XXL Nutrition

No more ectomeals

Bezoekers in dit topic

Nette krachtstats!

Ik las toevallig net even je logje , moest wel even lachen in het begin. Meest hardcore gym van antwerpen HOP en dan de website met het logo en daaronder : Binnenkort ook ZUMBA !!! :D

Daar train ik al lang niet meer . Ze zijn helaas verhuisd naar Keerbergen (30 km van hier) . Ik train nu in een veel gayere gym . Maar goed er staat alles wat ik nodig heb . Of toch voorlopig nodig heb .
 
Doet ge ook mee de 12de? (deadlift matchke)

bon, om hoe laat moet ik daar zijn vanavond, met al dat lekker eten hier:D
 
Doet ge ook mee de 12de? (deadlift matchke)

bon, om hoe laat moet ik daar zijn vanavond, met al dat lekker eten hier:D

12 de wat ? November ? December kan ik wsl wel maar 12 november ben ik juist terug en w het quality time met de vriendin :D
 
Net even paar bladzijden van je logje doorgenomen en voor wat jij allemaal naar binnenspeelt, sta je ongelofelijk droog :D! Ook sterke krachtstats, man!
 
ik ben fan van je voedingsschema :D
 
Thanks .


Ik ook . :D


Tempting . Moet ik eens over nadenken . Train jij in de HOP ofzo ?

Bijlange niet, ik ben van West-Vlaanderen en train thuis. Over die deadlift wedstrijd is er een topic hoor.
 
Krijg je al die maaltijden van je baas? :D
 
Krijg je al die maaltijden van je baas? :D

Mijn baas laat mij gewoon doen . Ik ben chef dus ik doe basicly wat ik acht dat nodig is :D
 
Gisteren nog gegeten : 2kg lasagne . Verder liter melk en that's it :o
Vannacht ziek geworden , koortsig , verstopte neus / sinussen . Blegh , en ik wilde zo graag gaan deadliften .
 
Genezen nu , tijd voor updates .
Eten vandaag :
-100 g havermout
-1 monster calzone pizza
-220 g hertenvlees
-300 g roastbeef
-boontjes
-kroketjes
-mosterdsaus
-3 appelsienen
-liter melk
-banaan
-50 g whey
-3 sint jakobsvruchtjes
-50 cl ice-tea
-2 gin-tonic

Morgen oftewel overmorgen trainen . Vermits ik in Thailand wsl niet kan trainen en ik volgende week dus vertrek voor drie weken , ben ik van plan deze week er hard tegenaan te gaan . Ik hoop dus oa bench - ,oh- , row- en deadliftpr's te zetten .:D
 
Bro, ik zeg je 1 ding; pas in godsnaam goed uit met wat je eet in die apenlanden.

Je kan beter 3kg afvallen doordat je niet zo goed gegeten hebt dan 6kg doordat je een of andere tieves bacterie hebt opgelopen vanwege het onhygiënische eten.
Trust me ik kan het weten....alleen was het 8,5kg bij mij.

Nice voeding trouwens :cool:

Succes.
 
Bro, ik zeg je 1 ding; pas in godsnaam goed uit met wat je eet in die apenlanden.

Je kan beter 3kg afvallen doordat je niet zo goed gegeten hebt dan 6kg doordat je een of andere tieves bacterie hebt opgelopen vanwege het onhygiënische eten.
Trust me ik kan het weten....alleen was het 8,5kg bij mij.

Nice voeding trouwens :cool:

Succes.

Hehe , geloof me ik ga in luxeresorts verblijven dus qua voeding gaat dat meevallen . Ik ga sowieso niets rauw eten en water kopen .


Bench
opw
1x1x125
5x1x135 PR
1x1x130
1x2x110 :o

Nice , alleen wat irritatie in mijn linkerschouder omdat ik die moeilijk lock .

Halfsumo DL
opw
1x1x200
1x1x220
1x1x225 Evenaring PR
1x1x220
1x1x210

Sumo deadliften owns .

Dips
1x8xBW
1x5xBW+10
1x5xBW+15
1x5xBW+25

Morgen wordt er gepompt , donderdag gaan mijn benen eraan en zet ik een OH press PR en dan gaan we naar Thailand . Ik hoop dat er gyms zijn want 3 weken niet trainen vind ik ietwat te lang . Geen zin om terug te komen en 20 kg slapper te zijn op de main lifts .
 
Verder goed gegeten vandaag ...
100 g havermout , 50 g whey , banaan , paardensteak met puree , 2 bigmacs en een double cheese , melk , noten
 
Nice Bench!

Wat bedoel je overigens met halfsumo? Conventioneel = Greep buiten de benen, Sumo = Greep binnen de benen.
 
wtf... eet jij serieus paard?

is dat lekker?

ik ken namelijk nog een manege vol hiero, dan ga ik daar ook maar eens een nachtelijk bezoekje doen
 
Ik heb afgelopen week ook voor het eerst paardenvlees gegeten... Is best goed te doen, wel heel anders dan biefstuk of kip ofzo.
 
Back
Naar boven