillende pre-workouts? Samples of allemaal potten...(:eek:)

niet met gewicht over je eigen BW gaan :), die oefening met de bullbar doe ik dat wel weer...maar daar is de grip ook weer makkelijker.
die heeft echt handvaten.

Oke dat is weer logica :)

In ieder geval weer een nette training zo te zien.

• #1.344
Hey nightfly, misschien dat het al eens gevraagd is..maarre hoe kom je aan al die verschillende pre-workouts? Samples of allemaal potten...(:eek:)

kreeg ook een zooitje samples bij mijn pakketten die gewonnen had:)

vanmiddag n.o. explode(sample) of crack (volle bus) bij benen uit proberen. zal wel ff kijken. mooiste is op nuchtere maag, maarja krijg dat maar is voor elkaar als je om de 2.5 uur eet;)

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Oke dat is weer logica :)

In ieder geval weer een nette training zo te zien.

thanks, ja kan wel zwaarder maar dan trek ik mezelf omhoog. kwestie van balance dus. en vind hem zo wel lekker.

kreeg ook een zooitje samples bij mijn pakketten die gewonnen had:)

vanmiddag n.o. explode(sample) of crack (volle bus) bij benen uit proberen. zal wel ff kijken. mooiste is op nuchtere maag, maarja krijg dat maar is voor elkaar als je om de 2.5 uur eet;)

Is dat spul een beetje te hachelen?

• #1.346
nox pump was smerig....superpump is een beetje zoet/zurig, weet niet hoe ik dat moet uitleggen. die is wel lekker op zich......ja ik weet het, oude zuurpruim ben ik:D

Ja die nox pump heb ik ook wel eens gehad...smaakte als zeik, werkelijk waar.:D

En ik heb nog wel eens wat geprobeerd, wil wel weer eens wat proberen.

Maar dan moet het wel een béétje te hachelen zijn.

Die Gaspari wil wel begrijp ik?

• #1.348
Ja die nox pump heb ik ook wel eens gehad...smaakte als zeik, werkelijk waar.:D

En ik heb nog wel eens wat geprobeerd, wil wel weer eens wat proberen.

Maar dan moet het wel een béétje te hachelen zijn.

Die Gaspari wil wel begrijp ik?

ja die is goed, alleen een beetje te snel begonnen v/d week....heb je he als de sporschool op 3 min van je huis woont :cool:

die crack .....na horen, schijnt het ook wel te doen, zal hem zo wel proberen:p

ja die is goed, alleen een beetje te snel begonnen v/d week....heb je he als de sporschool op 3 min van je huis woont :cool:

die crack .....na horen, schijnt het ook wel te doen, zal hem zo wel proberen:p

Hou me even op de hoogte, welke het best bevalt. Dan wacht ik even met bestellen.

Slechts 3min. van de sportschool? man ik rijd tegenwoordig een kleine 25min. erover.

Your a lucky dude...maarja had ik ook maar niet in een gehucht moeten gaan wonen.:D

• #1.350
Hou me even op de hoogte, welke het best bevalt. Dan wacht ik even met bestellen.

Slechts 3min. van de sportschool? man ik rijd tegenwoordig een kleine 25min. erover.

Your a lucky dude...maarja had ik ook maar niet in een gehucht moeten gaan wonen.:D

ja dat is wel lekker....maakt uiteraard korte trainingen ook rendabel, al moet ik bv 2 x trainen op een dag...of zes keer in de week:D

trainen met crack ging lekker....zal morgen met schouders nog is gaan proberen.
vergelijking is nu nog ff moeilijk, zoals je weet kan ik me met benen niet helemaal geven. onderrug:p
maar heb er een goed gevoel over! denk dat het wel zeker gelijk staat aan superpump ....en de smaak is goed.

benen.

single leg legpress
12 x 110
08 x 130
08 x 140
08 x 150

hacksquat op legpress machine
10 x 170
10 x 190
08 x 210
08 x 230 crack:D

single leg legextensions
08 x 35
08 x 40
08 x 45
08 x 50

squat
maar weer is proberen.....
10 x 60
06 x 100
06 x 100
06 x 100 allemaal easy, rustig aan opbouwen.

stiff legged deadlift
10 x 60
08 x 70
08 x 75
08 x 75

lying leg curl
08 x 35
08 x 40
08 x 35
08 x 30

1 setje hyperextensions 10 x bw

lekkere training, leek toch wel onvermoeibaar....:)

Laatst bewerkt:
Netjes !

Die SuperPump werd ik altijd kots misselijk van. Als ik na mijn KT durfde te gaan lopen,
kwam het geheid er allemaal terug uit. Crack vond ik de eerste paar keer wel weer leuk,
maar na verloop van tijd werkte het gewoon niet meer bij me.

• #1.353

Netjes !

Die SuperPump werd ik altijd kots misselijk van. Als ik na mijn KT durfde te gaan lopen,
kwam het geheid er allemaal terug uit. Crack vond ik de eerste paar keer wel weer leuk,
maar na verloop van tijd werkte het gewoon niet meer bij me.

thanks, @robke....natuurlijk treed er gewenning op, wil het ook alleen gebruiken als ik er een beetje doorheen ben. vandaag zal ik het nog een keer proberen met schouders.
daarna alleen als ik er aan toe ben :)

thanks, @robke....natuurlijk treed er gewenning op, wil het ook alleen gebruiken als ik er een beetje doorheen ben. vandaag zal ik het nog een keer proberen met schouders.
daarna alleen als ik er aan toe ben :)

Bwah, als je meerdere producten hebt, kan je die gewoon cyclen. Dan blijft de
gewenning langer uit en moet je uiteindelijk enkel maar de minimum dosis gebruiken.
Is dan wel duurder in aankoop, want je moet er meerdere kopen, maar uiteindelijk
kom je dan toch cheaper uit. Omdat je minder moet gebruiken dus.

• #1.355
fototje voor de liefhebbers koud geschoten vanmorgen. moest toch de kliko binnen halen :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

veel vocht van de creatine, maar dat houdt je soepel:)

Laatst bewerkt:
Massieve armen,toppie!

dikke onderarm kerel !

fototje voor de liefhebbers koud geschoten vanmorgen. moest toch de kliko binnen halen :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

veel vocht van de creatine, maar dat houdt je soepel:)

geweldige fysiek .... :thumbs:

inspiratie voor me!, dat ik nog makkelijk door kan groeien bij de juiste training en leefstijl(eetpatroon) ...

Doe je nog speciale oefeningen voor de onderarmen?

• #1.360

geweldige fysiek .... :thumbs:

inspiratie voor me!, dat ik nog makkelijk door kan groeien bij de juiste training en leefstijl(eetpatroon) ...

Doe je nog speciale oefeningen voor de onderarmen?

thanks, wristle curl en reverse biceps....die laatste met ez-stang tot ik heb niet meer vast kan houden:). heel licht meestal...20/25 kilo ofzo. alleen ga ik niet helemaal omhoog als gewone biceps, stop iets boven het midden terhoogte van de borst en dan ff vasthouden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven