- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Goede voeding, die tonijn salade ga ik zeker proberen, bedankt
altijd goed voor teminste 50 gr eiwit als je zo'n 250 gr eet
. ook wel goed voor te cutten of keto.---------- Toegevoegd om 01:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:43 ----------
omdat ik al elke dag vitamine b6 slik, en mijn voeding nog gevarieerd genoeg is.
---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:44 ----------
ja meestal rond de middag...samen met creatine, om die nare smaak een beetje te ontzien. heb glutamine van Olymp....die is wel lekker.
---------- Toegevoegd om 01:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:46 ----------
Lekkere salade.. wat balsamico azijn ierdoor is ook erg lekker met tonijn..
hey, thanks voor de tip Miss...ga ik ook proberen!

---------- Toegevoegd om 01:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:47 ----------
Mooi die tip van flip
Die tonijn salade ga ik zeker proberen, handig voor op brood mee naar school. Tonijn was altijd een ramp om te eten, droge zooi
Hoe lang kun je dit gekoeld goed houden?
dag of drie is zeker geen probleem, maar dan is het meestal al op

---------- Toegevoegd om 01:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:51 ----------
wat is dit?
En over de salade:
Wat ik zelf doe is bv een grote lepel mayonaise, en dan ook 1-2 lepels kwark en roeren maar. Dan heb je een lekker sausje door de hele salade. Doe er ook nog augurk bij, past er erg lekker bij
En als ik een vullendere salade wil doe ik er nog gekookte aardappelen bij![]()
http://www.xxlnutrition.nl/osteobolin-c/applied-nutriceuticals
thanks kerel, met kwark ga ik ook is aan de slag!
---------- Toegevoegd om 01:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:53 ----------
thanks rob, ja dit is een beetje mijn standaard schema...uiteraard wijk ik daar wel is van af, er valt ook wel is een maaltijd af door omstandigheden.
maar goed daar zijn wij mensen voor
.---------- Toegevoegd om 02:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:58 ----------
ja klopt mack, maar neem 1 keer glutamine apart.
---------- Toegevoegd om 02:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:01 ----------
Die osteobolin-c neem ik ook sinds kort - heb de indruk dat het wel wat helpt.
Goed voor de ellebogen en schouders :-)
ben er ook tevreden over, aanhechtingen bij de ellebogen voel ik niet meer.
en het algemeen herstel lijkt mij ook beter.
Laatst bewerkt:

ala...