MuscleMeat

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.381
Is er een bepaalde reden waarom je AS hebt afgezworen ?

uiteraard...heb je ff hehe, mijn gezondheid voordat.....

ik heb het nu na een paar kuurtjes wel gezien...

wat wil je, en wat kan je nog bereiken... op mijn leeftijd,en weer de gevolgen daar van. leeftijd maakt je gevoeliger voor kwaaltjes.

nu moet ik ook mijn eigendunk laten gelden:D....vind mezelf er goed genoeg uit zien....zeker voor mijn leeftijd.
als ik naturel behoorlijk dicht, of zelfs het fysiek kan halen van het contest...en dat kan vasthouden vind ik het goed genoeg...mag ook met minder BW. beter met meer BW natuurlijk.:)

nu moet ik niet...hoef ik niet..., gewoon lekker sporten!

Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, zelf voel ik me zonder as meestal beter dan met, maar ben lang niet tevreden dus zal waarschijnlijk wel weer eens gaan gebruiken. Ben bijna half jaar zonder AS en zal denk ik ook nog wel een half jaar zo blijven

tsja verstandig beest ;)
had al bijna weekkie je log niet meer gelezen dus had wat te doen;)

beesten trainingen weer nachtvlieg!

ik lees elke keer je log Daan, en zoals jij traint heb je geen hulpmiddelen nodig, je ziet er toch vreselijk goed uit voor je leeftijd, ik ben zelf ook 47 en vind mezelf niet minder dan jongens die veel jonger zijn, en als je ook nog fulltime moet werken is het bijna niet mogelijk om zonder juice een podiumlichaam te krijgen, gewoon blijven rammen in de sportschool en tevreden zijn met wat je nu hebt bereikt, ik ken er zat die veel gebruiken en er veel minder goed uit zien, gr Jack.

• #1.385
Je hebt gelijk, zelf voel ik me zonder as meestal beter dan met, maar ben lang niet tevreden dus zal waarschijnlijk wel weer eens gaan gebruiken. Ben bijna half jaar zonder AS en zal denk ik ook nog wel een half jaar zo blijven

tsja verstandig beest ;)
had al bijna weekkie je log niet meer gelezen dus had wat te doen;)

beesten trainingen weer nachtvlieg!

ik lees elke keer je log Daan, en zoals jij traint heb je geen hulpmiddelen nodig, je ziet er toch vreselijk goed uit voor je leeftijd, ik ben zelf ook 47 en vind mezelf niet minder dan jongens die veel jonger zijn, en als je ook nog fulltime moet werken is het bijna niet mogelijk om zonder juice een podiumlichaam te krijgen, gewoon blijven rammen in de sportschool en tevreden zijn met wat je nu hebt bereikt, ik ken er zat die veel gebruiken en er veel minder goed uit zien, gr Jack.

thanks mannen, voor de positieve feedback......ach AAS heeft positieve en negatieve kanten. heb er ook geen spijt van, maar wil gewoon van af nu proberen zo veel mogelijk naturel te gainen. hard zal het niet meer gaan, maar ben er tevreden mee.
zal zo veel mogelijk uit mijn trainingen en voeding proberen te halen, ook wel weer een uitdaging en stimulans:)
voor de liefhebbers zal ik straks mijn voedingsschemaposten...had dat beloofd regelmatig te doen, maar het schiet er wel is bij in.

• #1.386
voeding van vandaag (rustdag).

maaltijd 1
70 gr brinta
60 gr whey
1 banaan

tussendoor
3 gekookte eitjes

maaltijd 2
300 gr rijst
200 gr kip
schepje honingmosterd

maaltijd 3
6 sn brood
150 gr gerookte zalm
50 gr kalkoenfillet

maaltijd 4
250 gr rijst
180 gr kip
100 gr broccoli

maaltijd 5
idem aan maaltijd 4

maaltijd 6
bak kwark
50 gr gemengde noten

rijst is reeds bereid.
appeltje of wat ananas tussendoor.....

zit zo'n beetje tussen de 3600 en 3800 cals.
moet wel zeggen dat ik van de week ook wel iets lager heb gezeten.

Laatst bewerkt:
Wat voor soort rijst?

voeding van vandaag (rustdag).

maaltijd 1
70 gr brinta
60 gr whey
1 banaan

tussendoor
3 gekookte eitjes

maaltijd 2
300 gr rijst
200 gr kip
schepje honingmosterd

maaltijd 3
6 sn brood
150 gr gerookte zalm
50 gr kalkoenfillet

maaltijd 4
250 gr rijst
180 gr kip
100 gr broccoli

maaltijd 5
idem aan maaltijd 4

maaltijd 6
bak kwark
50 gr gemengde noten

rijst is reeds bereid.
appeltje of wat ananas tussendoor.....

zit zo'n beetje tussen de 3600 en 3800 cals.
moet wel zeggen dat ik van de week ook wel iets lager heb gezeten.

lekker bunkeren ouwe :D zou willen dat ik eindelijk mijn 12% heb bereikt dat ik langzaam meer kan gaan eten :)

wat zou je me trouwens adviseren als ik meer kan gaan eten .. langzaam opbouwen met bv 100cal per dag voor een week ? en dan de week erna weer elke dag 100 erbij ? ... zit nu al een maand of twee op ongv 2500-2700 cal dagelijks dus ben wel bang dat ik anders snel vet weer terugkrijg ipv massa.

