XXL Nutrition

Nieuws NSMB Strong Man Cup Belgium

Friesland ook echt als apart land in de openingspost:p

Lekkere wedstrijd wat een zalige deelnemerslijst. Ook bangelijk dat die gast van Canada mee doet.

• Topic Starter Topic Starter
Update !!

Yess!! wat een harde onderdelen!!

slopers,maar super tof!!

groet de hulk

Ik sluit me bij de wijze woorden van de hulk aan!

I like very much!! Alleen Guust zal wat worden zeg haha.

belooft zeer spannend te worden

whoehahahaha, ik ga al verrot zijn na het eerste event, mag ik daarna met pensioen?

Nee, jij moet minstens nog 6j. meedraaien ;) En Didi 8j. is wa jonger he :D

Maar ... Alles kan gebeuren op een wedstrijd, de winaar is nooit op voorrand gekent! Ma kga me van men grootste en agressiefste kant laten zien. Jimmy, SMASH !!! (Ooit hoop ik deze kant eens mee te kunnen nemen naar internationale gronden)

Maar zo wel de events als de atleten zien er bruut en intresant uit. Zal een leuk knok partytje worden :D

Laatst bewerkt:
David ik denk dat we verplicht op pensioen moeten na deze wedstrijd. We gaan alle twee in de spoed belanden :D Maar voor we daar zijn gaan we er nog een lap opgeven hé ;)

Brute events !

Homo's !!! één maand rusten en jullie moeten er terug staan voor Vlaanderen op 4 september. :D

5 more weeks to go ....

pffff iedereen kan na deze wedstrijd de ziektewet in:P...keihard aa saghhbii...Mischien ben ik er ook om Jan"the red hulk" Wagenaar er doorheen te rammen

De kleine jan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha toepasselijke bijnaam.

But Jimmy "The Belgian Beast" will be ready to kick ass ...

And he is not afraid, to say " the titel will be mine again " ...

sully.jpg

You will not get my Hamburgers, you Red friesland Bastard!!! GGGGGrrrrrrrr !!!! [Afbeelding niet meer beschikbaar]

;) (da is speciaal voor de gasten die op CL holland waren :D )

Terug
Naar boven