XXL Nutrition

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Ey ik zou gewoon er vol voor gaan en wedstrijden proberen te doen ofzo als ik jou was (srs)
School vind je toch niks aan heb ik het idee :roflol:

Ey ik zou gewoon er vol voor gaan en wedstrijden proberen te doen ofzo als ik jou was (srs)
School vind je toch niks aan heb ik het idee :roflol:
:roflol: Too much want
Wou op m'n 15de al meedoen met een bp-wedstrijd, zat toen al tegen de 100 1RM aan. Tot nu toe valt school en BB nog wel te combineren.

In dat geval: welkom. Voel je vrij, doe je ding. Mi log est tu log[Afbeelding niet meer beschikbaar].

Van knuffelen raak ik opgewonden, laat dit.

Hoeveel biceps curl je? db en bb. Zag een paar pagina's terug 28 en 30 hammer curls staan. Denk dat biceps het enige is waar ik enigszins in de buurt kan komen :o

mag hier gespamd worden met het een en ander?

Van knuffelen raak ik opgewonden, laat dit.

Hoeveel biceps curl je? db en bb. Zag een paar pagina's terug 28 en 30 hammer curls staan. Denk dat biceps het enige is waar ik enigszins in de buurt kan komen :o
Geen idee. Heb ik een paar weken/maanden (wat is het eigenlijk?) gelaten voor wat het is ivm last van mijn pols. Doe nu gewoon cable curls (a la dit)als eerste oefening voor biceps. Geloof ik met 78 kg oid, weet niet hoe de verdeling zit door de katrollen e.d.. Is wel bijna fullstack :roflol:

Maanden geleden zat ik op een barbell curl van 45, maar toen had ik nog 42cm armen.
mag hier gespamd worden met het een en ander?
Van mij wel, zolang het niet té offtopic gaat. Krijg alleen maar meer readers zo :D

Geen idee. Heb ik een paar weken/maanden (wat is het eigenlijk?) gelaten voor wat het is ivm last van mijn pols. Doe nu gewoon cable curls (a la dit)als eerste oefening voor biceps. Geloof ik met 78 kg oid, weet niet hoe de verdeling zit door de katrollen e.d.. Is wel bijna fullstack :roflol:

Maanden geleden zat ik op een barbell curl van 45, maar toen had ik nog 42cm armen.
Van mij wel, zolang het niet té offtopic gaat. Krijg alleen maar meer readers zo :D

cable curls zeggen niks jammer genoeg. Maar barbell curl kun je toch wel zwaarder? Of bedoel je 55kg?

cable curls zeggen niks jammer genoeg. Maar barbell curl kun je toch wel zwaarder? Of bedoel je 55kg?
Die 45 was toen ik nog 42 cm armen had, maanden geleden. Zat toen ook nog op een hammercurl van 22 of zo, dus bet ya dat ik nu wel wat hoger zit dan 45 :D

Je hebt echt belachelijk veel power in je donder.

En dat met een prothese? 4 real dude, of een internet grap?

Die 45 was toen ik nog 42 cm armen had, maanden geleden. Zat toen ook nog op een hammercurl van 22 of zo, dus bet ya dat ik nu wel wat hoger zit dan 45 :D

Ga dan maar weer gauw naar de dumbbells en barbells! Wil weten of ik je nog ergens mee bij kan houden.

Je hebt echt belachelijk veel power in je donder.

En dat met een prothese? 4 real dude, of een internet grap?
Hihi dank. Iets met een handicap en nog harder werken voor wat je wilt :p
Ga dan maar weer gauw naar de dumbbells en barbells! Wil weten of ik je nog ergens mee bij kan houden.
Hehe :D M'n voornemen was oorspronkelijk om het bij cable's te houden tot ik fullstack raak, maar misschien dat ik volgende week al begin met bb curls.

• Like
Waarderingen: wwe
Wat eet je op een dag? Wel benieuwd:)

Wat eet je op een dag? Wel benieuwd:)
Niets bijzonders, rond de 4000 kcal. Verder gewoon een standaard voedingschema: brinta met whey in de ochtend, 2 rijstmaaltijden, 2 broodmaaltijden, 2 stuks fruit op een dag, kwark voor het slapen. Vast nog wat dingetjes vergeten :)

Creatine, beta-alanine (useless, maar had het nog liggen), omega 3, vit D 5000iu, ZMA, whey. Misschien nog wat vergeten.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 21:41 ----------

Woensdag 15 augustus

Rug:

T-bar rows:
Excl bar.
10x100
8x105
8x110
6x110

Chins
8x20+bw
5x20+bw
8x15+bw

Bent-over rows:
8x120
6x125
6x125
6x130

Shruggs
Variable resistance machine.
8x200
8x200
6x210
4x210

Rating: 4/5 [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven