AndroidHealthClinic

NK Powerliften 26-3-2006

Ken je mij ook niet meer Johan?:(

In het log "grenzenloze grenzen" staan nu al (verschrikkelijke) fotos van mij zodat iedereen hier kan weten wie ik ben:D !Dus als jullie dan allemaal naar mij toe komen dan kunnen jullie elkaar ook leren kennen;)

Het is sowieso aanbevelenswaardig om dat log eens telezen,het is veeeeel beter dan een soap:roflol:

:d jawelll tuurlijk ken ik je nog wel, just make some fun

• Topic Starter Topic Starter
Miss Deadlift zei:
Ken je mij ook niet meer Johan?:(

In het log "grenzenloze grenzen" staan nu al (verschrikkelijke) fotos van mij zodat iedereen hier kan weten wie ik ben:D !Dus als jullie dan allemaal naar mij toe komen dan kunnen jullie elkaar ook leren kennen;)

Het is sowieso aanbevelenswaardig om dat log eens telezen,het is veeeeel beter dan een soap:roflol:

Waar zijn die foto's dan?

Grote kans dat ik morgen vd partij ben... ik zal eventuele bekenden wel aanspreken.

Ik ben er morgen ook samen met johan dus als ge hem herkent zie je mij ook :)

vandaag met bryan (adema) met de auto heen geweest. toen we uit de auto stapten zagen we een jongen lopen met naast hem een shredded beast met huge biceps: paul (eq) en ruben (rubensossa) :D ben net weer terug en zeer tevreden, erg leuk om keer mee te maken. miss deadlift en massbuilder (wat een reus :p) ook nog gezien. geslaagd dagje dus :)

Zeker een geslaagde dag! En voor de haters hier; "Adema" is écht een shredded beast :p

eq_909 zei:
Samu is makkelijk te herkennen. Als je één of andere k*tecto ziet die tegen een paar bodybuilders op dbb aan het b**chen is: that's him. :thumbs:

:p
Goeie grap, karma! :thumbup:
Ware het niet dat ik eerst weer moet uitdelen... :mad:

Oja...

Wie heeft er allemaal die synthol gast gezien

Die armen... Ik ben echt jaloers :(

Foto's!!

eq_909 zei:
Oja...

Wie heeft er allemaal die synthol gast gezien

Die armen... Ik ben echt jaloers :(
ik! maar dat wist je al :p wat een lozer :mad:
ik vond de vrouwen van de body jam demonstratie een stuk interessanter btw :p

Laatst bewerkt:
Ben bekaf, maar was rete geslaagd. Op naar 9 april.

Was prachtig :D over 2 jaar hoop ik ook goed genoeg te zijn om mee te doen.

ik had volgens mij massbouwer gezien en mevrouw deadlift :D

Miss deadlift heb ik ook nog gezien. En jullie hebben mij allemaal ook gezien :D

ik misschien wel maar ik zou niet weten wie jij bent

Was een leuk dagje idd. Samen met Prophet op die body-pump wijven gegeild en jaloers zijn op Klaus Döring met z'n huge armen.

Btw, Adema is idd écht een shredded beast!

Ik was de lader met het XXLnutrition shirt aan :D lekker reclame maken :P

ik kom er ook net vandaan en ben 2 mensen van t forum tegengekomen, ik herinner me johanheeze en die andere naam ben ik ff kwijt:(

was een hele leuke dag alleen kreeg je wel een houten reet van die banken:D

groetjes

dan heb ik u wel gezien ja

Terug
Naar boven