Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

zou wel eens willen weten wat je gemiddelde hartslag is tijdens zo'n circuitje :)

Ja ik ook wel :)

vandaag weer zo'n suicide training?:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.964
nog zon lekkere training!!!!! goed bezig beest!

krijg het warm als ik er naar kijk:p

Pfffw kerel, intense trainingen hier.
Gaat je goed af zo te zien ;)

Heeej dat is een verrassende training Daan..

Pfoeh, zien er goed uit die trainingen!:D

God dammit wat is dit ineens! Shocking volumes!

zou wel eens willen weten wat je gemiddelde hartslag is tijdens zo'n circuitje :)

vandaag weer zo'n suicide training?:P

thanks mannen....sorry dat ik niet zo veel update:p. razend druk met werk en ook nog is een verbouwing hier. daarom deze week ff wat van dit soort trainingen.
maar op zich voelen ze toch wel goed....ja hartslag gaat echt steeds in de rode zone. mijn voeding is de laatste dagen niet zo best....qua hoeveelheid valt het nog wel mee. kwaliteit is alleen wat minder...:D
zal morgen nog zo'n fullbody training doen, en vanaf volgende week weer normaal.

succes met de verbouwing daan!!!

Wat ben je aan het verbouwen? Keuken ofzo?

Wel intensieve trainingen idd, wil je wat spierconditie ofzo opbouwen?

de boog kan niet altijd gespannen staan, zelf niet bij jou nachtvlieg :P

• #1.968
zo daar zijn we weer...start van een nieuwe week. kijken of we er weer is wat normale trainingsweken kunnen vol maken. maar we gaan er weer voor!

rug.

lat pully front
14 x 75
14 x 80
12 x 85
10 x 90

dumbbell row
4 x 10 x 40

seated row
10 x 100
10 x 100
10 x 75
10 x 80

straight arm pulldown
5 x 20 x 30/35/40/45/45

deadlift
15 x 90
12 x 110
10 x 130
10 x 140
een rustige start, maar op zich een lekkere training.:)

rug blijft sterkt daan ook na een weekje rust!!!

bob de bouwer is weer aan de gang!

gelijk weer dik volume draaien ...

lees trouwens meer en meer dat dit the way to go is en dat de Dorian regel: one set to rule
them all een beetje achterhaald raakt

lees trouwens meer en meer dat dit the way to go is en dat de Dorian regel: one set to rule
Das mooi! Kan ik weer aan de :sd:-achtige volumes binnenkort..volpompen die bende!;)

Lekkere training nightfly, maar waarom zoveel kabel werk, vanwege de week off?:D

waar lees je dat? maar goed...één artikel van dorian en iedereen is weer overgehaald, zo blijf je bezig :p

• #1.974
vanmorgen getraind...

weinig tot geen spanning, en dat nadat ik gister om 21.00 naar bed ben gegaan en er om 08.30 vanmorgen er uit kwam :o
maar dat was ook wel weer nodig, ochtenddiensten en nachtdiensten achter elkaar doorgewerkt...echt gekkenwerk weer van het weekend. maar je moet wat he als de helft van je collega's ziek zijn.

okee borst.

bank
20 x 60
15 x 90
10 x 110
08 x 120
08 x 125 met moeite...

dumbbells schuin op 45 gr
4 x 10 x 38

borstmachine
2 x 10 x 120
2 x 12 x 110

cable fly's
4 x 12 x ??? steeds een kilo of 5 erbij
deze oef doe ik 6 reps recht voor uit, 6 iets meer van onderen.

pec deck
4 x 12 x 75

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

rug blijft sterkt daan ook na een weekje rust!!!

thanks man!!

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

thanks rob,

vertel daar is wat meer over ''lees trouwens meer en meer dat dit the way to go is''?

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

Lekkere training nightfly, maar waarom zoveel kabel werk, vanwege de week off?:D

mijn trainingsmaatje op dit moment is een vrouwpersoon....net een paar maandjes aan het meetrainen. dus daarom nog op het moment wat meer kabelwerk. thanks:D

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

waar lees je dat? maar goed...één artikel van dorian en iedereen is weer overgehaald, zo blijf je bezig :p

ja vertel ons meer.....

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

bob de bouwer is weer aan de gang!

bob wel....maar bouwer is de laatste tijd wat minder;)

lekker borst weer vol goed bezig man!!

nette benchsets!!! is die benchmachine met schijven ofzo? ik heb namelijk max 3x120 en nu 1x130 gedaan maar om de machine met tegeltjes doe ik er 12x190 na het benchen
hier ook iemand die in ploegen werkt. 5 ploegen en hoop mensen ziek. pisses me off...want hoe ziek zijn ze eigenlijk

suc6 thuis en met de trainingen

komt goed joh, over een week of 2 gaat t weer als vanouds bij jou;)

nice banks man
variatie op de cable fly is een detail
maar je merkt het gelijk

Niets mits met wat cable werk toch, je kan dat niet onder machienes calculeren vind ik.

Die diensten door elkaar is wel wat anders ja, bij mij is het steeds zo hoor.
Ik doe vroeges, lates, nachten en dagdiensten door elkaar (geen structuur). Al probeer ik wel minder dag en vroeges te doen (ben niet zo'n ochtendmens). Ik merk ook wel dat ik na een week of 14dagen zeker wel eens een dag nodig heb waar ik lang kan slapen (10-11u).

• #1.980
nette benchsets!!! is die benchmachine met schijven ofzo? ik heb namelijk max 3x120 en nu 1x130 gedaan maar om de machine met tegeltjes doe ik er 12x190 na het benchen
hier ook iemand die in ploegen werkt. 5 ploegen en hoop mensen ziek. pisses me off...want hoe ziek zijn ze eigenlijk

suc6 thuis en met de trainingen

thanks, met steekgewichten....een oud apparaat. meestal pak ikm deze oef als laatste en decline.
ja hoe ziek ze zijn weet ik niet, ziek is ziek ga ik van uit haha....er wordt altijd direkt gecontroleerd.;)

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

komt goed joh, over een week of 2 gaat t weer als vanouds bij jou;)

daar ga ik ook wel van uit, komt goed:)

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

nice banks man
variatie op de cable fly is een detail
maar je merkt het gelijk

thanks, ja pak hem iedere keer anders....uit elke hoek. net als bij vrouwen:D

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Niets mits met wat cable werk toch, je kan dat niet onder machienes calculeren vind ik.

Die diensten door elkaar is wel wat anders ja, bij mij is het steeds zo hoor.
Ik doe vroeges, lates, nachten en dagdiensten door elkaar (geen structuur). Al probeer ik wel minder dag en vroeges te doen (ben niet zo'n ochtendmens). Ik merk ook wel dat ik na een week of 14dagen zeker wel eens een dag nodig heb waar ik lang kan slapen (10-11u).

naja van mij mogen ze al mijn middagdiensten wel veranderen in ochtenddiensten....
middagdiensten kom je uiteraard wel het beste aan je rust, maar kan er niet aan wennen. als je 55 bent kan je er voor kiezen bij ons om geen nachten meer te lopen, denk dat ik maar vraag om geen middagen meer te lopen:D

Terug
Naar boven