MuscleMeat

Open Sterkste Man van Vlaanderen

Jimmy, weet jij toevallig of er dit jaar weer een sterkste man van Oudenaarde georganiseerd wordt?

• Topic Starter Topic Starter
Neen daar weet ik niks van.

Ik had gehoort dat het ni door gaat of dat ze het ni meer gingen doen of zo.

Al bij al , reken er niet op.

Ok, jammer.
Had graag eens geprobeerd :)

Deelnemers lijst aangepast

Hopelijk komt dit jaar iedereen of zo veel mogelijk toch opdagen

Ik denk dat de meeste wel betrouwbaar zijn.
Maar je weet nooit dus daarom wat extra deelnemers.

We staan op het einde liever met 20 atleten dan met 11 of minder.

Op dit moment 15 atleten.

We zoeken nog 1 atleet en 2 reserve ( dienen ook aanwezig te zijn op de wedstrijd )

Ja misschien moet je er nog 1 zoeken Jimmy.. Zoals t er nu naar uitziet ga ik t niet halen ivm vakantie en m'n stage + een project ervoor wat af moet zijn....

Ik ben er nog niet 100%zeker van, maar denk niet dat t gaat lukken om mee te doen.

Potverdomme he, spel begint al.

Potverdomme he, spel begint al.

Tja.. ik kan er ook weinig aan doen Jim.. Ik heb je net een mailtje gestuurd.
Ik heb er nog even over nagedacht, maar doe toch niet mee.
Kheb heel de maand juni stage en 't ook nog druk met andere dingen. Plus voor Vlaanderen ben ik nog op vakantie of ben ik pas net terug.. Dat wordt dus niks voor mij.

Daarnaast is de wedstrijd zo zwaar, dat ik wel echt in topvorm moet zijn om mee te kunnen doen.. en dat zit er niet in nu.

Voor de mensen die toch twijfelen om mee te doen: meld je gewoon aan.. het is een goed georganiseerde wedstrijd met flink wat publiek..

Nog steeds deelnemers gezocht voor vlaanderen.

Ze zijn weer op het laatst aan het afmelden

Way out of my league, jammer

Volgend weekend is het zo ver dan is het de 4de editie van de Open sterkste man van vlaanderen.

Start om 16u en eindigt om 20u. Er na party and drinks ( for the atleets lot of free food )

Voor de jongens die hier op het forum zitten en meedoen kijk effe na of je er zeker op staat en of je zeker bent dat ik al je gegevens heb.

Voor de last min. mannen je kan altijd nog meedoen ls je wil ;)

greetz en tot 25 juli in bazel ( Tussen Sint-niklaas en antwerpen )

Laatst bewerkt:
Open Sterkste Man van Vlaanderen
Bazel-Kruibeke (België) - zaterdag 25 juli 2009
Atleten :

- Julles Bremers 25j. 104kg ( Nederland )
- Alexander Moonen 25j. 140kg ( Nederland )
- Raymond Merckx ( Nederland )
- Maurice Hellebrand ( Nederland )

( Waar zitten de grote Nederlandse Jongens, willen die niet meedoen ?? Van Jarno begrijp ik dat andere internationale verplichtingen, maar waar zit de rest ? We krijgen alleen maar B atleten! waar zitten de A-atleten , Jan-Pieter, Richard van der Linden, Evert Kreuze, Tom Jansen, ... ?)

NSMB

Ge beschouwd Alex Moonen (2e op de SM van NL) toch niet langer als een "B"-atleet, hé Jimmy, hij zou het u nog al eens serieus lastig kunnen maken op bepaalde onderdelen ;) Enne het doet me pijn in het hart om ook Raymond Merckx als B-atleet te bestempelen...hij heeft op vele internationale wedstrijden menig zogenaamd A-atleet de les gelezen! Wees dus op uw hoede ;)

Veel suc6 a.s. zaterdag en moge de sterkste winnen!

Nja Alex was toen dit topic gemaakt was gewoon sterkste limburger, niet 2de van NL :p Goeie progressie

Nja Alex was toen dit topic gemaakt was gewoon sterkste limburger, niet 2de van NL :p Goeie progressie

Met alle respect Snoob, maar men word niet zomaar effies "gewoon" sterkste Limburger ;). De tegenstanders op die wedstrijd waren ook geen "Jeanettes"...en hij won meen ik ieder onderdeel met grote overmacht...dat is dan voor de oplettende toeschouwer een teken aan de wand! :p Over één ding zijn we het zonder meer 100% eens: goeie progressie :D

hallo jimmie
hoe laat begint de wedstrijd
gr hein

Wou ik dus ook net vragen :p

4 uur begint het

Terug
Naar boven