- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus bij faal had ik leuke dag gehad
toch gehaald, pomp werk erna is om conditie omhoog te brengen, want die is brak, rows wat verzwaard, voelde lekker10 sets vind ik gewoon leuk, en qua gewichten en repragens ga ik gewoon voor 3 reps @ grote compounds, en ga dan gewoon op gevoel zo door dat ik net niet tot het gaatje ga... de progressie zit het erin om met zelfde gewicht waar ik eerst 3x mee maakte (bijv. de 210 rackpull) uiteindelijk 10x 3 te halen. Door dit volume raak je goed in de flow van een oefening en maak je een hele hoop reps op zwaar gewicht zonder "last" te hebben van pomp/verzuring zoals bij hogere reps
Oke, aparte manier van trainen maar als het voor jou werkt....
Succes anyway.
is al aangehaald![]()
minder oefeningen = betere oefeningen naar mijn mening, geen zin om gay ass variaties, machines of whatever te doen als ik ook meer volume kan maken @ basics,
minder herhalingen = vind ik leuker + kan zo langer een fatsoenlijk gewicht gebruiken
joa, niet te gek doen, vrijdag ook al ub getraind, wel is waar bench en geen oh/cgbp maar toch
)