XXL Nutrition

Nightfly's working on body for life!

thanks, wristle curl en reverse biceps....die laatste met ez-stang tot ik heb niet meer vast kan houden:). heel licht meestal...20/25 kilo ofzo. alleen ga ik niet helemaal omhoog als gewone biceps, stop iets boven het midden terhoogte van de borst en dan ff vasthouden.

Oke dank je wel,ga hem zeker volgende keer proberen.
O en hoe breed pak je de stang vast,of varieer je dat?

Laatst bewerkt:
goed buff ouwe lekker bezig!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.363
Oke dank je wel,ga hem zeker volgende keer proberen.
O en hoe breed pak je de stang vast,of varieer je dat?

afwisselend 2 om 2 ofzo, met die ezstang precies in 1 hoek.

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

goed buff ouwe lekker bezig!

thanks hendrie!

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

schouders.

pre workout crack gemengd met citruline :brew:.

neckpress in smith
15 x 50
08 x 70
08 x 80
08 x 90

dumbelpress
08 x 32
08 x 34
08 x 36 nippertje...
08 x 34

upright row wijd
10 x 35
10 x 40
08 x 45
08 x 50

side raises
08 x 12, 14, 16.

front raises
08 x 12, 14, 16.

millitairy press in de smith
10 x 50
08 x 60
08 x 70
08 x 80

lekkere training:)

morgen armen!

Laatst bewerkt:
Wat een training weer :eek:

Shit man wat een gewichten weer ...

Deed je trouwens ook geen overhead press buiten de Smith? Ging dat net zo zwaar?

• #1.367
Schouders zullen wel opgepompt staan!

Sterke side raises!

Shit man wat een gewichten weer ...

Deed je trouwens ook geen overhead press buiten de Smith? Ging dat net zo zwaar?

was de eerste keer dat ik hem zo pakte, stoeltje net 1 standje naar achter...en de barbell van de smith op een cm van mijn neus langs. dus zo recht mogelijk.
verder heb ik deze oefening nog nooit gedaan, voelde wel ****ing lekker....goed branden :)
zal hem de volgende keer als nummer 1 doen, en over een paar weken pak ik hem los.
tis dat mijn maattinnetje nog ff wat buik ging doen....en ik me verveelde, had al 5 oef achter de rug.

was de eerste keer dat ik hem zo pakte, stoeltje net 1 standje naar achter...en de barbell van de smith op een cm van mijn neus langs. dus zo recht mogelijk.
verder heb ik deze oefening nog nooit gedaan, voelde wel ****ing lekker....goed branden :)
zal hem de volgende keer als nummer 1 doen, en over een paar weken pak ik hem los.
tis dat mijn maattinnetje nog ff wat buik ging doen....en ik me verveelde, had al 5 oef achter de rug.

Lijkt me ook wel eens leuk. Gewoon beuken. Niets aantrekken van evenwicht ofzo.
Zou mijn shoulder press aardig vooruit helpen denk ik zo.

En jaaaa, je moet iets tegen de verveling doen natuurlijk :roflol:

veel oefeningen met zware gewichten!hardcore training

• #1.371
Lijkt me ook wel eens leuk. Gewoon beuken. Niets aantrekken van evenwicht ofzo.
Zou mijn shoulder press aardig vooruit helpen denk ik zo.

En jaaaa, je moet iets tegen de verveling doen natuurlijk :roflol:

staand pressen is voor mij geen optie...weet zeker dat ie dan weer in mijn onderrug knalt. maar gaan het zittend los proberen over een paar weken.

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

veel oefeningen met zware gewichten!hardcore training

hmm een vrouwlijke spotter ? klinkt leuk maar wel goed te doen met jou dikke gewichten bij bv bench ? :thumbs:

thanks, ach een vingertje is genoeg :D...toepasselijk eigenlijk wel hehe.
maar ik weet nu wel zo'n beetje wanneer mijn max er aan zit te komen in een setje:)

• #1.373
vanmorgen vroeg armen!

pre workout crack met citruline.

dippen
3 x 15 x bw ff opwarmen.

barbell curl
08 x 40
08 x 50
08 x 55
06 x 60

cgbp
08 x 70
08 x 80
08 x 90
08 x 100 volgende keer kan die wel zwaarder.

biceps dumbbell curl
08 x 20
08 x 24
08 x 26
08 x 22

pusdown
08 x 30
08 x 40
08 x 45
08 x 50

wristle curl
6 x 8 x 35

kuiten
7 x 12 x 140

was een goede trainingsweek.

prettig weekend!

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

Nog steeds goed bezig blijkbaar :thumbs:

hee stanske, ja man still on track!:D

lekkere training zo vroeg in de morgen lekker hoor en geniet van je weekend hard getraint van de week jonge

Wat een trainingen weer man, zoals altijd goed bezig. Volgend jaar het podium op toch ??

• #1.379
Beestachtige training weer kerel :)

lekkere training zo vroeg in de morgen lekker hoor en geniet van je weekend hard getraint van de week jonge

Wat een trainingen weer man, zoals altijd goed bezig. Volgend jaar het podium op toch ??

thanks mannen, @MHD eerst volgend jaar maar weer is het fysiek van de contest proberen te halen. maar daar ben ik niet bang voor, dat lukt me nog wel.
voor wedstrijden zal er toch wel gebruikt moeten worden wil je meedraaien, en dat heb ik afgezworen:)

Is er een bepaalde reden waarom je AS hebt afgezworen ?

Terug
Naar boven