- Waardering
- 761
ofwel 80 kilo wegen en veel drills/agillity work doen?
Lijkt me ook veel nuttiger. Extra BW is wel handig als je naar de ring gaat. Zorg gewoon dat je niet teveel vet gaint en dat je snel blijft.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ofwel 80 kilo wegen en veel drills/agillity work doen?
Daarom is kracht winnen de grootste prioriteit. Veruit. ik ben wel van plan in de zomer wat sprints te doen en gewoon lekker te basketballen op pleintjes enzo. Maar geen extensieve dagen vol plyo. Met plyometrische reactie zit het wel goed. Ik spring nu een ruime 70 centimeter met erg zwakke benen. Uit stilstand is dat de helft ofzo. Reactief zit het allemaal wel snorDaarom is kracht winnen de grootste prioriteit. Veruit.
Hoe gaan jouw dunks?
. Ik kom wel easy met 2 stappen aan de ring, maar als ik met 2 voeten afzet kom ik altijd veel hoger dan met lay-up (dus 1 voet). Dunken vind ik trouwens niet echt belangrijk. Als je het net kunt, zul je het nooit toepassen in een match. Sterk finishen vind ik veel belangrijker.Dunken heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Ik ben ook maar 1m79. Ik kom wel easy met 2 stappen aan de ring, maar als ik met 2 voeten afzet kom ik altijd veel hoger dan met lay-up (dus 1 voet). Dunken vind ik trouwens niet echt belangrijk. Als je het net kunt, zul je het nooit toepassen in een match. Sterk finishen vind ik veel belangrijker.
En na een steal heb ik wel ooit een vrije layup en telkens denk ik dan: Mèn, wat zou het relaxed zijn om hem nu te jammen.Dude ik zou gewoon gainen tijdens je off season. Als het echt overtollig gewicht is (wat ik moeilijk kan geloven aan 80-85kg), kan je nog altijd gemakkelijk cutten en dan weer afvallen. Als je al bulkend hard traint en dan erna weer wat afvalt gaan je gains sowieso groter zijn dan als je op onderhoud blijft eten.
Alleen het feit dat ik zo gemakkelijk afval (een griepje, warmer weer) zou me eigenlijk moeten overhalen. Die kg's raak ik wel weer kwijt.Ik denk dat je gelijk hebt. Ik zie alleen zo op tegen cardio etcAlleen het feit dat ik zo gemakkelijk afval (een griepje, warmer weer) zou me eigenlijk moeten overhalen. Die kg's raak ik wel weer kwijt.
Ik ga vanmiddag in ieder geval een bak brinta pakken. Voortaan twee porties gedurende de dag extra. Geen idee hoeveel kcal het zijn, maar het kan maar helpen.

thanks
vergeten te vermelden:
1.5 liter volle melk (PR)
)
)
)