Fitness Seller

No more ectomeals

Bezoekers in dit topic

Lijkt wel een beetje een rage te worden dat paardeneten. Heb het nog niet in de Dirk gezien hier:D

Maar om Loo even bij te staan: Zat ook in een luxe resort Tunesie en ik heb een spoor getrokken van daar tot hier in Nederland. Helemaal uitgekakt teruggkomen en niks raars gegeten ofzo.. Maargoed, genoeg advies. Je moet iig lekker uitrusten na al je gechefkokkert.
 
Nice Bench!

Wat bedoel je overigens met halfsumo? Conventioneel = Greep buiten de benen, Sumo = Greep binnen de benen.
http://www.youtube.com/watch?v=-dpRChwpmaM Halfsumo
http://www.youtube.com/watch?v=Bqth7mAIw4E Sumo
wtf... eet jij serieus paard?

is dat lekker?

ik ken namelijk nog een manege vol hiero, dan ga ik daar ook maar eens een nachtelijk bezoekje doen

Ik heb afgelopen week ook voor het eerst paardenvlees gegeten... Is best goed te doen, wel heel anders dan biefstuk of kip ofzo.

Paard is heel lekker!

Lijkt wel een beetje een rage te worden dat paardeneten. Heb het nog niet in de Dirk gezien hier:D

Maar om Loo even bij te staan: Zat ook in een luxe resort Tunesie en ik heb een spoor getrokken van daar tot hier in Nederland. Helemaal uitgekakt teruggkomen en niks raars gegeten ofzo.. Maargoed, genoeg advies. Je moet iig lekker uitrusten na al je gechefkokkert.

Ik eet al paardenvlees van toen ik net vlees kon kauwen . Het is een traditie in mijn geboortenstad . http://www.vilvoorde.be/asp/vrije_tijd_cultuur_en_toerisme.asp
 
Pullups
1x6xBW
1x12xBW+10
2x8xBW+20

T-bar rows
1x6x60
1x8x80
1x8x100
1x5x120
1x5x130

DB rows
3x24x46

Curls
3x8

Pumped .
 
Kon je daarna nog door de deur?

Ja , zijlings .

Vandaag gegeten :
-10 broodjes Margriet met chocopasta , ham en kaas
-2 liter melk
-soep met pasta en kip
-400 g rundsvlees
-frieten
-sla
-2 glazen rode wijn

So far .
 
Laatste training voor Thailand .

Squat
1x6x90
1x5x110
1x2x130
1x1x140
1x1x150 Vanaf hier riem aan .
1x1x160
1x1x170
1x1x180
1x1x185 PR
1x4x170 PR
1x3x150 Vanaf hier 3 seconden pauze onderin
2x1x150

190 had er waarschijnlijk ook ingezeten maar ik durfde niet gezien ik enkel beschik over een rack zonder safeties en er geen hond te bespeuren was in de gym .

Strict OHP
1x5x60
1x2x70
1x1x80
2x1x90 PR
3x1x85

Een pr op een oefening die ik al ruim een maand enkel heel licht doe . Nice .

Row met ds
1x5x85
1x3x95
1x3x120
1x3x140
1x3x150
1x2x155

BW = 93,5

Zo , nu tijd om al mijn gains weg te zuipen in Thailand .
 
mooie pr's nog ff voordat je weggaat! veel plezier daar!
 
Jij bent echt goed gegaan de laatste maanden! Eikel. :p
 
Yo peeps , woensdag ben ik terug uit Thailand . Ga ik het laatste beetje kracht dat ik nog in mijn tere lijf heb wegnken met mijn vriendin en donderdag begin ik alweer aan het heropbouwen van mijn beestige fysiek en monsterstats .
Trainingen donderdag en zaterdag zullen wat hoger liggen in reps dan dat jullie gewoon zijn van mij , maar niet getreurd volgende week start ik met 5x5 op de hoofdoefeningen . Focus zal voral liggen op de squat want ik wil die 200 grijpen vor het einde van dit jaar en ik wil mijn gaye triceps versterken omdat dat het zwakke puntje blijft in presses . Dus verwacht een set of 12 per week aan close grip banken .
Ik heb geen idee wat ik weeg nu maar ik zie mezelf wegsmelten als boter in de zon . IK ga mijn tijd zoals gewoolijk dan ook niet verkloten aan isolatieshit en het houden bij een paar simpele oefeningen . Dus squats (10-15 sets/week) , close grip banken (8-12 sets/week) , deadliften (3-5/week) , oh pressen (8-12/week) , banken (3-5 sets/week) en roeivarianten (+-20 /week) .

Goed genoeg gezeik ,

Groeten .
 
Hopelijk zit je weer snel op je oude niveau succes :)
 
En, sta je ook lekker droog nu?!!
 
Misschien kun je nog even snel voedsvergifiging oplopen en alsnog ripped worden voor je het ijzer in vliegt.

Nee dankje , die heb ik vorig jaar al gehad . Ik ga puur op het bier gaan . BEsides , mijn vriendin wilt me niet ripped :)
 
Beetje goeie vakantie gehad?

Héérlijk om weer te beginnen na een rustperiode:D
 
Beetje goeie vakantie gehad?

Héérlijk om weer te beginnen na een rustperiode:D

JA man heb me rotgeamuseerd . En ik ben nu rescuediver bij Padi dus als ik volgende keer op vakantie voor mijn master ga , dan kan ik zowat overal ter wereld duikinstructeur worden .
 
dus jij zweert meer bij high volume in de zin van veel sets maar weinig reps? je had een bericht geplaatst in me log daarover namelijk
 
Nice, jammer dat je niet gelijk gebruik hebt gemaakt om je babyfat te schrapen!
 
Back
Naar boven