AndroidHealthClinic

Nieuws NSMB Strong Man Cup Belgium

ik voel nu een hele sterke drang om die nippeltwistfoto op internet te droppen hahah...

• Topic Starter Topic Starter
LOL

Zal een zicht zijn hahaha.
Ik hou je niet tegen ...

Dan word men imago wel wa aangesproken, maar dan word het van sekte leider & monopoly baas, Direct gebombardeerd tot onozelaar en een beetje seksueelgefrustreed.

Maar keb ne grote rug ;)

een beste rug!!...nee joh...zoiets zou ik je nie aan doen..al vind ik wel dat je minder aan de koffie moet!!!..straks krijg je nog een hart inzakking ofzo!:P...maargoed al wou ik het wel ik zou bij god nie weten hoe ik zoiets moet doen!..dusja je bent safe aa sachbeee

:bang:hahaha,pas op beast!!

de eerste ronde hamburgers was voor jou,hahaha,maar de tweede ronde is voor mij.

:p

Als dit een B-klasse wedstrijd is, dan wil ik wel eens de gewichten van de A klasse zien...

Binnen 19 dagen is het zo ver de Belgian Strong man Cup.

Iedereen klaar ?? Iedereen komt toch nog ?? (Geen vraag voor de Belgen :D)

Zaterdag 24 juli, hoogstraat Bazel (9150) Start om 16u !!! (duurt tot 20u)

"Mensen die een hotel hadden (zijn er maar een paar)stuur me een pm waneer jullie ariveren en terug vertrekken " (anders kan ik het niet boeken)

Jonguh ik ben er al moet ik mezelf op krukken en in een rolstoel komen weren!

Maar op u vertrouw ik Gijs mijne jongen (t'is de rest soms ;) )

En in vorm ???

En hoe zit het me Jan "the red Hulk" ???

Spijtig bericht gehad vandaag.

Zo goed als alle Duitse deelnemers hebben afgezegt voor de Cup door middel van blessure ??? ( 1 of 2 kan maar 5. Hebben ze schrik van mij of iemand of is het iets anders) Ik heb een verzoenings brief verstuurd in de hoop dat er toch nog 1 of 2 atleten uit kunnen komen, maar ik weet het niet zene ...
Ik vindt dit weeral triestig voor de sport, 2 weken voor de wedstrijd ...
Maar is ook goed is 250 euro in de Club kas van de NSMB (inschrijvings geld)

-Michael Laabs 38j. 150kg (Germany)
-Reinhard Sauter 41j. 150kg (Germany)
-Chris Holzner (Germany)
-David Lukacs (Germany)
-Kevin Ansu Yeboah (Germany)

De de kansen vergroten weer voor veel mensen.
Hopelijk blijft het hier bij en vallen er niet meer last minit fly's af.

We zitten tot nu toe met 13 deelnemers voor deze internationale Strong man cup.
Er kan nog 1 bij moest er intresse zijn (bv Karel Vanhulsel (B) of Fouad Hasani (NL))

Tot binnen 2 weken iedereen. :D

Zou het niet de eventuele dopingcontrole kunnen zijn :)?

Jamer om te horen maar om eerlijk te zijn had ik het wel een beetje verwacht van die half bakken strongman duitsers. Die Sauter met zijn bond wordt in Duitsland sowieso al niet serieus genomen. Hij wilt daar concurreren met Heinz tegen beter weten in en zet records die op z'n zachts gezegd opmerkelijk zijn. De wedstrijden die hij organiseert zit 0,0 conditie in en zo zien ze er ook uit. Gelukkig heeft die baboumian niet uitgeschreven. Dat is 1 van het Ollesh kamp, en een goed atleet.

Ik ben er natuurlijk bij Jim! I'll eat you alive:cool: (maar dan moet je wel geschoren zijn).

Ja da is waar lex ( had da ook hier en daar eens horen vallen. Maar ja je moet iedereen eens een kans geven)

Waar is men scheer mes :D

@Wouter: Het kan er mee te maken hebben wie weet.

Jongen ik ben in topvorm ik mag dan wel klein zijn maar ik liep vorige week een 420 yoke he. Gedeeld door bw versla ik u met ene hand op de rug dus die dumbbell mag je hebben maar voor de rest ga ik schade aanrichten. Ik verwacht ook wel een stukje kloekkloe of zoals jullie die chinees na afloop noemen. En nu kickt de whiskey trouwens hard in dus ik ga in mijn veels te heet nest kruipen en hoop wat slaap te kunnen vatten haha.

Jan? Jan is brutaal Jimmy. Hij gaat daar doorheen komen als een stoomwals!!

Ze zijn hier in België erger gewend :D

verdoken "kijk mij sterke smurf zijn"-opmerking:D:D:D:D diene Baboumian was anders ook geen gigant maar wel sterk:eek:

ot: ik neem de rode lantaarn wel voor m'n rekening, kreeg woensdag geen 120 log meer boven mijn hoofd:headbang:, blijf ziek lopen, hopelijk kunnen ze me maandag al meer zeggen na de ct-scan
Didier gaat eens keihard bewijzen dat hij wel degelijk de tweede sterkste man van België is want Karel durft de uitdaging toch niet aan...janet
Wie vindt er hier nog dat als je de tweede sterkste man van je land bent je ook moet meedoen met de strongman cup net zoals Simon vorig jaar deed?

Jongen ik ben in topvorm ik mag dan wel klein zijn maar ik liep vorige week een 420 yoke he. Gedeeld door bw versla ik u met ene hand op de rug dus die dumbbell mag je hebben maar voor de rest ga ik schade aanrichten. Ik verwacht ook wel een stukje kloekkloe of zoals jullie die chinees na afloop noemen. En nu kickt de whiskey trouwens hard in dus ik ga in mijn veels te heet nest kruipen en hoop wat slaap te kunnen vatten haha.

Jan? Jan is brutaal Jimmy. Hij gaat daar doorheen komen als een stoomwals!!

Easy on the whiskey mate !! :D

Beste david en steph,

ik heb me niet ingeschreven voor deze wedstrijd met als enige reden dat deze wedstrijd mijn petje te boven gaat (ja, dat geef ik eerlijk toe). De onderdelen zijn te zwaar voor mij. Momenteel ben ik niet klaar voor een wedstrijd van dit kaliber (is bijna een champion's league). Ik geef mezelf tijd alvorens zo'n wedstrijden aan te pakken.

Beste david en steph,

ik heb me niet ingeschreven voor deze wedstrijd met als enige reden dat deze wedstrijd mijn petje te boven gaat (ja, dat geef ik eerlijk toe). De onderdelen zijn te zwaar voor mij. Momenteel ben ik niet klaar voor een wedstrijd van dit kaliber (is bijna een champion's league). Ik geef mezelf tijd alvorens zo'n wedstrijden aan te pakken.

Janet !

Terug
Naar boven