AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

Ben benieuwd :D

Succes ermee

Straight arm pulldowns heb ik een paar keertjes (half) gedaan, maar gestopt omdat deze totaal niet lekker voelde :o... althans, niet volledig in me rug... me triceps en nek voelde ik meer dan rug... hahaha waarschijnlijk dus een totaal verkeerde uitvoering :D

Heavy training nightfly!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.545
Half dbb zit door jou aan de straight arm pulldown's en jij vergeet 'm gewoon te doen!:rolleyes:

ja man....stond al buiten, wilde nog terug lopen...volgende week maar weer:D

jij pakt hem toch ook wel of niet?

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Straight arm pulldowns heb ik een paar keertjes (half) gedaan, maar gestopt omdat deze totaal niet lekker voelde :o... althans, niet volledig in me rug... me triceps en nek voelde ik meer dan rug... hahaha waarschijnlijk dus een totaal verkeerde uitvoering :D

Heavy training nightfly!!!

thanks, snap ik niet...kan weinig verkeerd aan gaan. misschien ff te zwaar ofzo, pak hem altijd heel licht en dan op een pomp:)

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

vanavond beentjes op het programma...

single leg legpress
12 x 110
12 x 130
12 x 150

hacksquat machine
12 x 220
12 x 240
10 x 260

single legextensions
08 x 40
08 x 50
08 x 60

lunges
8 x bw +40
8 x bw +44
8 x bw +48

stiff leg deadlift
08 x 70
08 x 80
08 x 90
08 x 90

legcurl
08 x 30
08 x 35
08 x 40
10 x 30

lekkere volume training, beentjes goed vol :)

Laatst bewerkt:
Boom daar gaat hij weer hoor - 10+ reps met benen = killing.

Straight arm pulldown is inderdaad meer pompen, dus raadzaam niet te zwaar te willen gaan..gewoon contractie pakken!

Wat een dikke workout weer nightfly! Ben erg impressed door de single leg press en hacksquat! Wat voor apparaten zijn dat?

• #1.549
Straight arm pulldown is inderdaad meer pompen, dus raadzaam niet te zwaar te willen gaan..gewoon contractie pakken!

Wat een dikke workout weer nightfly! Ben erg impressed door de single leg press en hacksquat! Wat voor apparaten zijn dat?

thanks mannen, ja die voer ik uit op 1 machine....legpress schuin, en voor hacksquat kan ik de rugsteun plat gooien. en dan zit er op het afzet-plateau nog een randje bovenop, die schuin(een graad of 15) naar je toe staat. daar zet ik mijn voeten zo ver mogelijk op.

dus je kan dan flink door de 45 graden heen pressen.

zijn die gewichten bij lunges totaal of enkel?

Hacksquat lekker, ik had gewild dat wij m hadden op de gym maar helaas, echt een apparaat wat je nog maar weinig ziet helaas..lekkere beentraining, ik mag morgen ook weer aan de benen..beetje motivatie uit jouw log..;)

lekker daan zware benen training hoog volume bruut

Goeie training man!

Ik heb me al een tijdje niet meer laten gelden hier, maar volg je blog nog wel ;) dikke training weer.
En trouwens lunges :heart: dag nadien voel ik dat altijd super hard :p

nice work !

Lunges met dumbbells?
Ik voel ze ook altijd nog 2 dagen later hehe. Elke keer pijnlijk om te gaan zitten enzo...
Lekkere training.

Spierpijn? :D

• #1.560
Hacksquat lekker, ik had gewild dat wij m hadden op de gym maar helaas, echt een apparaat wat je nog maar weinig ziet helaas..lekkere beentraining, ik mag morgen ook weer aan de benen..beetje motivatie uit jouw log..;)

lekker daan zware benen training hoog volume bruut

thanks dame en heren:)

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Lunges met dumbbells?
Ik voel ze ook altijd nog 2 dagen later hehe. Elke keer pijnlijk om te gaan zitten enzo...
Lekkere training.

Ik heb me al een tijdje niet meer laten gelden hier, maar volg je blog nog wel ;) dikke training weer.
En trouwens lunges :heart: dag nadien voel ik dat altijd super hard :p

thanks, ja die voel ik echt elke keer weer....in mijn bovenste achterkant hehe:D

vandaag wordt het trouwens schouders en wat armenwerk....armen ben ik v/d week nog niet echt aan toe gekomen!

Terug
Naar boven