XXL Nutrition

Sticky Oefeningen-Gids (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zeer goede opsomming; heb er zelfs paar nieuwe bijgeleerd.
Als ik dan toch moet vitten; de biceps-oefeningen zijn wat eentoning.
Persoonlijk vind ik de 21-curls zeer effectief.
 
heb je voor de biceps wel is een bicep hold gedaan...?
dan ben je in de chin up positie en dan zijn je biceps 90 graden..
heel langzaam zakken en dan weer naar 90 ... echt fijn
 
Erg fijn dit:) ik ga binnenkort ook beginnen en dit is erg handig :)
 
of nog even met elastiek of een (piece of tubing) nog even 2 -3 sets 30-40 herh doen werkt ook wel goed na je normale bicep training
 
is het normaal als ik met shrugs beetje brandende pijn krijg in me schouders en echt heel hard gekraak hoor telkens als ik een shrug doe alsof alles over elkaar schuift
 
is het normaal als ik met shrugs beetje brandende pijn krijg in me schouders en echt heel hard gekraak hoor telkens als ik een shrug doe alsof alles over elkaar schuift

Nee dat is niet normaal, sta je niet te ver achterover zodat je je onderug erg belast?
 
dit zocht ik al een hele poos :)
 
Dit is erg handig,gewoon duidelijk en overzichtelijk,heb er ook al veel aan gehad.
 
Bedankt, super dat er een kort filmke bij elke oefening zit, zodat we ze correct uitvoeren.

Ik voel nu tenminste dat ik train.
 
echt handig!

thx!
 
Leuk! Ik heb al een paar nieuwe oefeningen gezien die ik wil gaan proberen :cool:

Thnx man!
 
erg handig dankje
 
Je biceps zijn naast een armflexor ook een onderarmsupinator. Verders is je biceps het sterkst bij voledige supinatie.

Geproneerde- en/of neutrale grip betekend dus minder betrokkenheid voor de biceps waardoor het accent naar de andere flexoren verschuiftj

Je ben je er van bewust dat dit voor 98% op dbb niet te begrijpen is? ;)
 
Zalig!! Bedankt, hier ben ik al even naar op zoek!
 
Vraag ik ben een beginner, maar hoevaak moet ik dit soort oefeningen doen. Weet er echt niks van en zou graag hulp hebben.

thx
 
Back
Naar boven