Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfffw kerel, intense trainingen hier.
Gaat je goed af zo te zien![]()
zou wel eens willen weten wat je gemiddelde hartslag is tijdens zo'n circuitje![]()
. razend druk met werk en ook nog is een verbouwing hier. daarom deze week ff wat van dit soort trainingen.

Das mooi! Kan ik weer aan degelijk weer dik volume draaien ...
lees trouwens meer en meer dat dit the way to go is en dat de Dorian regel: one set to rule
them all een beetje achterhaald raakt
-achtige volumes binnenkort..volpompen die bende!

waar lees je dat? maar goed...één artikel van dorian en iedereen is weer overgehaald, zo blijf je beziggelijk weer dik volume draaien ...
lees trouwens meer en meer dat dit the way to go is en dat de Dorian regel: one set to rule

steeds een kilo of 5 erbijgelijk weer dik volume draaien ...
Lekkere training nightfly, maar waarom zoveel kabel werk, vanwege de week off?![]()

waar lees je dat? maar goed...één artikel van dorian en iedereen is weer overgehaald, zo blijf je bezig![]()

nette benchsets!!! is die benchmachine met schijven ofzo? ik heb namelijk max 3x120 en nu 1x130 gedaan maar om de machine met tegeltjes doe ik er 12x190 na het benchen
hier ook iemand die in ploegen werkt. 5 ploegen en hoop mensen ziek. pisses me off...want hoe ziek zijn ze eigenlijk
suc6 thuis en met de trainingen

komt goed joh, over een week of 2 gaat t weer als vanouds bij jou![]()

nice banks man
variatie op de cable fly is een detail
maar je merkt het gelijk

Niets mits met wat cable werk toch, je kan dat niet onder machienes calculeren vind ik.
Die diensten door elkaar is wel wat anders ja, bij mij is het steeds zo hoor.
Ik doe vroeges, lates, nachten en dagdiensten door elkaar (geen structuur). Al probeer ik wel minder dag en vroeges te doen (ben niet zo'n ochtendmens). Ik merk ook wel dat ik na een week of 14dagen zeker wel eens een dag nodig heb waar ik lang kan slapen (10-11u).