- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Heb je daar dan geen last van als je gaat squatten morgen?
zal het ff aankijken, anders wordt het (heavy) lunges
, ook wel weer is lekker.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je daar dan geen last van als je gaat squatten morgen?
, ook wel weer is lekker.ja was weer een lekkere training, maar dat we buiten liepen kwam ik er achter dat we straight arm pulldown waren vergeten...![]()

Half dbb zit door jou aan de straight arm pulldown's en jij vergeet 'm gewoon te doen!![]()

Straight arm pulldowns heb ik een paar keertjes (half) gedaan, maar gestopt omdat deze totaal niet lekker voelde... althans, niet volledig in me rug... me triceps en nek voelde ik meer dan rug... hahaha waarschijnlijk dus een totaal verkeerde uitvoering
Heavy training nightfly!!!

ja man....stond al buiten, wilde nog terug lopen...volgende week maar weer
jij pakt hem toch ook wel of niet?
Straight arm pulldown is inderdaad meer pompen, dus raadzaam niet te zwaar te willen gaan..gewoon contractie pakken!
Wat een dikke workout weer nightfly! Ben erg impressed door de single leg press en hacksquat! Wat voor apparaten zijn dat?

Hacksquat lekker, ik had gewild dat wij m hadden op de gym maar helaas, echt een apparaat wat je nog maar weinig ziet helaas..lekkere beentraining, ik mag morgen ook weer aan de benen..beetje motivatie uit jouw log..![]()

Lunges met dumbbells?
Ik voel ze ook altijd nog 2 dagen later hehe. Elke keer pijnlijk om te gaan zitten enzo...
Lekkere training.
Ik heb me al een tijdje niet meer laten gelden hier, maar volg je blog nog weldikke training weer.
En trouwens lungesdag nadien voel ik dat altijd super hard
![]()