Eleiko
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 787
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mar, heb ik het meest recente filmpje van de squat (en deadlift?) nou gemist of komt die nog..?

Laat dat vinden maar aan ons over, ghè ghè ghè
Btw, ook geen deadlift met een riem, desnoods met daarin een 'verdikking' die de breuk ondersteund? Deadlift lijkt mij voor een breuk niet slechter dan de squat.

.Ziet eruit als een lekkere training!
BP afmakertje op 50 kg! Nice!
Ik vind zelf lying leg curl na squats lekker aanvoelen. Maar dat is ook persoonsgebonden.![]()
maar dit viel mij op. 

Ik zou sowieso proberen om met lager gewicht goed parallel te gaan squatten.
Bij omhoog komen ook meer gecontroleerd omhoog te komen. Het lijkt of je echt gaat gooien en je knieën lockt (kan het niet zien door je broek maar lijkt zo).
Verder ben ik ook geen expert op gebied van squats.maar dit viel mij op.
*drinkt-ondertussen-eggproteinshake-weg*![]()
Ik vind het wel stoer (of...?) op instabiele waggel nike's met 90 kg in je nek zonder spotters een stuk door je knieen zakken.
Persoonlijk zou ik met de helft van het gewicht een ATG squat gaan beoefenen en als die goed in je systeem zit het gewicht langzaam opvoeren (bij bv bankdrukken voer je toch ook de beweging niet half uit?). Waarschijnlijk een advies tegen dovemansoren gericht want heb dit al vaker geopperd![]()

, dat doe ik normaal niet. Normaal Squat ik op sokken of blote voeten.Zoals je kunt zien mag je als gemiddelde 40+ sporter met jouw lichaamsgewicht én met al wat jaartjes dedicated training achter de rug jezelf gelukkig prijzen met een enkele doch keurig uitgevoerde squat met 90 kg.

Sjonge jonge, wat ben jij een eigenwijze koekenbakker!
Je hebt niet eens gekeken waar het over gaat. Als je denkt het beter te weten, mijn zegen heb je...
Btw, je doet nu geen squat met 90 kg, je hebt 90 kg in je nek en zakt daarmee een beetje door de knieen. Dat is heel wat anders
Waarschijnlijk kan je met een halve soort van bench press ook veel meer gewicht aan, maar dat maakt het nog geen bench press![]()

Ik zou eens kijken naar serieuze gewichthefschoenen, dat maakt een wereld van verschil.