- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsja, ik doe nu even voornamelijk bankdrukken, en heb dus een veel sneller herstel als wanneer je er nog veel meer bij doet.Heel mooi, die 3x140...dan ligt je 1 RM boven de 150kg.
Gaat goed, volhouden!
Eén opmerking moet me van het hart...sinds je gestructureerder traind en een nieuwe doelstelling hebt (sterker worden op de bank) maak je wel progressie!

Dat kunnen we wel eens doen hoor.Nice hummer ziet er solide uit. Zou jij niet eens een filmpje van je bench press kunnen posten. Ben wel benieuwd naar dit geweld.

Beide. Moet zeggen dat ik ook veel leer van die bench filmpjes van al die andere op de meet.Dat kunnen we wel eens doen hoor.
Maar dat zal dan moeten wachten tot over een week ofzo.
Je wilt het waarschijnlijk met de 140kg zien..?
Of ben je geïntereseerd in een filmpje mbt de techniek?![]()

Tnx.3x140 is netjes man!
Filmpje gewoon effe uploaden op youtube en de link hier posten![]()

Natuurlijk.

Het is in een 1 rep max calculator inderdaad nagenoeg hetzelfde 3x140 of 5x130, scheelt maar 2kg.je druk en roei beweging komen lekker bijna overeen
heel netjes
structuur is the thing , maar dat weet jij ook wel hummie
Bankdrukken:
20x20 (Nick z'n gewicht)
20x30 (idem)
20x40 (idem)
8x80
5x110
3x120
3x130
3x140 PR! Vanaf hier ga ik ze vermelden, de PR's.
Pendlay row:
12x40
8x80
5x110
5x130
5x130
Reverse curl:
20x7,5
12x27,5
12x37,5
12x42,5
Wrist roller (70mm)
3 setjes 5kg
COC sport 12x
COC guide 8x
COC trainer 5x
COC Nr.1 5xGrip helemaal leeg/op/kapot/gedaan...
Lekkere training.
Bij de 130kg bankdrukken even het idee dat mijn linkeronderarm/elleboog wat raar deed, maar dat viel gelukkig mee!
Niet echt last van gehad gelukkig.
Pendlays waren zeer vermoeiend, en zwaar...
Reverse curls zwaar aan de duimen...
Ongeveer een uurtje bezig geweest.
Ja, ik arch als een bantamgewicht!haha, je ziet er precies uit zoals ik gedacht had. goed man. (en die buik valt best mee, dat komt door de arch in je rug!)

Tnx.

No tnx. Big guy!

Nice Hummer eindelijk eens een filmpje. Het ziet er inderdaad stabiel uit. Wat was dit gewicht nou? Had die 140kg wel eens willen zien.![]()