• #1.390
lekker wat zou je me trouwens adviseren als ik meer kan gaan eten .. langzaam opbouwen met bv 100cal per dag voor een week ? en dan de week erna weer elke dag 100 erbij ? ... zit nu al een maand of twee op ongv 2500-2700 cal dagelijks dus ben wel bang dat ik anders snel vet weer terugkrijg ipv massa.

ja idd, zou het voorzichtig opbouwen....met 100/150 cals, maar als je intensief sport past je lichaam/stofwisseling zich wel aan hoor. dus ook weer niet te bang worden.
en vet gainen moet je ook niet bang voor zijn...dat gebeurt nou eenmaal sneller op onze leeftijd, je zou eventueel in keer in de 2maanden een weekje of 10 dagen weer kunnen terug cutten:)

Laatst bewerkt:
En is dat dan bulken of op onderhoud?

Netjes schoon schema

koop je je rijst kant en klaar of kook je hem zelf ?
ik heb zelf basmatirijst van de perziesche toko maar staan geen cal enzo op en als ik dan op caloriechecker of calorietabel kijk staat er 100 gr ongekookt is 347 en volgens de rekentabel zou je daar 300gr gekookt aan overhouden,maar heb altijd maar ongeveer 200-220 :eek: mischien omdat ik hem een uurtje of 2 van tevoren in het water vast zet dat hij meer water opneemt en daardoor zwaarder is. is wel k*t berekene zo.

• #1.395

koop je je rijst kant en klaar of kook je hem zelf ?
ik heb zelf basmatirijst van de perziesche toko maar staan geen cal enzo op en als ik dan op caloriechecker of calorietabel kijk staat er 100 gr ongekookt is 347 en volgens de rekentabel zou je daar 300gr gekookt aan overhouden,maar heb altijd maar ongeveer 200-220 :eek: mischien omdat ik hem een uurtje of 2 van tevoren in het water vast zet dat hij meer water opneemt en daardoor zwaarder is. is wel k*t berekene zo.

thanks, kook altijd zelf...minuutje of 8/9. afgieten, daarna 5 min de deksel er op en door laten garen.
vanmiddag zat ik ff niet op te letten....stond het al een 40 min op. de rijst stroomde over mijn gasfornuis heen...kon het zo weg gooien hehe:p

Is dat maar een 3600-tal kcal? damn, vraag me af op hoe weinig kcal ik dan wel niet zit :D mooi dieet wel.

thanks, kook altijd zelf...minuutje of 8/9. afgieten, daarna 5 min de deksel er op en door laten garen.
vanmiddag zat ik ff niet op te letten....stond het al een 40 min op. de rijst stroomde over mijn gasfornuis heen...kon het zo weg gooien hehe:p

ik heb gelukkig een rijstkoker van de blokker :thumbs: ... zet dat ding aan maak elke keer voor 2 of 3 dagen hij schakkeld zelf in warmhoudstand als hij klaar is :D
alles wat ik teveel maak zet ik in twee schaaltjes in de koelkast.

• #1.398
Is dat maar een 3600-tal kcal? damn, vraag me af op hoe weinig kcal ik dan wel niet zit :D mooi dieet wel.

ja misschien wat meer, komt nog wat fruit bij en ik reken altijd minimaal:)

dat schema van jou dauw ik in mijn holle kies:D

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

ik heb gelukkig een rijstkoker van de blokker :thumbs: ... zet dat ding aan maak elke keer voor 2 of 3 dagen hij schakkeld zelf in warmhoudstand als hij klaar is :D
alles wat ik teveel maak zet ik in twee schaaltjes in de koelkast.

ik maak ook altijd voor een paar dagen, volle pan normaal....daarom liep alles er overheen. vol gezogen met vocht hehe:)

Lekkere plakzooi krijg je ervan haha.
ideaal altijd vooruit koken voor een paar dagen.
Ben de laatste tijd gek op de tupperware bakjes (of hoe ze ook heten)
1 bakje in de koelkast en de rest in de vriezer ;)

• #1.400
Lekkere plakzooi krijg je ervan haha.
ideaal altijd vooruit koken voor een paar dagen.
Ben de laatste tijd gek op de tupperware bakjes (of hoe ze ook heten)
1 bakje in de koelkast en de rest in de vriezer ;)

laat het lekker in de pan....vaak is het al op binnen 2 dagen:)

Terug
Naar boven