XXL Nutrition

okay, cut the bullshit and start training

Dat is totaal meer dan 5000 kg verplaatst met deadliften :D

aardig wat deads - netjes man
zoals al je trainingen
mij lijkt de manier erg saai
maar als het voor jou werkt
who gives a shit

tieves leipe shit man al die setjes op deads :eek:

Hoeveel rust neem je tussen de sets?

• Topic Starter Topic Starter
varierend, 1e paar setjes 1 minuut ofsow, naar einde toe soms wel 5:P

Volume neemt toe:thumbs:

swagger op de deads bro <3

11-12-2009

bench press
8x 60kg
5x 85kg
5x 85kg
5x 85kg
5x 85kg
5x 85kg
20x 40kg
20x 40kg
15x 40kg

1 arm db rows
8x 32kg
8x 32kg
8x 32kg
8x 32kg
8x 32kg
8x 32kg

Comment: pff 5x5 was echt heavy vandaag, zonder spotter gedaan ook:roflol: dus bij faal had ik leuke dag gehad:P toch gehaald, pomp werk erna is om conditie omhoog te brengen, want die is brak, rows wat verzwaard, voelde lekker

Lekkere pompsetjes, light weight for muscle! ;)

10 sets vind ik gewoon leuk, en qua gewichten en repragens ga ik gewoon voor 3 reps @ grote compounds, en ga dan gewoon op gevoel zo door dat ik net niet tot het gaatje ga... de progressie zit het erin om met zelfde gewicht waar ik eerst 3x mee maakte (bijv. de 210 rackpull) uiteindelijk 10x 3 te halen. Door dit volume raak je goed in de flow van een oefening en maak je een hele hoop reps op zwaar gewicht zonder "last" te hebben van pomp/verzuring zoals bij hogere reps

Oke, aparte manier van trainen maar als het voor jou werkt....

Succes anyway.

Het is niet apart maar een redelijk normale manier van training the groove. Het aparte is dat zoveel sets van triples of dubbels normaal gedaan worden als speedtraining. Dat betekend dat het dynamic effort training is en vanwege de snelheid er ook een maximale belasting plaats vind en dus je kracht toeneemt. Echter doet 046 het volgens mij met normale snelheid en een gewicht dat tussen een echte 3 rep max ligt en een gewicht geschikt voor speed in.

In mijn opinie doe je een hoop sets voor niks zo.

Waarom doe je niet meer oefeningen en meer herhalingen of is dat al aangehaald in dit topic?

is al aangehaald:P

minder oefeningen = betere oefeningen naar mijn mening, geen zin om gay ass variaties, machines of whatever te doen als ik ook meer volume kan maken @ basics,

minder herhalingen = vind ik leuker + kan zo langer een fatsoenlijk gewicht gebruiken

is al aangehaald:P

minder oefeningen = betere oefeningen naar mijn mening, geen zin om gay ass variaties, machines of whatever te doen als ik ook meer volume kan maken @ basics,

minder herhalingen = vind ik leuker + kan zo langer een fatsoenlijk gewicht gebruiken

Train je al sinds het begin via deze manier en zoja hoeveel kg heb je erop gepakt. En ik bedoel droge massa in plaats van kg in krachtstats ( ego ).

geen idee maar ik train meer voor allround (functionele kracht, massa, heavy lifts, enz.) dan vooral voor fysiek...

Nee Erwin ik bedoel de relatie van het percentage max, reps en het aantal setjes.

Prilipins tabel

Prilipin's Table

Number of Reps for percent Training

Percent Reps Optimal Range
of 1RM Per Set Total

55-65 3-6 24 18-30
70-75 3-6 18 12-24
80-85 2-4 15 10-20
above 90 1-2 7 4-10

Met 80% van je max is 15 gemaakte reps ideaal met 3reps per set is dat 5 sets. Je mag best meer maken maar 10x3 is overdreven en ik vraag me af of het idd wel met goede snelheid is of wel een echte 80%

In ieder geval is het niet optimaal om maar in het wilde weg heel veel sets te gaan doen met een redelijk zwaar gewicht en ik heb het idee dat ie dat doet.

point taken

13-12-2009

strict overhead press (paused)
5x 40kg
5x 55kg
5x 55kg
5x 55kg
5x 55kg
5x 55kg

cgbp
5x 40kg
5x 60kg
5x 80kg
5x 80kg
5x 80kg
5x 80kg
5x 80kg
8x 60kg
8x 60kg
8x 60kg
8x 60kg

1 arm db rows
8x 32kg
8x 32kg
8x 32kg
8x 32kg
8x 32kg

reversed grip bb rows
8x 60kg
8x 60kg
8x 60kg
8x 60kg

Comment: ging wel lekker

Zieke volume op de CGBP. Verder rustig aan gedaan zie ik? :)

joa, niet te gek doen, vrijdag ook al ub getraind, wel is waar bench en geen oh/cgbp maar toch

Terug
Naar boven