XXL Nutrition

Open Sterkste Man van Vlaanderen

• Topic Starter Topic Starter
Ja er is nog plaats , maar ik moet er op hammeren dat het een A wedstrijd is he.

Geen B ( kan zijn BV conans wheel 360kg , power stairs zwaarste 250kg en stones 120kg op 1m70 )

Dus vewacht ik wel dat elke atleet het uit doet.

sterkste man van VLAANDEREN,eigenlijk zou er enkel vlamingen mogen meedoen,vind ik.
kheb niets tegen buitenlanders hoor,maar vind het raar.
net alsof psv kampioen word van belgie

Dat is toch normaal? Aan de Ronde van Vlaanderen doen toch ook buitenlanders mee? En in de Ronde van Frankrijk rijden ook niet enkel Fransen mee? Het is geen nationaal kampioenschap, maar een open wedstrijd.

Wow, best wel een internationale wedstrijd! Ze komen zelfs van buiten Europa!
2 zuidafrikanen en een amerikaan.. Hoe zijn die op deze wedstrijd uitgekomen :p

Wow, best wel een internationale wedstrijd! Ze komen zelfs van buiten Europa!
2 zuidafrikanen en een amerikaan.. Hoe zijn die op deze wedstrijd uitgekomen :p

Zuid afrikanen hebben familie in NL dacht ik en Adam Keep is een Amerikaan die in Duitsland woont.

Ben 105kg @ the moment ipv 98kg.

Nice deelnemerslijst!
Word een mooie strijd!

oeh ziet er mij een mooiie wedstrijd uit ^^ kga zkr probere te kome kijke :D
btw :o kwist nie dat raf meedeed aan sterkste man wedstrijde :o

Mag ik dan wel u volledige naam maat, want met die forum namen ken ik bijna niemand?
( Ik denk da je Steven Ringoot bent , maar ben ni zeker )

Julleke maat t'is aangepast en heren die gasten heb ik allemaal leren kennen door internationaal deel te nemen en ze vragen dan naar andere internationale wedstrijden.

En als ze hier mogen meedoen mag ik dan daar mee doen, zop gaat da natuurlijk meestal he. ( ni da ik alles kan meedoen , tijd en is het wel in mijn belang )
Adam is nen toffe gast ook zo'n lol broek als ik.
Voor de wedstrijd gaan we met de internationale mannen iets gaan eten.

ja t'is goe maat maar ik zet u op de reserve lijst samen met mathieu.

Als je er vast wil op staan moet je je toch nog eens komen bewijzen op trainen bij zene
( en Ni 1ne keer )
Dan krijg je een kans.

Jongens ni zagen, het is nu zo .

Vlaanderen is in den tijd gestart met een Open contest te zijn om dat er in België echt geen Deftig Niveau is .

Daarom Open , in het begin draaiden er alleen maar nederelanders mee, maar ik ga ook in het buiten land deelnemen ( Ik ben de Sterkste man van Zwitserland bv ) en deze jongens willen ook eens externe ervaaring op doen. Daarom een internationaal veld.

De Naam kan nog veranderen in de toekomst als belgen op komen en zo maar daar is momenteel nog geen sprake van. ( Open Belgian Strong Man Challange of zo iets ).

Hier Draait het echt rond :
De Sterkste Man Van België is de officieele nationaal wedstrijd en bepaald de 12 beste van België ook door middel van een voorronde op 13 juni. ( met max 25 deelnemers )
Wil je meer ? Doe mee en draag je steen bij in ons land.

Dat is het voorloopig in België er kunnen boere kermissen genoeg op duiken maar deftige wedstrijd moeten verdiend worden en door middel van Sponsors ,Atleten en toeschouwers. ( daar draait alles rond + ook met de Media )
De toekomst zal bepaald worden van de voorrondes in België en de grote veranderingen in 2010 & 2011. ( De sport hier staat in zijn kinder schoenen en moet aan gesleuteld worden, en wij kunnen dit niet alleen wij hebben atleten en medewerkers nodig )

Zagen kan iedereen, maar er iets aan doen en een verschil maken ... dat is niet voor veel mensen weg gelegt. Dus wil je echt helpen doe mee en word lid van de NSMB en maak een verschil uit.
Doe u best allemaal en verdien meer wedstrijden en breng ons land op een hoger Niveau met meer dan 1 a 2 personen op dit moment.
Ik weet dat België veel mogelijkheden heeft voor deze sport en ik geloof in jullie dat er hoop is.

Ik heb net uw website bezocht www.desterkstemanvanbelgie.be
ziet er gelikt uit jongens !

Alle Bedankt zou ik zo zeggen, maar hij is maat op en top de maandag.

Dan word hij officieel gelanceerd. ( Nodige background naar sponsors, atleten, medewerkers, enz ... )

Atleten lijst aangepast.

Een spijtige zaak, onze twee zuid-afrikaanse vrienden hebben afgebeld.

Adam Keep kan er ook niet bij zijn. ( verplichtingen op zijn werk )

Maar er is een Fransman bij :)

Mensen die zich nog willen inschrijven doe dit tijdig of mocht je iemand kennen laat hem ons contacteren.

Nog 2 inschrijvingen bij uit zweden.

Er zijn nog 3 plaatsen vrij. ( Uitgezonderd de reserve atleten )

Heavy Wedstrijd he, No p*ssy Weights :)

Hey Jimmy, kheb de link naar je wedstrijd (realdutchpower) doorgestuurd naar Enrico Schutze, die heeft ook een hele grote groep met sterke mannen bij hem in de gym trainen en organiseerd ook grote wedstrijden in Duitsland.
Hij vroeg me tijdje trg naar internationale wedstrijden...
Grtzz Jules

Ja is goed, ik hoor hem dan wel np.

Persoonlijk ken ik hem niet ?

Terug
Naar boven