AndroidHealthClinic

No more ectomeals

Lekker bezig hiero, vraagje: wat voor richtlijnen heb je voor je training aangezien je niet op vaste dagen traint volgens mij + wat eet je zoal op een dag?

• Topic Starter Topic Starter
Lekker bezig hiero, vraagje: wat voor richtlijnen heb je voor je training aangezien je niet op vaste dagen traint volgens mij + wat eet je zoal op een dag?

Op zich train ik driemaal per week . Dwz dinsdag , donderdag en zaterdag .
Dinsdags doe ik squats , bench en rows . Allemaal 6-10 sets à 85-95 percent.
Donderdag deadliften , weighted pullups en 1-3 sets OHP . Zaterdag is pompdag en zou ik normaal squatten , benchen en opnieuw roeien (allen 3-5 setjes 6-8 reps) . Maar de laatste drie weken ben ik telkens omwille van mijn vriendin en andere zaken .
Plan is terug driemaal per week te trainen want ik ben echt aan het krimpen en reppen gaat me echt niet meer af .
Qua eten komt het meestal neer op een shake 's ochtens met een liter volle melk , 100 g havermout , banaan en 50 g whey rond 10 uur . 's Middags eet ik op werk een dagschotel (vlees/vis met pasta/aardappels/rijst) . Tegen 14u30 ga ik trainen , kom terug werken rond 17 uur en eet meestal iets pasta-achtigs of iets van de Micky D . Werk tot 23 uur , drink wat bier en eet een steak of iets van vis met een beetje rijst /pasta / brood . En dan kom ik thuis , drink ik nog bier en eet noten / pizza of kaas .

Moet de komende weken 7op7 werken omdat mn souschef op reis is voor 20 dagen . Plan is om dan voor even maandag , woensdag en vrijdag te trainen . Zal waarschijnlijk neerkomen op easy pompen en zorgen dat ik niet teveel mass kwijtraak want mn BW is momenteel peilsnel aan het dalen .

Die bench van jou is sterk man!

Die bench van jou is sterk man!

Thanks . Doel is binnen 4 weken 5 singles te drukken met 140 en de vijfde week het magische getal de drukken :)

Voorbeeldje van wat mijn vaste maaltijden zijn overdag :

flj2oy.jpg

Kalfslapje met aubergines , gebakken aardappeltjes en tomaten-paprikasaus
OF
rid9qw.jpg

Onze Belgische steak met frieten !

Ziet er lekker uit, man! Als ik nog eens in Mechelen ben, wil ik sowieso eens komen eten bij jou. Dan PM je maar welk restaurant je werkt.

Ziet er lekker uit, man! Als ik nog eens in Mechelen ben, wil ik sowieso eens komen eten bij jou. Dan PM je maar welk restaurant je werkt.

Vette shit man . Dit is trouwens iets wat ik voor mezelf en mn collega's maak of wat mn souschef voor me maakt (heb meestal geen tijd om voor mezelf te koken) . Je vindt bij ons gerechten van 18 t.e.m. 40 euro en er zijn ook menus en ribbetjes à volonté !

Squat
opw
1x5x120
5x5x145

Bench
opw
8x1x130 PR

Row met DS
opw
5x5x120

Bandpullaparts 3x20 en rope crunches 3x25.

Even vergeten hoe zwaar 5x5 is ...

harde training again

Sumo DL
opw
3x3x200

Easy .

Strict ohp
opw
3x3x75

Easy .

Pullups
1x5xBW
2x10xBW+15 PR
2x6xBW+20

20 mins cardio , geen tijd voor r/c-stuff

Je bent echt super hard vooruit gegaan de laatste tijd, nice!

Je bent echt super hard vooruit gegaan de laatste tijd, nice!

Jup ! Thanks .

Squat
opw
10x1x160

Min 20 sec en max 60 sec rust tss sets . Vewy easy .

Bench
opw
5x5x115 Pr , brutal speed

Row met ds
1x10x80
1x5x110
4x3x130

Curls , bent-over side raises , facepulls en 20 mins cardio

Totale trainingsduur : 1h10 min . Pumped .

Kleine update na 5 dagen werken , 12-13 uur per dag : BW episch gedaald tot 92 kg . . . Vanaf volgende week toch een manier proberen vinden te trainen en vooral meer te eten . Chocomelk en weightgainers zijn een optie .

Idd, iets van vloeibaar spul wat je makkelijk kan wegdrinken tussendoor. Heb hier nog een "recept", geen idee of het te zuipen is, ben van plan het zelf ook nog eens te maken.

Rijst shake met proteine poeder
Voor 1 shakebeker (standaard beker van 0.7, helemaal vol is het 0.8 past net)
200 gr ongekookte rijst
80 gr proteine poeder
rijst koken, nachtje in de koelkast
200 gr rijst in de blender met water en het proteine poeder, blenden maar.
en bam: 1 shakebeker vol, 1000/1100 cals ofzo. 2 goede maaltijden, gemakkelijk weg te drinken.

Fullsquat
opw
3x3x140
2x2x150

Bench
3x3x120

Pullups
3x8xBW

DB Rows
3x8x46

Idd, iets van vloeibaar spul wat je makkelijk kan wegdrinken tussendoor. Heb hier nog een "recept", geen idee of het te zuipen is, ben van plan het zelf ook nog eens te maken.

Rijst shake met proteine poeder
Voor 1 shakebeker (standaard beker van 0.7, helemaal vol is het 0.8 past net)
200 gr ongekookte rijst
80 gr proteine poeder
rijst koken, nachtje in de koelkast
200 gr rijst in de blender met water en het proteine poeder, blenden maar.
en bam: 1 shakebeker vol, 1000/1100 cals ofzo. 2 goede maaltijden, gemakkelijk weg te drinken.
Word dat niet heel papperig? Ik doe altijd melk + whey + nutrix. Zijn ook heel wat calorien.

Geen idee man zou best kunnen, heb het nog niet gemaakt.

Njah , die rijst ga ik niet in een shake gooien . Mijn ontbijt is 100 g havermout ,1 banaan , 1 l volle melk , 2 bollen vanille-ijs , 50 g whey , 5 g bcaa's atm . Het is dat ik vaak de tijd niet heb nu om te eten ook ... BW is nu teruggedaald naar 90,6 in de ochtend . Lifts zullen wsl met 10 kg gedaald zijn . Maar vanaf donderdag vliegen we er weer in !

Schema hoeft niet te nauw gevolgd worden , heb richtlijnen en doelen in mijn hoofd waaraan ik me wel zal houden...
Ik wil voor het eind van dit jaar een 150+ bench , 200 squat en 250 sumo DL .

Dinsdag
-squat : 75-95 percent , volume
-bench : vijfjes
-rows : heavy
-rehabstuff

Donderdag
-deadlift : triples , doubles @ 75-85 %
-weighted pullups
-ohp : low volume

Zaterdag
-boxsquat : speed
-bench : 75-95 % , volume
-rows : heavy
-rehabstuff

Saaie meuk , maar ik ga erop gaan .

Yo .

Ook precies achter die wijvenoefening een plusje haha.

Halfsumo DL
opw
1x6x180
1x3x200
1x3x190

Easy beginnen . Terug wennen .

Bench
opw
5x5x110

Assistance
3x12 rows , one handed rows 2x10 , rope pushdowns , etc ... Pompen .

Terug
Naar boven