AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

+2

Maar dat weet je heus wel, ouwe struikrover ;) hehehe

---------- Toegevoegd om 08:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

Klopt, Daan heeft voor mij waargenomen. Maar die gek heeft het halve forum overgenomen, ik vroeg alleen hou het ff een beetje in de gaten maar ondertussen heeft hij de contest gewonnen een overdreven populair logje geopend en foto's geplaatst van zichzelf die duidelijk gefotoshopt zijn. In het eggie weegt hij maar 63kg hoor en is ie een stuk lelijker dan ik. Damn hij kwijlt zelfs in zijn slaap. Maar ja het blijft je broer he dus ik hou toch van hem:rolleyes:

hehehehe... jaloers, tonnie?

Klopt, Daan heeft voor mij waargenomen. Maar die gek heeft het halve forum overgenomen, ik vroeg alleen hou het ff een beetje in de gaten maar ondertussen heeft hij de contest gewonnen een overdreven populair logje geopend en foto's geplaatst van zichzelf die duidelijk gefotoshopt zijn. In het eggie weegt hij maar 63kg hoor en is ie een stuk lelijker dan ik. Damn hij kwijlt zelfs in zijn slaap. Maar ja het blijft je broer he dus ik hou toch van hem:rolleyes:

haha tsja maar ach hij doet z'n best:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.683

en dit noem jij broedertrouw:(

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

puff wat een training weer lekker daan!

thanks kerel!

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

train samen met een maatje, dus ff aanpassen;)

normaal wel hoor.

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

+2

maar dat weet je heus wel, ouwe struikrover ;) hehehe

---------- toegevoegd om 08:00 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

hehehehe... Jaloers, tonnie?

haha tsja maar ach hij doet z'n best:p

+1 :d

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

training ziet er goed uit kerel,pics spreken voor zich!
thanks voor je positieve rating.

ziet er bij jou ook goed uit...niet is tijd voor een logje?

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Haha :D Ik dacht al dat die aders op die benen niet echt konden zijn!

kleurpotloden!

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

geen last van je DL gehad bij de rugtraining? Alles netjes hersteld?

nee viel mee, vooral bij t-bar....maar wel iets ingehouden. gewoon lekker strikt en wat meer reps.

Strakke training weer Daan,keep it going ;)

yep ga binnenkort ook eens een logje starten.

Schuilt er een gespierd iemand achter naturel body?

• #1.690
zo net terug van een heftige slopende beentraining:)

moest behoorlijk mijn best doen, eerst met 1 dame...en bij de 3 oefening kwam er een tweede bij. om nog aan haar trekken te voldoen...flink wat extra sets toegevoegd!:eek:

single leg legpress
15 x 110
15 x 140
12 x 160

hacksquat machine
10 x 230
10 x 250
09 x 260

single leg extensions
10 x 30
10 x 40
08 x 45
08 x 45
08 x 45

stiff legged deadlift
10 x 70
10 x 90
10 x 110
08 x 120

squat
4 x 8 x 100

kuiten 5 sets gemiddeld 20 reps 100 kilo

legcurl
10 x 30
10 x 35
08 x 40
10 x 30

poten zaten helemaal vol, is maar 5 min lopen naar huis ....maar dat was moeizaam;)

lekkere training!

Trainen met twee dames, ouwe player! :D

• #1.692
puff en meneer heeft ook nog heftige gewichten hoor!

Lekker bezig daan!

daar ga je vast nog een paar dagen plezier aan beleven :)

dat denk ik ook wel....koste ook wel ff wat tijd deze training, anderhalf uur ofzo:)

Tjees ... ik ben altijd bang als mijn volume omhoog gaat op lowerbody ... dan
weet ik al dat ik daags nadien niet fatsoenlijk op het toilet kan gaan zitten maar
mij eerder erop moet laten vallen :roflol:

• #1.698
Tjees ... ik ben altijd bang als mijn volume omhoog gaat op lowerbody ... dan
weet ik al dat ik daags nadien niet fatsoenlijk op het toilet kan gaan zitten maar
mij eerder erop moet laten vallen :roflol:

weet precies wat je bedoelt...als je klaar bent voel je de randjes van de bril over al:D

heheh cassanova,

goeie training weer kerel!

Terug
Naar boven