AndroidHealthClinic

Sticky Oefeningen-Gids

Goed voor wie wil beginnen ! =D

er is nog iets voor schouder dat ik ook soms doe : het is niet lateral raise maar front raise
links en rechts afwisselend. welke spier zou je daar mee doen?

• Topic Starter Topic Starter
er is nog iets voor schouder dat ik ook soms doe : het is niet lateral raise maar front raise
links en rechts afwisselend. welke spier zou je daar mee doen?
Dat is voor de voorste schouderkop. Wie de borst en schouders goed traint met de basisoefeningen heeft meestal geen nood aan deze extra isolatie-oefening. Je kan er zelfs TE grote voorste koppen van krijgen en dat is geen gezicht.

Dat is voor de voorste schouderkop. Wie de borst en schouders goed traint met de basisoefeningen heeft meestal geen nood aan deze extra isolatie-oefening. Je kan er zelfs TE grote voorste koppen van krijgen en dat is geen gezicht.

ok.
ja ik zie dat bij lateral shoulder raise ook de andere wordt gedaan ( assistent spier )
ik zal het maar houden bij de lateral
3*12 in een 3* weeks fullbody ^^

thanks hiermee maak ik m'n schema!!!

zeer handig!

Kijk da's nog 's handig
Er blijken ook applicaties te zijn waar je alles kan bijhouden en je variatie stimuleerd...

Nice!

Handig topic! Kende Exrx.net al, maar in de reacties toch nog andere goede sites tegengekomen. Bedankt :D

ik ben 12 jaar en wil blokjes buik en een beetje spieren ik heb 2 dingen van 15 kg hoe krijg ik dit snel en ik eet goed slaap goed en soms ruk ik me op ofzo maar sit ups doe ik enzo maar ik wil het heel snel hoe kan ik dit het snelst krijgen

ik ben 12 jaar en wil blokjes buik en een beetje spieren ik heb 2 dingen van 15 kg hoe krijg ik dit snel en ik eet goed slaap goed en soms ruk ik me op ofzo maar sit ups doe ik enzo maar ik wil het heel snel hoe kan ik dit het snelst krijgen

soms ruk ik me op!!!:eek: zit je wel op het juiste forum?:) kleine smeerlap!:mad:

stop!

soms ruk ik me op!!!:eek: zit je wel op het juiste forum?:) kleine smeerlap!:mad:
lol????? waar slaat dat op ik word gepest en al daarom wil ik ook trainen.....

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

kan iemand een serieus antwoord geven?

Dat wordt 1000 situps per dag, en vergeet je biceps niet.

maar ik snap niet wat biceps is.... ik heb 2 van die gewicht dingen van 15 kg wat kan ik ermee

prachtig gemaakt mag je deze oefeningen ook doen als je bijna 14 jaar bent ?

dit is echt handig , in de fitness word ik niet echt serieus genomen terwijl ik er helemaal voor wil gaan, en de oefeningen correct wil uitvoeren.

Nu heel vaak herbekijken en nadoen thuis & daarna in de fitness, hartelijk bedankt :)

mvg

Terug
Naar boven