- Waardering
- 288
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

op trap met een DB in de hand one legged calf raise doen. Eventueel een zooi gewichten in een rugzak op je rug erbij doen?
Probeer maar eens 1 seconde op en in 5 seconden omlaag... Zal je wel voelen hoor.

Zie hier met 50 kg, zo train ik nu al enkele Work Outs.
Ik lijk verdorie gewoon niet dieper te komen als met 90 a 100 kg
Iemand adviezen ?
Ziet er al wat beter uit ! Maar mag nog een klein stukje dieperJe vertrekt teveel uit de knieën volgens mij, probeer uit de heup te vertrekken
op trap met een DB in de hand one legged calf raise doen. Eventueel een zooi gewichten in een rugzak op je rug erbij doen?
Probeer maar eens 1 seconde op en in 5 seconden omlaag... Zal je wel voelen hoor.
We krijgen van Marina de "gouden tips" van roy... Prima!!![]()
Om te beginnen schijfjes van 1,25 of 2,5 kg onder je hakken (niet lekker zonder schoenen denk ik). Of beter nog, oly-schoenen. Dat maakt het makkelijker om dieper te komen. Verder mis je volgens mij heel veel spanning, met name in UB. Vooruit die borst en ellebogen onder de bar proberen te drukken!
Nice! Gaat lekker met de progressie.. Toch weer wat reps erbij!![]()
Alan heeft goede en vooral leuke instructiefilms
Met deze ga ik straks ook weer mee aan de slag
Of het zit er gewoon zo diep ingehamerd al dat je het motorisch gewend bent geworden

)