- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. had die '' kerstpic '' nou ff wat eerder gepost, had ik op alles nog wat meer gewicht en reps kunnen loslaten.

thanks mannen voor de positieve comments, voel mijn poten nog goed van gister. vooral als je een stukje door de sneeuw moet lopen...zoals vanmorgen vroeg om 6 uur na mijn werk toe. dik een half uur lopen hehe
....en ook thanks to porterhouse. had die '' kerstpic '' nou ff wat eerder gepost, had ik op alles nog wat meer gewicht en reps kunnen loslaten.
nouja morgen dan maar ff voor de training boosten
net terug van een rugtraining.
dumbbell row
12 x 40
3 x 10 x 45
latpully front
12 x 80
10 x 90
10 x 95
08 x 100
seated row half wijde bullbar
10 x 60
10 x 70
10 x 80
08 x 90
seated row smal van boven
12 x 80
10 x 90
6 x 100 - 6 x 90 - 6 x 80 - 6 x 75
straight arm pulldown wijd met stang
20 x 35
15 x 40
45 x 30 ff branden
---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------
vooral ook een lekkere training....waar je ff de tijd voor moet nemen![]()

Beste training!
Die straight arm pull down is lekker, en dan als laatste sets lekker hoog in reps! Doe dat nu ook sinds je tip!![]()

ah nettee training toch weer daan he goeie feestdagen alvast he
ach is toch lekker weer, na de feestdagen weer volledig dedicated en weer knallen, nu vooral even bijhouden![]()
.
thanks, de laatste training voor de kerst achter de rug...sportschool is morgen al dicht.
achja een dagje extra rust is ook niet erg....

Damn...die van mij ook hoorde ik gisteren, hadden juist de beentraining op morgen gezet.![]()