MuscleMeat

No more ectomeals

Bezoekers in dit topic

powerclean blijft technisch verdomd moeilijk. had zelf ook filmpjes gemaakt met 60kg maar ik heb nog veel verbetering nodig.
 
Zeg homo, zou jij vandaag geen 125 gaan reppen op bank? :o :p
 
powerclean blijft technisch verdomd moeilijk. had zelf ook filmpjes gemaakt met 60kg maar ik heb nog veel verbetering nodig.
Idd , het blijft ook moeilijk om je techniek te laten beoordelen op film ...
Zeg homo, zou jij vandaag geen 125 gaan reppen op bank? :o :p
We zullen zien hoe goed het gaat straks . Lig nu nog effe wat carbs te loaden . Heb wel weer een kater . :rolleyes:
 
Idd , het blijft ook moeilijk om je techniek te laten beoordelen op film ...
Hoe bedoel je dit? Omdat je bijv niet helemaal goed kan zien wat je de explosieve lift inzet?

ps; hoe vaak ga jij wel niet uit in de week :D
 
Hoe bedoel je dit? Omdat je bijv niet helemaal goed kan zien wat je de explosieve lift inzet?

ps; hoe vaak ga jij wel niet uit in de week :D

Dat bedoel ik ja :)

Ik denk steeds vroeg te gaan slapen en dan kom ik weer volk tegen of dan belt er iemand en maak ik het laat . Zit sowieso aan 3-4 keer per week ... Dit heeft dan ook een negatief effect op mijn trainingen . Maar goed , er zijn ook andere dingen dan trainen alleen .


Squat
5x70
3x100
2x120
1x130
1x140
1x150
1x160

Had echt niet de energie om te reppen vandaag . 160 ging vlotjes .

Bench
opwarming
2x122,5 PR

Dit viel veel zwaarder dan verwacht . Een derde zat er niet in . Sowieso een fail @ triceps

DL
5x70
4x90
2x130
1x150
1x160
failx180 tot hier sumo gelift .
1x180 Ik dacht conventional te proberen . Ookal was ik hier vroeger veel minder sterk in ... Ik denk door het veranderen van stance bij het squatten en de powercleans dat ik beter conventional blijf liften . Ging echt heel makkelijk van de grond .

Circuit(3x12):
-Leg Extensions
-Leg curls
-Db OHP
-Calf raises
Nog een PR gehaald op ohp : 12x30 kg db presses .
 
Ik heb slecht nieuws denk ik . Ik heb mijn elleboog gisterennacht tijdens een caféruzie gestoten tegen de punt van een tafel . Ik hoop dat ik maandag kan banken maar ik vrees er voor want het doet rotveel pijn .
 
Ik heb slecht nieuws denk ik . Ik heb mijn elleboog gisterennacht tijdens een caféruzie gestoten tegen de punt van een tafel . Ik hoop dat ik maandag kan banken maar ik vrees er voor want het doet rotveel pijn .

Bon . Elleboog is terug oke ...

Vandaag wezen trainen , drie reps gesquat met 140 kg en moeten opgeven . Ben totaal kapot van de afgelopen werkweek en het weekend . Ga ipv ma-woe-vr di-do-za trainen . Morgen gewoon opnieuw gaan voor de 5x5x140 .
 
Bon . Elleboog is terug oke ...

Vandaag wezen trainen , drie reps gesquat met 140 kg en moeten opgeven . Ben totaal kapot van de afgelopen werkweek en het weekend . Ga ipv ma-woe-vr di-do-za trainen . Morgen gewoon opnieuw gaan voor de 5x5x140 .

Mijn plan is dus niet kunnen uitgevoerd worden . Heb dan vandaag maar een alternatieve training gedaan . Vrijdag dan recovery en maandag beginnen we met het volgende :

Ma
frontsquat : 5x5
bench: 5x5
powerclean : 5x5
assistance

Woe
backsquat : 3x3
OHP:3sets
DL : licht
pendlay : 4 sets
wide pullups : 4 sets

Vrijdag
frontsquats : 1-6RM
bench : 1-6RM
DL : een paar sets . Dat gaan voor een PR levert me weinig op , kan beter een aantal sets draaien . Uiteraard geen monstervolumes .
assistance

Vandaag
Frontsquat
5x5x100

Bench
6x60
4x80
2x100
1x110
1x115
2x122,5 Derde rep ook nog uitgedrukt maar mijn kont kwam van de bank

Conventional DL
8x70
8x90
6x100
6x130
6x160
3x160
3x160

TNG allemaal .

Machine shoulder press
4sets

CGBP
8x70
6x80
8x90

Zo even afgebeuld en maandag ingehaald . Combinatie van intensity en volume . Vanaf maandag terug TM .
 
Laatst bewerkt:
Clean + press
5x50
5x70
5x80 Heb een filmpje . Gsm viel wel op de grond na de tweede rep dus alles staat er niet op .

Backsquat
3x3x120

DB ohp,seated
8x24
8x28
8x32 PR
7x32

BW wide pullups
4x14

Vertikal rows
3 sets
 
nette cleans man (en presses offcourse)

sterke db oh press
 
nette cleans man (en presses offcourse)

sterke db oh press

Thanks man . Cleanen ging lekker , dat pressen iets minder . Zoals gewoonlijk dus . :)

Maandag 5x5 frontsquatten , powercleanen en benchen .
 
Nette DB presses, wat duw je strict met een bb?
 
Nette DB presses, wat duw je strict met een bb?

Geen reet . 65 kg ofzo . Beginpositie bevalt me ook niet . Met db's kan je gewoon lekker naast je drukken , met een bb moet je voor je uit drukken en daar ben ik heel erg zwak in . Lack of tricepspower .
Die db presses zijn seated , strict en fullrom uiteraard .
 
nette lifts hier :thumb:
 
Powerclean
5x5x80 Ging niet echt lekker , zaten vaak foutjes bij .

Bench
opwarming
4x112,5
3x112,5
5x110

Triceps totaal leeg , tekort aan power en vermoeid .

Frontsquat
5x90 Zwaar , gestopt .

Hmm . Ofwel ben ik vrijdag te hard gegaan en was het volume te hoog ofwel ben ik toe aan een deload . Misschien deze week eens wat afremmen en lichter gaan en gaat het volgende week weer beter .
 
Goede training, ik wou dat ik ook zo'n gym had, banden en kettingen is hetgeen ik nog mis in mijn gym!
 
Heb even gecheckt ... Dit is de 6de week dat ik TM doe . Tijd voor een deload dus . Gains heel beperkt , deadlift zelfs ietwat achteruit gegaan . Bench ongeveer hetzelfde gebleven .
Denk erover na om te beginnen met die Russische routine .

http://www.geocities.com/Colosseum/Arena/1435/russian.html

1rm ga ik bewust iets lager invullen dan die echt is om zeker te zijn dat ik niet ga falen . Bench : 125 , squat : 160 , deadlift : 185 .
 
Extended routine?
 
Heb even gecheckt ... Dit is de 6de week dat ik TM doe . Tijd voor een deload dus . Gains heel beperkt , deadlift zelfs ietwat achteruit gegaan . Bench ongeveer hetzelfde gebleven .
Denk erover na om te beginnen met die Russische routine .

Door veel zuipe, weinig slapen en onregelmatig trainen kun je mogelijk "gains" misschien nog wel beter beperken met "die russische routine" -Just my 2ct.
 
Back
Naar boven