- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
( 1 of 2 kan maar 5. Hebben ze schrik van mij of iemand of is het iets anders) Ik heb een verzoenings brief verstuurd in de hoop dat er toch nog 1 of 2 atleten uit kunnen komen, maar ik weet het niet zene ...
(maar dan moet je wel geschoren zijn).

diene Baboumian was anders ook geen gigant maar wel sterk
, blijf ziek lopen, hopelijk kunnen ze me maandag al meer zeggen na de ct-scanWie vindt er hier nog dat als je de tweede sterkste man van je land bent je ook moet meedoen met de strongman cup net zoals Simon vorig jaar deed?
Jongen ik ben in topvorm ik mag dan wel klein zijn maar ik liep vorige week een 420 yoke he. Gedeeld door bw versla ik u met ene hand op de rug dus die dumbbell mag je hebben maar voor de rest ga ik schade aanrichten. Ik verwacht ook wel een stukje kloekkloe of zoals jullie die chinees na afloop noemen. En nu kickt de whiskey trouwens hard in dus ik ga in mijn veels te heet nest kruipen en hoop wat slaap te kunnen vatten haha.
Jan? Jan is brutaal Jimmy. Hij gaat daar doorheen komen als een stoomwals!!

Wie vindt er hier nog dat als je de tweede sterkste man van je land bent je ook moet meedoen met de strongman cup net zoals Simon vorig jaar deed?

Beste david en steph,
Beste david en steph,
ik heb me niet ingeschreven voor deze wedstrijd met als enige reden dat deze wedstrijd mijn petje te boven gaat (ja, dat geef ik eerlijk toe). De onderdelen zijn te zwaar voor mij. Momenteel ben ik niet klaar voor een wedstrijd van dit kaliber (is bijna een champion's league). Ik geef mezelf tijd alvorens zo'n wedstrijden aan te pakken.