bezi
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch benieuwd of je nu door hoger reps en wat minder kcal echt weer snel droger gaat
worden. Ik zou je een stinkerd vinden en dik jaloers zijn![]()

goeie trainingen weer kerel! wat hoger in de reps geeft soms toch weer even andere prikkel imo, en meer voldoening met een zieke pomp achteraf![]()

Mooi volume Daan, dus je wilt weer wat droger worden?![]()

Wanneer je weer gaat deadliften, krijgen we dan een hardcore deadlift video te zien?![]()
Voor een video zijn we hier altijd te vinden beescht.

zo snel zal het toch niet gaan, nouja vocht is wel weer wat minder na drie dagen
---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------
zo is het...ff een paar weekjes wat lichter
---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------
niet echt cutten, begon wel wat vet aan te zetten op het rompgedeelte...dus ff wat minder cals
---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------
als het weer de moeite is zal ik weer een filmpje plaatsen.
gisteren een rust-klusjes dag....vandaag gaan we weer voor benen![]()

ik volg je nu al zo'n beetje je hele log, maar ik moet die filmpjes dus over het hoofd hebben gezien!
waar staan ze?![]()

Hacksquat is denk ik hier niet waar je de platen opgooit die schuin loopt of wel Daan?
......wij hebben wel zo'n ouderwetse plateloaded, maar dan moet die omgebouwd worden. dit zijn meer van die basic-fit gewichten op deze machine. 
pagina 19, 25, 43....stuk of zes
---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Denk dat per apparaat verschillend is.
Neem nou bij ons de hack squat machine,heb er nog niemand 100 kilo mee zien doen.

10x260 is zware shit man
goeie benen-training nightfly

Ik ben echt scheel, heb zelfs nog in die pagina's gepost
wel lache filmpjes kerel!