Eleiko
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 787
Ivm met werkzaamheden morgen, vandaag Work out B (thuis)
Squat 11 / 9 / 8 / 7 / 7 x 60 kg
OHP 4 x 5 x 45 kg / 1 x 4 x 45 kg toen fail / 1 x 2 x 45 kg fail (duidelijke krachtstoename, volgende keer haal ik de 45 kg naar alle waarschijnlijkheid).
Dead Lift 1 x 6 x 95 kg / 1 x 4 x 95 kg (ik kon niet verder ophogen ivm niet meer schijven).
Pull ups BW + 10 kg x 6 / BW x 8 / BW + 10 kg x 3 / BW x 8 / BW + 10 kg x 3 / BW x 6
Chin ups BW + 10 kg x 7 / BW x 7 / BW + 10 kg x 4 / BW x 6 / BW + 10 kg x 3,5 / BW x 5
BB curls 9 / 6 / 4 x 34 kg en 6 x 29 kg
______________________________________________________________________________________________________________________________
Volgende Workout in de sportschool, in overleg ga ik de Squats weer op pakken waar ik was (ook de Deads).
Dit zal ongetwijfeld op commentaar stuiten, dit is het plan, dat ga ik volgen.
Techniek wordt inmiddels (dankzij vele tips en filmpjes) beter en blijf ik vanzelfsprekend aan werken.
Woorden van mijn coach (waar ik me in kan vinden): "het oefenen --- "ook op niet trainingsdagen (met lege BB)" --- op techniek moet een obsessie worden".
Ik heb er vertrouwen in.
Herstel, ik stap in op de Squats op 65 kg, dan elke Workout 2,5 kg erbij.
Een obsessie is nooit goed Marc, focus!

Wat je laatste regel betreft, ik ben zelden een koppiger iemand 'tegengekomen'. Je vraagt advies en krijgt meer dan 100 jaar ervaring wat je gewoon naast je neerlegt...

Ben je al begonnen in dat boek of heb je dat ook naast je neergelegd?

- advies vraagt op het forum, van een aantal doorgewinterde sporters goed advies krijgt (die > 100 jr) en vervolgens dit advies simpelweg naast je neerlegt.

(toch ook mentaal ?), maar goed ipv 5 sets heb ik er 7 sets van gemaakt, vanaf set 4 op gaan hogen. Volgende Workout meteen met 67,5 kg starten.
, behalve op de Squat zit ik nog niet op mijn max nu, dus dit kan ik ook nog niet beoordelen.
/ 5 x 65 kg / 5 x 70 kg / 3 x 72,5 kg