seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

thanks mannen, ging idd lekker...onderrug voelt goed! dan gaat het uiteindelijk toch nog wat worden met me![]()

5x 170 al ... en nog over hebben ook denk ik hé?
Veel triceps werk kerel

Deadlift is zeker goed!
Je hebt een erg mooi fysiek,veel respect voor jou,zeker op die leeftijd en dan in zo'n goede shape.
Ga zo door man.

nice training
het is idd een lying triceps extenions - decline wel eens geprobeerd
waarom weinig deads eigenlijk ?

heheh broederfight
tijd niet geweest hier ying yang? of heb ik weer zitten slapen

french press = zittend, zover ik weet.
maar liggend heb je dus gedaan..
mooie DL Daan! zijn rackpulls niet wat voor je?
---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------
edit: hmm nee french-curl is zittend..toch XD

Klopt, Daan heeft voor mij waargenomen. Maar die gek heeft het halve forum overgenomen, ik vroeg alleen hou het ff een beetje in de gaten maar ondertussen heeft hij de contest gewonnen een overdreven populair logje geopend en foto's geplaatst van zichzelf die duidelijk gefotoshopt zijn. In het eggie weegt hij maar 63kg hoor en is ie een stuk lelijker dan ik. Damn hij kwijlt zelfs in zijn slaap. Maar ja het blijft je broer he dus ik hou toch van hemheheh broederfight
tijd niet geweest hier ying yang? of heb ik weer zitten slapen

Klopt, Daan heeft voor mij waargenomen. Maar die gek heeft het halve forum overgenomen, ik vroeg alleen hou het ff een beetje in de gaten maar ondertussen heeft hij de contest gewonnen een overdreven populair logje geopend en foto's geplaatst van zichzelf die duidelijk gefotoshopt zijn. In het eggie weegt hij maar 63kg hoor en is ie een stuk lelijker dan ik. Damn hij kwijlt zelfs in zijn slaap. Maar ja het blijft je broer he dus ik hou toch van hem![]()
Ik dacht al dat die aders op die benen niet echt konden zijn!