MuscleMeat

NK Powerliften 26-3-2006

nofear train! zei:
t*ring kerel, ik zie het staan. Een bf van 30/40%:eek:
Ik mag hopen dat je ook probeert vet te verliezen? Want dat lijkt me niet gezond kerel. Maar ja, je past wel in het profiel van een echte pl'er:p

Ik weet het niet percies hoeveel het is zal misschien geen 30 % zijn maar is wel veel

johanheeze zei:
Je gaat het wel goed doen daar he Miss DL ;)

Ja uiteraard wil ik mijn huidige PR's versplinteren en als het even kan Bianca Roos verslaan,die immers pas sinds 2002 meedoet en ik al sinds september vorig jaar:p
Ik heb de laatste tijd wel niet erg zwaar kunnen trainen:mad: omdat ik aan mijn TECHNIEK:eek: moest werken van de bondscoach junioren,die dan ook weer in opdracht handelt van ene Wim Wamsteekers en als zulke belangrijke lui zich met je training beginnen te bemoeien dan moet je wel luisteren he:p

Maar ondanks/dankzij dat denk ik dat het wel goed komt:D

nofear train! zei:
Lijkt me ook niet maar als je dit topic doorleest zou je zeggen dat er voornamelijk ecto's zullen komen.

Hoe lang ben je? als je 75kg bij 1.50 bent zou ik je geen ecto willen noemen nee :roflol:

Ik ben 1.70,is dat ook goed?

Adema zei:
Als je iemand met kleine benen, idioot grote biceps, met een hondenriem om zijn nek, in een superman pak ziet lopen...dan is dat sossa; tegen aanbetaling zijn foto's toegestaan.

Oftewel, gaan er nog wat meer mensen meeten hier? Of is iedereen, net als buffster, bang dat hij/zij ontmaskerd wordt - en dus een ecto van 45kg blijkt te zijn, die foto's van zijn grote broer postte?

:roflol:

We zullen zien wie uit welk hout gesneden is..:D

Ik zeg het nu maar vast:als jullie me daar met een oudere man samen zien,die duidelijk nog nooit een halter aangeraakt heeft,dan is dat NIET mijn nieuwe ecto vriendje,maar mijn VADER:p
Of jullie geloven dat ik van hem afstam moet je zelf weten maar het schijnt echt zo te zijn(zegt mijn moeder en die liegt nooit)

Maar ben ik hier eigenlijk de enige die meedoet??? Jullie gaan allemaal alleen maar kijken toch???
Terwijl ik hier degene ben die verreweg het minste tilt:roflol:

Miss Deadlift zei:
Ik zeg het nu maar vast:als jullie me daar met een oudere man samen zien,die duidelijk nog nooit een halter aangeraakt heeft,dan is dat NIET mijn nieuwe ecto vriendje,maar mijn VADER:p
Of jullie geloven dat ik van hem afstam moet je zelf weten maar het schijnt echt zo te zijn(zegt mijn moeder en die liegt nooit)

Maar ben ik hier eigenlijk de enige die meedoet??? Jullie gaan allemaal alleen maar kijken toch???
Terwijl ik hier degene ben die verreweg het minste tilt:roflol:

Hoe kunnen we jou herkennen? Heb je een shirtje aan met Miss Deadlift erop staan?? :D

RubenSossa zei:
Hoe kunnen we jou herkennen? Heb je een shirtje aan met Miss Deadlift erop staan?? :D

Mmh nee was ik niet van plan...ik geloof niet dat heel de NPB ervan op de hoogte is dat ik het lef gehad heb om mezelf op een forum "Miss Deadlift"te noemen en als ik dat op mijn shirt zou zetten zou ik toch MINSTENS 200 kilo moeten gaan deadliften:rolleyes:

Mezelf omschrijven zal ook wel tot niets leiden...dus ik weet het niet...
Maar het zou idd wel leuk zijn als iedereen van dbb elkaar kon herkennen...

Miss Deadlift zei:
Mezelf omschrijven zal ook wel tot niets leiden...dus ik weet het niet...
Maar het zou idd wel leuk zijn als iedereen van dbb elkaar kon herkennen...
Adema is makkelijk te herkennen. Als je één of andere k*tecto ziet die tegen een paar powerlifters aan het b**chen is: that's him. :thumbs:

Ik herken je wel miss deadlift ;)

Samu is makkelijk te herkennen. Als je één of andere k*tecto ziet die tegen een paar bodybuilders op dbb aan het b**chen is: that's him. :thumbs:

:p

Ik zal niet te herkennen zijn :)

Oh ja, verder is Adema ook makkelijk te herkennen, omdat ie gedurende de hele dag naast me loopt en mijn broekzak vasthoud.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe moet ik jouw broekzak vasthouden dan? Zakt je broek anders af? Kun je geen riem betalen, Ruben ???

Check Prison Break!

Volgens Ruben is het verplicht om met leren pet, hondenriem met spikes, in een roze glitterposeerslip te komen - weten jullie daar meer van???

Adema zei:
Volgens Ruben is het verplicht om met leren pet, hondenriem met spikes, in een roze glitterposeerslip te komen - weten jullie daar meer van???

:roflol:

je vergeet de military belt met veldfles en voedselblik! ;)

Nou jongens, het ziet er retegeil uit daaro. Wordt weer een groot feest morgen. Zie jullie daar!!

Gezellig - hoe gaan we elkaar herkennen? Ik ken EQ en rubitcheps wel van gezicht, maar de rest niet.

Relax, tja ik zou zeggen tjek mijn 'IK MOET POEPEN' pic in mijn album :D ik zal miss ruben wel herkennen maar anderen niet denk ik. Spreek me maar aan voor de mensen die willen, zou leuk zijn.

Terug
Naar boven