squatbeast
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sterkste man van VLAANDEREN,eigenlijk zou er enkel vlamingen mogen meedoen,vind ik.
kheb niets tegen buitenlanders hoor,maar vind het raar.
net alsof psv kampioen word van belgie
Das ook een beest @ 105kg 

Wow, best wel een internationale wedstrijd! Ze komen zelfs van buiten Europa!
2 zuidafrikanen en een amerikaan.. Hoe zijn die op deze wedstrijd uitgekomen![]()
Ja er is nog plaats , maar ik moet er op hammeren dat het een A wedstrijd is he.
Geen B ( kan zijn BV conans wheel 360kg , power stairs zwaarste 250kg en stones 120kg op 1m70 )
Dus vewacht ik wel dat elke atleet het uit doet.
Mag ik dan wel u volledige naam maat, want met die forum namen ken ik bijna niemand?
( Ik denk da je Steven Ringoot bent , maar ben ni zeker )
Jongens ni zagen, het is nu zo .
Vlaanderen is in den tijd gestart met een Open contest te zijn om dat er in België echt geen Deftig Niveau is .
Daarom Open , in het begin draaiden er alleen maar nederelanders mee, maar ik ga ook in het buiten land deelnemen ( Ik ben de Sterkste man van Zwitserland bv ) en deze jongens willen ook eens externe ervaaring op doen. Daarom een internationaal veld.
De Naam kan nog veranderen in de toekomst als belgen op komen en zo maar daar is momenteel nog geen sprake van. ( Open Belgian Strong Man Challange of zo iets ).
Hier Draait het echt rond :
De Sterkste Man Van België is de officieele nationaal wedstrijd en bepaald de 12 beste van België ook door middel van een voorronde op 13 juni. ( met max 25 deelnemers )
Wil je meer ? Doe mee en draag je steen bij in ons land.
Dat is het voorloopig in België er kunnen boere kermissen genoeg op duiken maar deftige wedstrijd moeten verdiend worden en door middel van Sponsors ,Atleten en toeschouwers. ( daar draait alles rond + ook met de Media )
De toekomst zal bepaald worden van de voorrondes in België en de grote veranderingen in 2010 & 2011. ( De sport hier staat in zijn kinder schoenen en moet aan gesleuteld worden, en wij kunnen dit niet alleen wij hebben atleten en medewerkers nodig )
Zagen kan iedereen, maar er iets aan doen en een verschil maken ... dat is niet voor veel mensen weg gelegt. Dus wil je echt helpen doe mee en word lid van de NSMB en maak een verschil uit.
Doe u best allemaal en verdien meer wedstrijden en breng ons land op een hoger Niveau met meer dan 1 a 2 personen op dit moment.
Ik weet dat België veel mogelijkheden heeft voor deze sport en ik geloof in jullie dat er hoop is.
Ik heb net uw website bezocht www.desterkstemanvanbelgie.be
ziet er gelikt uit jongens !