nofear train!
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Adema zei:Als je iemand met kleine benen, idioot grote biceps, met een hondenriem om zijn nek, in een superman pak ziet lopen...dan is dat sossa; tegen aanbetaling zijn foto's toegestaan.
Oftewel, gaan er nog wat meer mensen meeten hier? Of is iedereen, net als buffster, bang dat hij/zij ontmaskerd wordt - en dus een ecto van 45kg blijkt te zijn, die foto's van zijn grote broer postte?
en vergeet ook niet dat ruben sprekend op nick uit GTST lijkt, dus missen kan je hem niet.Adema zei:Ik zou je negatieve karma moeten geven bro, GTST is echt not-done.
Adema zei:Oftewel, gaan er nog wat meer mensen meeten hier? Of is iedereen, net als buffster, bang dat hij/zij ontmaskerd wordt - en dus een ecto van 45kg blijkt te zijn, die foto's van zijn grote broer postte?[/QUOTE]
Busted!!
ik wil best wat mensen meeten daar. Ik ben 1.90 lang en blonde stekel haren ecto en kom met een kleine en stevige korte dikke powerlifter genaamd Powercas
J/k bro
geen negatieve bullshit over gtst potverdikkeme! anders mag je zondag niet meer met me mee rijdenAdema zei:Ik zou je negatieve karma moeten geven bro, GTST is echt not-done.

johanheeze zei:ik wil best wat mensen meeten daar. Ik ben 1.90 lang en blonde stekel haren ecto en kom met een kleine en stevige korte dikke powerlifter genaamd Powercas
J/k bro

als johan mee gaat kom ik dus ook en ik zal dan ook wel mensen meeten 
PowerCas zei:Ik en johan zijn van boven 90 kiloalleen bij mij zijn het niet alleen spieren
![]()

PowerCas zei:als johan mee gaat kom ik dus ook en ik zal dan ook wel mensen meeten
![]()

nofear train! zei:Komen er alleen maar ecto's of komen er ook nog wat mensen van boven de 80/90kg?
![]()
Lijkt me niet he.
?Miss Deadlift zei:Alleen maar ecto's op een powerliftwedstrijdLijkt me niet he.
Misschien wel een idee,wedstrijden alleen voor ecto's.Dan maken die ook eens kans![]()
Maar ik ben wel beneden de 80 kilo,ik hoop zelfs beneden de 75![]()
Ben ik dan ook een ecto![]()
?