Fitness Seller

NK Powerliften 26-3-2006

bedankt, om 13.00 komen dus de zwaargewichten aan bod. mss dat ik dan toch effe langsdrop

Als je iemand met kleine benen, idioot grote biceps, met een hondenriem om zijn nek, in een superman pak ziet lopen...dan is dat sossa; tegen aanbetaling zijn foto's toegestaan.

Oftewel, gaan er nog wat meer mensen meeten hier? Of is iedereen, net als buffster, bang dat hij/zij ontmaskerd wordt - en dus een ecto van 45kg blijkt te zijn, die foto's van zijn grote broer postte?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er zowieso...zoals altijd bij wedstrijden van atlas.

Adema zei:
Als je iemand met kleine benen, idioot grote biceps, met een hondenriem om zijn nek, in een superman pak ziet lopen...dan is dat sossa; tegen aanbetaling zijn foto's toegestaan.

Oftewel, gaan er nog wat meer mensen meeten hier? Of is iedereen, net als buffster, bang dat hij/zij ontmaskerd wordt - en dus een ecto van 45kg blijkt te zijn, die foto's van zijn grote broer postte?

:D en vergeet ook niet dat ruben sprekend op nick uit GTST lijkt, dus missen kan je hem niet.

Ik zou je negatieve karma moeten geven bro, GTST is echt not-done.

Als de NS meewerkt, ben ik iets voor 10 uur.

Oh da's nog eens een beetje in de buurt!
Zondag is toch vaak zo'n hang-dag, dus daar kunnen we nog wel eens naartoe smurfen!
Leuk!

Adema zei:
Oftewel, gaan er nog wat meer mensen meeten hier? Of is iedereen, net als buffster, bang dat hij/zij ontmaskerd wordt - en dus een ecto van 45kg blijkt te zijn, die foto's van zijn grote broer postte?[/QUOTE]

:( Busted!!

:D ik wil best wat mensen meeten daar. Ik ben 1.90 lang en blonde stekel haren ecto en kom met een kleine en stevige korte dikke powerlifter genaamd Powercas :D J/k bro

johanheeze zei:
:D ik wil best wat mensen meeten daar. Ik ben 1.90 lang en blonde stekel haren ecto en kom met een kleine en stevige korte dikke powerlifter genaamd Powercas :D J/k bro

:D:D als johan mee gaat kom ik dus ook en ik zal dan ook wel mensen meeten :)

Komen er alleen maar ecto's of komen er ook nog wat mensen van boven de 80/90kg?

;)

Ik en johan zijn van boven 90 kilo :P alleen bij mij zijn het niet alleen spieren :D

PowerCas zei:
Ik en johan zijn van boven 90 kilo :P alleen bij mij zijn het niet alleen spieren :D

t*ring kerel, ik zie het staan. Een bf van 30/40%:eek:
Ik mag hopen dat je ook probeert vet te verliezen? Want dat lijkt me niet gezond kerel. Maar ja, je past wel in het profiel van een echte pl'er:p

nofear train! zei:
Komen er alleen maar ecto's of komen er ook nog wat mensen van boven de 80/90kg?

;)

Alleen maar ecto's op een powerliftwedstrijd:roflol: Lijkt me niet he.
Misschien wel een idee,wedstrijden alleen voor ecto's.Dan maken die ook eens kans;)

Maar ik ben wel beneden de 80 kilo,ik hoop zelfs beneden de 75:eek:
Ben ik dan ook een ecto:eek: :p ?

Miss Deadlift zei:
Alleen maar ecto's op een powerliftwedstrijd:roflol: Lijkt me niet he.
Misschien wel een idee,wedstrijden alleen voor ecto's.Dan maken die ook eens kans;)

Maar ik ben wel beneden de 80 kilo,ik hoop zelfs beneden de 75:eek:
Ben ik dan ook een ecto:eek: :p ?

Lijkt me ook niet maar als je dit topic doorleest zou je zeggen dat er voornamelijk ecto's zullen komen.

Hoe lang ben je? als je 75kg bij 1.50 bent zou ik je geen ecto willen noemen nee :roflol:

Jammer genoeg is het op een zondag en moet ik dus werken. Ik had graag eens bij een NK Powerliften aanwezig willen zijn. Misschien een volgende wedstrijd, kan ik wel aanwezig zijn.
Voor eenieder, die wel gaat; Have fun!:D

Je gaat het wel goed doen daar he Miss DL ;)

Terug
Naar boven